Vyhledávání
Černá smrt v Plzni
Čtvrtek 9. února 2012 v 16:43 vložil(a) HaD | Pořady Chytej TV | 97.889 zhlédnutíHORROROVÉ VIDEO – Černá smrt v Plzni Horrové kormorání ráno v Plzni. Na Plzeňsku zimuje každý rok zhruba 3000 kormoránů. S kamerou Chytej.cz jsme se vydali zdokumentovat jedno z běžných kormoráních rán pod přehradu České údolí, kam přilétá lovit hejno zhruba 400 kusů…
Informace o videu
- délka: 7:30
- autor snímku: CHYTEJ.TV
- datum natočení: 2012
- zdroj: Youtube.com
Hodnocení videa
- špatné video
- podprůměrné
- průměrné video
- nadprůměrné
- vynikající video
62 hodnocení, v průměru
hvězdičekrybářská videa | vložit video | vložit toto video na vlastní stránky
Komentáře prostřednictvím CHYTEJ.cz
I vy můžete přidat svůj názor!
Diskuze k videu
- Čtvrtek 16. února 2012 ve 21:42® osprey
-
Zoles> Při vší úctě – respektuj osobnost druhého. Ten člověk je přinejmenším slušný a statečný, když leze s tímhle názorem do takovéhle diskuze.
Místy má pravdu, místy by se o jeho názorech dalo polemizovat, místy s ním nesouhlasím. Ale napadat ho nebudu.
- Čtvrtek 16. února 2012 ve 21:38® osprey
-
XAXAP> Já nemůžu udělat měření, protože mám jen oči a prut. Ale je mi líto. Kormorán dokáže za zimu vyžrat řeku na méně než 10 % předchozího stavu. Ten pocit, kdy jsem na jaře 2003 běhal kolem řeky a se stoupajícím zděšením zjišťoval, že tam skoro nic není, to bych nikomu nepřál zažít.
Snad už po té diskuzi tady začínáš chápat, že mým cílem není vyhubení kormorána. Tady na řece je asi 10 dalších druhů rybožravých ptáků a žádný z nich mi nevadí. Mám jisté výhrady vůči vydře, ale to by bylo na dlouhé vysvětlování. Nicméně jsem ochoten ji akceptovat.
Jinak ale žiju s tím, že jednoho dne stromy nad řekou, která se za posledních několik let dala trošku dohromady, zase zčernají a to už tam asi přestanu chodit…
- Čtvrtek 16. února 2012 ve 21:26@ Lu(c)K
-
Zoles – odpovím ti potvojem. Máš skvělej kukuč, frajere. Drsňák, co? Zapomněl jsi dopsat … v jedné krásné zemi :). Zdraví tě „přiblblej zastánce toho černýho svinstva“.
- Čtvrtek 16. února 2012 ve 21:19@ Lu(c)K
-
David Havlíček – máme rozdílný pohled, nevysvětlíme si to. Něco se zkrátka nedělá. Pamatuješ, jak jsi začátkem ledna odstřihl kohosi z diskuze? jeho příspěvek jsem četl, sice nelichotil, ale taky nic zvláštního. Okolí ti umožnilo zprovoznit na svobodném mediu veřejnou debatu, ty jsi toho využil. Do ní smí vstoupit kdokoli, kdo neporušuje zákony, net je svobodný. On je neporušil, ty jsi ale využil moc a on zkončil. To se nesmí. Nemůžeme jeden druhému tak vládnout, ani mezidruhově. Kormorán má taky právo žít a živí se rybami. Jinak samozřejmě každé přirovnání pokulhává, i na sumce.
- Čtvrtek 16. února 2012 ve 21:19® Zoles
-
Jo a hlásim opet jedno totální odrybnení jednoho krásnyho úseku jedný krásný řeky. Kormoráni jen tak dál!! Aspoň že jejich zastánci múžou bejt spokojený,kdyš už rybáři ne.
- Čtvrtek 16. února 2012 ve 21:16® Zoles
-
No paráda!! Zase další přiblblej zastánce toho černýho svinstva.
- Čtvrtek 16. února 2012 ve 21:05@ Lu(c)K
-
hering – než začal člověk hospodařit s rybami a pronásledovat jej, tak tady kormorán asi existoval i s rybami dohromady. A genofond existoval. Sypáním ryb do vody se genofond ničí. Kdo to dělá? Psal jsem o tom proto, že je ironické, aby někdo strašil ničením genofondu kormoránem. Přitom pouze za kormorána před člověkem genofond existoval, pouze za člověka zaniká kvůli pánvičkové velikosti a jiným důvodům. Když kormorán a člověk sní v přírodě žijící rybu, kdo ji vlastně komu snědl? Přivlastňováním si společného a násilím vnucování svých představ druhým je právě typické pro ta 50tá a 30–40tá léta. Uvědom si to, co propaguješ. Tudy cesta nevede.
- Čtvrtek 16. února 2012 ve 21:03® HaD
-
Lu©K> ale nebavíme se o normálním stavu. Nehledě na to, že sumci, když se přemnoží na Orlíku, tak po vyžrání populace se stavy zkorigují. Rozhodně nepoletí někam na Otavu žrát pstruhy a lipany, pak na Lužnici na tlouště a parmy…
- Čtvrtek 16. února 2012 ve 20:38@ Lu(c)K
-
David Havlíček – myslím že nic. Jsou tady jako jsme tady my. Co je dobrého pro ostatní živočichy na tom, že se zde vyvinul člověk? Tak do něj? Už jsme se přece o tom bavili, když se vezme počet sumců ulovených za rok, ve vodě jich bude asi několikanásobek víc, kolik toho sumec za rok sežere, tak výsledem je několikrát (5×? 10×? 20×?) více sežraných ryb jenom sumci nežli kormorány. Máme to řešit a omezit sumce? Vůbec kolik živé hmoty se ročně otočí v našich vodách přes všechny dravce? Je potřeba se na to dívat z jiného úhlu. Jenomže sumci se jí a nelítají za potravou v hejnech po obloze :)
- Čtvrtek 16. února 2012 ve 20:17® kety.vydra
-
XAXAP> „Já dodávám nestoudně hloupé plky.“ Není co dodat…Děkuji.:-)
- Čtvrtek 16. února 2012 ve 20:15® kety.vydra
-
XAXAP> „Já dodávám nestoudně hloupé plky.“ Není co dodat…Děkuji:-)
- Čtvrtek 16. února 2012 v 17:42® petrosjan
-
Mám rád Otu Pavla.Když čtu o řece plné ryb,kde plavou parmy jako polena,je mi smutno.Dnes je to mrtvá voda.Jen můj vztah k řece mě donutil zakoupit si povolenku.A atˇse to kdejakemu radoby ochranci přírody líbí nebo ne na vině jsou kormoráni.Z enviromentálního hlediska je potřeba se zamyslet,neníli potřeba chránit naše původní druhy ryb,před přivandrovalým predátorem,který nemá u nás přirozeného nepřítele.
- Čtvrtek 16. února 2012 v 17:06® hering
-
Lu©K> Hele,můžeš mi říci jaký genofond zůstává po náletu kormoránů na pstruhovou vodu!!! A můžeš mi taky vysvětlit ten rozdíl ve statistice,kolik potočáků se masilo (pouštění se moc nenosilo) před 20ti lety kdy sem kormorán ještě nelítal a teď kdy je tu těch černejch sr**ů plno a modní je potočáka pouštět. Pořád si myslíš,že za to kormorán nemůže??? Se prober ze sna.Ano!
- Čtvrtek 16. února 2012 v 16:50® HaD
-
Lu©K> Budu rád, když mi kdokoliv řekne (klidně i Ty), co je na kormoránovi v takovém množství dobrého. Strašně rád se dozvím nové informace. Žádná ironie, doopravdy.
- Čtvrtek 16. února 2012 v 16:37® Libor
-
XAXAP> Ano, napsal jsi to přesně, já jsem ten rozhořčený rybář. Akorát to nechápu tak lokálně.
Díky za tvé přiznané pochopení.
- Čtvrtek 16. února 2012 v 16:36@ Lu(c)K
-
David Havlíček – děláte dobrý filmy a je dobře, že na netu jste. Jenomže pokud film hecuje dav proti něčemu nebo někomu, je problém. Já na těch filmech nevidím na kormoránu nic dobrýho, je skutečně takový? Žraloku bych taky pusu nedal, ale nezpochyňuji jeho existenci. A znovu, pokud budou kormoráni, budou průšvihy na vodě. Ve skutečnosti jde v této debatě mnohým o vyhubení. Dejte hlasovat, co si přeje většina rybářů – nechat být, udržet nějaký stav, zcela vyhubit.
- Čtvrtek 16. února 2012 v 16:33® Libor
-
XAXAP>
Lu©K> Chlapi, v mnohém s váma souhlasím, pro mne je důležité že se o problému mluví.
Nevolám po úzkém zájmu, průser je i model našeho sportovního rybolovu. Třeba Prevence mi tu chybí. Např. tedy na v uvozovkách zdecimovaného revíru nebylo ze strany svazu přijato žádné opatření. Pořád se může odnést 7kg ryby. Inu asi se tedy pletu, asi je tam té ryby hodně. Ale to mě právě připadá jako propaganda, protože, tloušť, podoustev a parma dnešního „moderního sporotvního“ rybáře nezajímá.
- Čtvrtek 16. února 2012 v 16:27® XAXAP
-
David Havlíček> ty se daj myslím no problemo domluvit … k vědeckým účelům :-)
- Čtvrtek 16. února 2012 v 16:20® HaD
-
XAXAP> nemám na Máju autorská „k“ráva :-)))
- Čtvrtek 16. února 2012 v 16:20® XAXAP
-
Libor> už jsem to psal, chytám v Čechách skoro výhradně na vodě, kde byli kormoráni pozorováni jako jedni z prvních u nás.
Lokální dopady na malých místech dokážu bez problémů pochopit. I rozhořčení rybářů. Ale z enviromentálního hlediska je sportovní rybář velmi úzkou zájmovou skupinou. Zdravé řešení nemůže být postaveno podle úzkého zájmu. To by bylo špatně.