Chytej.cz

Jak na parmy? S kyblíkem a kladívkem aneb takový normální den na Labi

Středa 23. ledna 2008 v 16:07 vložil(a) HaD | Pořady Chytej TV | 290.343 zhlédnutí

Původně jsme si jeli s kamerou zachytat parmy. Místo toho jsme zachytili objektivem šokující skutečnosti o vybíjení dnes již mnohde zákonem chráněných parem. Chtělo se nám brečet.


Nefunguje vám toto video? Dejte nám prosím vědět.
     

Informace o videu

  • délka: 08:27
  • autor snímku: Chytej.cz
  • datum natočení: 12.1.2008
  • zdroj: Chytej.cz

Hodnocení videa

  • špatné video
  • podprůměrné
  • průměrné video
  • nadprůměrné
  • vynikající video

10 hodnocení, v průměru 4.8 hvězdiček

rybářská videa | vložit video | vložit toto video na vlastní stránky

Komentáře prostřednictvím CHYTEJ.cz

I vy můžete přidat svůj názor!

Přidání příspěvku
Přihlášení

Momentálně nejste přihlášeni. Pokud jste zaregistrováni do Klubu Chytej.cz, vyplňte prosím své přihlašovací jméno (přezdívku) a heslo (do levé části formuláře). Pokud ještě registrováni nejste, můžete se zaregistrovat zde.
Pakliže chcete přispět anonymně, vyplňte do pravé části formuláře svou emailovou adresu a zvolte libovolnou přezdívku, pod kterou chcete vystupovat (nesmí však již být rezervována jiným registrovaným uživatelem).

Jsem registrovánPřispívám anonymně
Váš komentář

Fotografie
K příspěvku můžete přiložit až 4 obrázky (akceptujeme formát JPEG, GIF a PNG). Obrázky automaticky zmenšujeme ještě před odesláním na server, takže neplatí již žádné velikostní omezení. Musíte však mít ve svém prohlížeči povolen Adobe Flash Player 10+. Popisky fotografií vložíte editací již vloženého příspěvku.

Foto vložíte kliknutím na následující ikonku. Pokud máte s nahráváním fotografií problém, můžete použít klasický způsob.

odeslat

Diskuze k videu

Neděle 27. ledna 2008 v 11:43® bajabeza
bajabeza

Když to vidím chce se mi plakat. To pak vyrazíš na výpravu sedíš 3–4 dny u vody nemáš drb a divíš se proč. už se nediv, voda je skoro mrtvá, bez ryb. To neva ale hlavně že se zaplatila povolenka v rybím mase

Neděle 27. ledna 2008 v 7:24@ ???

HAD:no to su rád že se mnou aspon s části souhlasíš,taky nemám rád drancování vod,jen sem chtěl poukázat na to že jsou mezi náma tací kteří si opravdu odnesou jen sem tam rybu,já osobně i když chytnu 5 kaprů 45cm radši si počkám na 50ku,brat kde co je opravdu barbarství.Jinak už jsem jednou psal že každopádně nesouhlasím s tím jakým spůsobem se ve videu s rybou zacházelo,myslím že 1 rana by mohla stačit a nůž snad máme všici,i když raději volím umístění ryby do saku a zabití až doma.Petrův zdar,tatazippo@sez­nam.cz

Neděle 27. ledna 2008 v 0:08® Martin Chmelík

Použil bych větu z filmu Černí baroni: " Zase se mi chce zvracet". Proč zase? Protože to, co jsem zhlédl o labských parmách, to je totiž velmi často vidět i na jiných revírech. Už teď trnu hrůzou, co se bude v dubnu dít na Lipně. To totiž pro místní „taky rybáře“ začíná sezóna vláčení… To zas padne candátů, pardon, candátků. Chce se mi zvracet z "masařů:, co jdou k vodě pro rybu. Ano, dodrží-li rybářský řád, mají na rybu právo. Ale ptám se, je opravdu ryba třeba v Tescu nebo na sádkách tad drahá, že mnoho rybářů musí drancovat naše vody? Co naše, vzpomenu si, jak velmi špatné jméno má mnoho českých rybářů na Rio Ebro, ve Švédsku, Finsku, Norsku...... Vážení, zamysleme se nad sebou, nepomůže nám ani změna legislativy, ani profesionální rybářská stráž, vše je jen v lidech...... :-)

Sobota 26. ledna 2008 ve 23:49® Martin Chmelík

Použil bych větu z filmu Černí baroni: " Zase se mi chce zvracet". Proč zase? Protože to, co jsem zhlédl o labských parmách, to je totiž velmi často vidět i na jiných revírech. Už teď trnu hrůzou, co se bude v dubnu dít na Lipně. To totiž pro místní „taky rybáře“ začíná sezóna vláčení… To zas padne candátů, pardon, candátků. Chce se mi zvracet z "masařů:, co jdou k vodě pro rybu. Ano, dodrží-li rybářský řád, mají na rybu právo. Ale ptám se, je opravdu ryba třeba v Tescu nebo na sádkách tad drahá, že mnoho rybářů musí drancovat naše vody? Co naše, vzpomenu si, jak velmi špatné jméno má mnoho českých rybářů na Rio Ebro, ve Švédsku, Finsku, Norsku...... Vážení, zamysleme se nad sebou, nepomůže nám ani změna legislativy, ani profesionální rybářská stráž, vše je jen v lidech...... :-)

Sobota 26. ledna 2008 ve 22:27® HaD
HaD

tatazippo: peníze do toho netahej. Ty s tím nesouvisí. Když si jdu zahrát třeba bowling, nebo squash, zaplatím a žrádlo z toho nemám. Je to zábava. Stejně jako ryby. A ty jsou ve srovnání s jinými koníčky sakra levná zábava. Ale rybu si vzít je normální. Alespoň já to nikomu za zlý nemám a sám si jí vzít umím. Jen se nesmí sejmout automaticky cokoliv, co se chytne. Bytostně pak nesnáším hajzly, ano říkám doslova hajzly, kteří za rok odnesou třeba dvěstě, třista kaprů, desítky dravců a ještě se pak chlubí, jak to rozdali, prodali, směnili apod. To je prostě hnus. Žádnej alibismus v tom není.

Sobota 26. ledna 2008 ve 21:32@ ???

tak takových alibistů sem neviděl leta,takže utratím 1200 kč za papíry,odpracuju si brigády protože je mi jasný že za těch pár kaček by firma tu práci neudělala a nakonec su hajzl když si vemu domů rybu.myslím tím to množství které je povolené.asi by bylo nejlepší kdybych kapra pustil,pak pustil dalčího a tak dál a až pudu dom stavím se v hypernově a koupím si ho tam za 300 kč.no hrdinové,to je fakt bomba.netvrdím že musím mít doma denně kapra,5cejnů,k tomu nějakýho amura a kdyby se zadařilo tak ještě sumca.to bych byl fakt hovado ale když se párkrát v roce vypravím na ryby a pár si jich za ten rok přinesu tak přece nésu tak špatnej.vy co ryby nejíte a pořád do nás bušíte,prosím ruku na srdce,ju?Petrův zdar,tatazippo@sez­nam.cz

Sobota 26. ledna 2008 ve 21:26® kam!kaze
kam!kaze

Pro ty co si myslí že zdražení povolenky pomůže mám jiný názor.Pokud se zdraží tak budou mít masři jen další důvod brát si víc ryb a omlouvat se tím že,když se zdražila,tak si to nějak vynahradí.Přece tu rybu nepustí,když zaplatil takový balík za povolenku.

Sobota 26. ledna 2008 ve 20:35® Prichy
Prichy

lucioperce69: vse je vytezitelne…zde jsi opravdu naivni.

vse se v dobre obrati…snad mas pravdu, ale bude se proto neco muset udelat a to ze ja ty ci kdokolo jiny pousti ryby je malo, protoze je tu porad hooodne tech co sezerou uplne vse a dnesni ryb. metody nastrahy a navnady jim doho dovoluji o mnoho vice nez nasim dedum

Sobota 26. ledna 2008 v 17:16® lucioperce69
lucioperce69

sem asi naivní ale vše se v dobré obrátí

Sobota 26. ledna 2008 v 16:55® jiris
jiris

luciperca – z toho vyrostes. More versus Labe je jiny kafe a jake ma more reprodukcni potencial? Vseho ubyva, tak se prober…

Sobota 26. ledna 2008 v 15:39® lucioperce69
lucioperce69

Prichy: Dobrá tedy hlásím se. Co se týče Labe můj názor je že ryb v Labi neubývá. Labe jakož to naše nejvodnatější řeka v sobě skrývá obrovský samo reprodukční potenciál.

Sobota 26. ledna 2008 v 15:00® Prichy
Prichy

tak ja stale cekam, opravdu si nekdo mysli, ze ryb pribyva?

Muzu malinko slevit…kdo si tedy mysli, ze ryb neubyva?????

Sobota 26. ledna 2008 ve 14:08® LuboO
LuboO

Musim pridat dnesnu skusenost. Vybral som sa rano k nam na rieku Hron. Trocha poobzerat tlouste, ostroretky. Prvy zaber som mal podoustev. Oproti mne chytal rybar asi v mojom veku (35), na otazku ci beru, kyvol rukou. No co uz, povedal som si, aspon jednu mam. On dost vela krmil a stiahl si tlouste k sebe. Casto sekal, ale nepremenil. Potom sa mu podarilo vytiahnut odhadom cca 20–25 cm tlousta. Hovorim si, fasa, ma stastie. A v tom som ostal doslova obareny, co urobil. Odkvacil rybu, mrskol ju hlavou o skalu a doslova vrazil do igelitky. A toto zopakoval 8×, co som videl. Ci boli vsetko tlouste, ci mali vsetky mieru, to neviem. Ale ja som tam za 2 roky chytil asi 100–120 ryb a vsetky plavaju vo vode. Teda myslel som si to, teraz uz viem, ze nie. Mimochodom, clen RS mi vravel, ze tam chodia manici, ktori beru tak 20–30 tloustov domov na kazdu vychadzku!!!! K tomu uz nemam co dodat. Len mi je to fakt luto. Vybavil som na tento rok papiere aj mojmu synovi, ale mam obavu, ci bude mat vobec co chytat.

Sobota 26. ledna 2008 v 8:19® Prichy
Prichy

tak jeste jednou, pro lidi,

PRO LIDI, KTERI SI MYSLI, ZE RYB PRIBYVA!!!

udelejte carku, zvednete verejne ruku.

jestli ryb ubyva, je jedno, jestli si to chlapci zaslouzite za svoje penize (mimochodem nezaslouzite) atd. Jestli to je jen tim, ze si od vode bereme vse? No neni, to vi prece kazdy…ale je to asi to jedine, co muzeme v danne situaci udelat, obcas rybu pustit. Na chytej.cz je spousta lidi, co umi pustit rybu a presto nikdo nemluvi o chyt a pust casteji, nez ti, kterym tato situace vyhovuje, a kteri si mozna neuvedomuji, ze ryb ubyva…treba rybari na orliku…nechrankach atp.
I kdyz i tam to myslim musi byt citit.

Sobota 26. ledna 2008 v 8:19® Prichy
Prichy

tak jeste jednou, pro lidi,

PRO LIDI, KTERI SI MYSLI, ZE RYB PRIBYVA!!!

udelejte carku, zvednete verejne ruku.

jestli ryb ubyva, je jedno, jestli si to chlapci zaslouzite za svoje penize (mimochodem nezaslouzite) atd. Jestli to je jen tim, ze si od vode bereme vse? No neni, to vi prece kazdy…ale je to asi to jedine, co muzeme v danne situaci udelat, obcas rybu pustit. Na chytej.cz je spousta lidi, co umi pustit rybu a presto nikdo nemluvi o chyt a pust casteji, nez ti, kterym tato situace vyhovuje, a kteri si mozna neuvedomuji, ze ryb ubyva…treba rybari na orliku…nechrankach atp.
I kdyz i tam to myslim musi byt citit.

Pátek 25. ledna 2008 ve 20:07® Prichy
Prichy

jo a panove, vyhnete se slovum masar, masarka atp. nejde o zimoviste, jde o to, ze lidi jsou schopni sezrat cokoli…

ryb ubyva..

pokud si nekdo mysli, ze ryb pribyva necht zvedne ruku ze jich „nekde“ je porad jeste dost nic neznamena.....pokud to klesa nenavratne se blizi 0 (nebo neco hodne podobneho)…ehm, zatim ciste matematicky vzato

Pátek 25. ledna 2008 ve 21:11@ ???

parmy jsou na hovno skoda ze ji ten dedek nedal aspon 50 tech ran skooda ze ji nerozmlatim sisku na sracku skoda co se da delat holt ty detci odvedli dobrou pracipri zabijeni parem a co je na tom ze si vezmou parmu domu no a co jako prece se nebudu trmacet kvode takovou dalku abych sel domu s prazdnou to je blbost to si radsi vezmu 20 cejnů

Pátek 25. ledna 2008 ve 21:08® Robur
Robur

1/ takže se shodnem na tom, že zimoviště by měla být vyznačena v soupise revíru nebo by měla mít r. stráž možnost je označit i na přechodnou dobu, takže pokud tam je, tak asi v Ústí zaspali, nciméně trošičku na kreditu ubírá to, že jste tam vlastně chytali. Je ale jasné, že jste to coby cizinci nemohli vědět narozdíl od těch co zde psali, jak tam berou a chytají tam…

2/ z videa není patrno, že po 11 úderech parma končí v igelitce, kde se dál trápí. Já ji považoval za mrtvou.Nemám důvod ti to nevěřit. Pak je zde ale možnost zavolat policii z důvodu týrání zvířat. Neříkám, že na to má každý žaludek. Sám si kolikrát připadám jak bonzák a přitom vím, že jsem vprávu.

3/ video a medializace je ale asi ta nejlepší cesta k nápravě, ale to je všeobecný plk

a pokud jen spolehnu na vlastní oči, tak jediný prohřešek byl darování ryby, což je poměrně komické. Řád je prostě blbě udělaný

Pátek 25. ledna 2008 ve 22:08@ ???

ahoj všichni,tož teda nevím co je tady k řešení,je fakt že zabít parmu 10 ranama když to de 1 je zhovadilost ale nechápu neustálý výčitky lidí co nežerou ryby a říkají si sportovní rybáři.myslím že za ty love co platíme si snad povolený množství ryb sna i zasloužíme a alibistický kecy typu já su sportovní rybář ,všecko pustím a podobně,no když budu vegetarian taky budu moralizovat ty co jedí maso a drbat je proč zabíjejí,prostě ryby patří na talíř,netvrdím že ůplně každá co se týka velikosti a druhu ale prostě je to tak a navíc je zdravá.takže páni moralisti,radši se koukejte kde teče do řeky nějakej bordel,ten těch ryb zabije daleko víc než rybář kterej si udělá oběd.Petrův zdar tatazippo@seznam.cz

Pátek 25. ledna 2008 ve 21:24@ ???

a to ji maj tu parmu zabit a hodit zpatky do vody nebo co? zamyslete se nad sebou trochu hlavne ty co rikaj :no a von tu parmu zabil a pak ji dal do tasky tak to ji ma hodit mrtvou do vody nebo co? skoda ryby si ji prece nenecham uplavat a jak debil ji prece nepustim to bych se povazoval za nenormalniho!kdy­bych si tu parmu nevzal nebo ji alespon nezabil!!!!ha­hahaha!!!!!!!!a proc byhc ji nemohl nekomu dat jako to fakt nechapu!!!!!!kdyz ji nechci tak ji dam kamaradovi nebo sousedovi vedle mne at uz ho znam nebo ne a nebo ji tu parmu vymenim za flasku slivovice to je nejlepsi reseni!!!!!!!nebo ji prodejte tu rybu ja co chytim to prodam a uz sem v baliku dost to vydelava a na ryby mam spickovou vybavu!!!!!!!!!!