Vyhledávání
Prohlášení časopisu KAJMAN k veletrhu Rybaření
Sobota 27. března 2010 v 11:06 | vložil(a) HaD | 611× zobrazeno | 4 komentářeNa www.MRK.cz se objevily příspěvky od „Tribala“, které nepravdivě vypovídají o průběhu výstavy Rybaření 2010 a jsou účelovou pomluvou organizátora konkurenční výstavy FOR FISHING v Praze. Zvažujeme podání trestního oznámení pro nekalou soutěž na tohoto přispěvatele. Na základě údajů poskytnutých provozovateli MRK.cz pisatel zmíněných přáspěvků používal v minulosti přezdívky FOR FISHING, czechfishing, Fishboy, Elhiero a sám uváděl, že je pan Chmelík, oragnizátor výstavy FOR FISHING v Praze.
Tento pisatel není vystavovatelem Rybaření 2010, jak neoprávněně uvádí ve svém příspěvku.
Doprovodný program Veškerá místa k sezení u pódia, kde probíhá doprovodný program výstavy Rybaření 2010, jsou obsazena během celého dne. Při ukázkách zpracování ryb, rybích receptů, soutěžích a zvlášť při přednáškách Jakuba Vágnera a křtu jeho knihy Můj přítel sumec nebylo ani volné místo k stání.
Termín výstavy Změna termínu pořádání výstavy RYBAŘENÍ v letošním roce byla výsledkem intenzivních jednání s klíčovými vystavovateli. Byly tak splněny jejich základní požadavky a to zachování původního modelu akce (středa-neděle). Nově výstava začala společně s veletrhy TECHAGRO – ANIMAL VETEX – SILVA REGINA společně se Světovou výstavou vývoje myslivosti a lovectví. Hlavním důvodem změny je rostoucí popularita rybaření a lovectví, tedy akcí, které mají k sobě velmi blízko nejen skladbou návštěvníků. Lovectví je již dlouhodobě součástí akce Silva Regina při veletrhu Techagro. Navíc vzhledem ke konání Světové výstavy vývoje myslivosti a lovectví budou obě témata propojena právě v letošním roce. Pro rok 2011 je plánováno osamostatnění obou akcí a návrat do původního formátu středa-neděle.
Drobní prodejci se sortimentem nesouvisejícím s nomenklaturou výstavy RYBAŘENÍ Všichni drobní prodejci uváděli v přihlášce, že prodávají sortiment pro rybáře. Je velmi těžké předem zjistit, jaká je skutečnost, pokud firma uvádí nepravdivé údaje. V každém případě pro příští ročník bude přísněji kontrolován nomenklaturní soulad.
Podmínky konkurenční akce v Praze Cena výstavní plochy a služeb v Praze je nižší (900,– Kč /m2) proto, že tato výstava začíná a snaží se prorazit. Zaváděcí ceny používá každý ekonomický subjekt. Tyto ceny jsou z dlouhodobého hlediska neudržitelné a zcela jistě se v příštích letech zvýší. Je to pouze marketingový tah, který bude mít omezenou dobu trvání.
Časopis Kajman, Partner výstavy RYBAŘENÍ
všechny krátké zprávy - přidat zprávu
I vy můžete přidat svůj názor!
Diskuze ke zprávě
- Neděle 28. března 2010 v 11:21® FOR FISHING
-
A ještě jse zapomněl na jednu podstatnou věc. Pro pražskou výstavu je velmi podstatné, aby i brněnská výstavala byla po obchodní stránce pro vystavovatele úspěšná! Proč? Protože finanční prostředky poté můžou investovat do marketingu, tedy třeba i do pražské výstavy. A když uspějí v Praze, tak se to logicky vrátí i Brnu. Prostě budou-li 100% fungovat obě výstavy, je to skvělé pro vystavovatele, návštěvníky i organizátory. Takže proč hovořit o konkurenčním boji (který zcela vyjímečně v tomto případě není), proč by se pražský organizátor nemohl dohodnou s brněnským organizátorem a třeba i spolupracovat? Zajistit totožné mediální partnery, odborné garanty, tým pro doprovodné programy atd.? No a ty méně schopné, kteří nejsou schopni vytvořit akci na profesionální úrovní a chyby nehledají u sebe, ale u jiných, odstavit na odstavnou kolej… :-) Možná sci-fi, ale v době ekonomické krize možná řešení, které uspokojí všechny zainteresované.
- Neděle 28. března 2010 v 11:11® FOR FISHING
-
Časopis Kajman svým prohlášením, ve kterém je uvedena cena za m2 výstavní plochy na festivalu FOR FISHING zřejmě záměrně klame nejen sebe, ale i další veřejnost. Cana, která je uvedena, je jednou z několika cen, tato cena je pro plochy 100m a více. Nehodlám se k prohlášení více vyjadřovat, vyjádří se k tomu naši právníci. Jinak osobně. Časopis Kajman uvádí, že je velmi těžké eliminovat „drobné prodejce“. Jen kdyby byla snaha, tak by to bylo velmi jednoduché, jen méně ekonomické. :-) Za ty roky, co se tato výstava organizuje, by to mělo být ještě jednodušší, protože se jedná stále o totožné firmy, které vyhledávají pouze koncentraci návštěvníků. Na FF se těchto firem hlásilo mnoho a výsledek? Nebyla tam ani jedna! Co se týče změny termínu, je prohlášení velmi zvláštní. Opěvuje se ideální spojení s jinou nomenklaturou, odstavec končí, že v roce 2011 se vše vrátí do původního formátu a termínu. Takže kdyby to bylo tak ideální, proč to měnit, že? Jen jestli v tom není něco jiného, tedy jiná výstava, která letos rybáře „vyšoupla“. A že by si už nikdo nevzpomínal, že termán výstavy provázela petice vystavovatelů? Závěrem bych dodal, že pokud od čtvrtka neproudí na výstavu davy návštěvníků, pak to asi podle mého názoru může být ovlivněno tím, že na mnoha místech (již to tu bylo prezentováno důkazným materiálem), je termín výstavy prezentován od 21.3. – do 25.3. Kde soudruzi v NDR asi udělali chybu? :-) No a na úplný závěr. Výstavu Rybaření nepovažuji za konkurenci, protože situace je taková, že mnoho vystavovatelů chce výstavy obě! Důvod je jednoduchý, pražská výstava má zcela jiného návštěvníka než brněnská, pokud se někde v návštěvnících obě výstavy potkávají, pak u cca 10–15% návštěvníků, kteří navštíví výstavy obě. Vystavovatelé požadují pouze jedno: kvalitu výstav a této kvalitě odpovídající cenové relace, kvalitní servis, odpovídající prostor (uličky min 4m) a i osobní přístup a zajímavý doprovodný program vč. večera pro vystavovatele. A to je přeci jejich svaté právo, jsou klienti. Takže když to shrnu: jak typická česká vlastnost. Když se něco nepovede, proč hledat chybu u sebe, tedy u odborného partnera výstavy Rybaření…
- Neděle 28. března 2010 v 0:09® HaD
-
jojo, písnička od Kabátů je velmi přiléhavá
- Sobota 27. března 2010 v 19:48® IVO
-
Kdo si nechce hubu spálit, svatá pravda zní, to každej ví, musí mlčet a nebo chválit, kdo to nechápe, ten si za to může sám …