Chytej.cz

Na co teď berou....? necteno

23.5.2011 | Jirkasss | 8.043 zobrazení | 22 odpovědí

Zdravím přátele a kolegy rybáře. Jsem začátečník, tuto sezónu chytám poprvé, a proto nemám tolik zkušeností. Chtěl bych se zeptat s jakými nástrahami máte v tuto dobu dobré zkušenosti. samozřejmě že každá voda je jiná, ale tak abych si udělal představu alespoň trochu co mám vyzkoušet. Mockrát předem děkuju! Petrův ZDAR!

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
Úterý 19. června 2012 v 15:54 ® DJ reakce na …
DJ

Robur> Ta je zrovna nejlepší :-)

reagovat
Úterý 19. června 2012 v 15:23 ® Robur reakce na …
Robur

DJ> bacha na mouchu hovňousku:.-D

reagovat
Úterý 19. června 2012 ve 14:57 ® DJ reakce na …
DJ

Robur> To jemožný. Hlavní je, že jsem byl tenkrát malej kluk a ryby jsem chytal jedinej. Dnes už mazlavou rybařinu nedělám. Moucha tě šrotem neumaže :-) :-P

reagovat
Úterý 19. června 2012 ve 13:36 ® Robur reakce na …
Robur

DJ> na slimáky to umí každej, vrať se zpět na zem:-D .

reagovat
Úterý 19. června 2012 ve 13:26 ® DJ
DJ

Udělej si čas a jedno odpoledne koukej kolem vody kde chytáš. Pozoruj ryby ( zda se hejno na stojáku přesouvá s kalem či ne, zjisti si zda je někde nějaký spodní pramen, zda není někde nad vodou keř se špendlíky či třešne ) jak jsi již napsal, každá voda je jiná. Když jsem chytával od cca 6 do 15 let kapry na naší louži, bavilo mě ryby sledovat jednou jsem třeba zahlédl kapra jak z trávy ležící na vodě sebral slimáka. Nikomu tenkrát v létě ryby nebraly, chytal jsem jen já, na slimáky :-)

reagovat
Neděle 17. června 2012 ve 23:47 ® noba
noba

no je fakt že na holičky už to nějakou tu zkušenost chce:-)

reagovat
Neděle 17. června 2012 ve 22:16 ® Martin Mošna
Martin Mošna