Chytej.cz
Kajak HALIBUT - VÝPRODEJ

Všeobecná diskuze

V diskuzi je 128.192 příspěvků, z toho 128192 jste ještě nečetlinejstarší z nich.

Chci vložit příspěvek.

Přidání zápisu do diskuze
Pravidla pro přispění do diskuze

Redakce si vyhrazuje právo mazat či editovat příspěvky porušující tato pravidla:

  • Příspěvek nesmí obsahovat vulgarismy.
  • Každý příspěvek by se měl týkat tématu konkrétní diskuze.
  • Chcete-li se s kamarádem domluvit na ryby, použijte osobní zprávy.
  • Nepište do diskuze zprávy typu: "Máš osobku", "jak jdou", "je tu nějak mrtvo" apod. Chcete-li rozproudit diskuzi, buďte věcní.
  • Nenapadejte ostatní návštěvníky, každý má právo na názor.
Přihlášení

Momentálně nejste přihlášeni. Pokud jste zaregistrováni do Klubu Chytej.cz, vyplňte prosím své přihlašovací jméno (přezdívku) a heslo (do levé části formuláře). Pokud ještě registrováni nejste, můžete se zaregistrovat zde.
Pakliže chcete přispět anonymně, vyplňte do pravé části formuláře svou emailovou adresu a zvolte libovolnou přezdívku, pod kterou chcete vystupovat (nesmí však již být rezervována jiným registrovaným uživatelem).

Jsem registrovánPřispívám anonymně

Text příspěvku
Nepoužívejte prosím HTML značky. Odkazy, odstavce a seznamy se vytvářejí automaticky podle syntaxe Texy. Pro psaní smajlíků použijte zkratky a ikony.

Pokud již k příspěvku nechcete vložit fotografie, můžete jej rovnou odeslat.

Fotografie
K příspěvku můžete přiložit až 4 obrázky (akceptujeme formát JPEG, GIF a PNG). Obrázky automaticky zmenšujeme ještě před odesláním na server, takže neplatí již žádné velikostní omezení. Musíte však mít ve svém prohlížeči povolen Adobe Flash Player 10+. Popisky fotografií vložíte editací již vloženého příspěvku.

Foto vložíte kliknutím na následující ikonku. Pokud máte s nahráváním fotografií problém, můžete použít klasický způsob.

odeslat
Nastrahy.cz - Daiwa akce
novější starší
Stránky:   4.274 4.273 4.272 ...
Pátek 23. února v 19:35® hraji
hraji

pilot> tady vůbec nejde o to, že já bych musel mít vždycky pravdu, tady jde o to, že žádné fish feromony neexistují. Kdyby existovaly, stačil by jediný odkaz na vědeckou publikaci, a bylo by jasno. Vůbec nemám ve všem pravdu, ale v tomto případu mi něco říká, že jsem se s tou reklamou víc než trefil. Nikoho jsem povlem nenazval, to slovo jsi použil ty, stejně tak jsi mi minule napsal, že jsem hloupoučký, to asi taky nebyla pochvala. O mé vzdělání neměj obavu, je dost dobré na to, abych poznal, když někdo má argument a nebo když jen vaří z vody. A to je tvůj případ. Když se odvoláváš na ten internet, zkus si najít, co se na něm píše o fish feromone. Možná ke svému překvapení zjistíš, že naprostá většina odkazů je v ruštině, a překvapivě, skoro žádné v angličtině. Proč asi? Že by Rusové nebo Bělorusové utajili objevení fish feromonu před západním světem? A sami se snažili ho reklamou protlačit úplně všude, dokonce penzistovi z Čech?

Pátek 23. února v 19:24® pilot

hraji,
nebudu ti ani odpovídat, protože jsi stejný jako nějaký Dvořáček z diskuze, který má taky ve všem pravdu, ostatní je „povl“ a přesně tak se chováš ty. Když potřebuješ něco vědět, najdi si to na internetu. Jinak ti musím sdělit, že zřejmě jsi moc důvtipu a vzdělání nepobral, protože zatracuješ vše, aniž by jsi se o tom přesvědčil. Přeji ti klidný a ničím nekomplikovaný život, mnoho úlovků i těch zapsaných v sumáři a petrův zdar.

Středa 21. února ve 20:47® hraji
hraji

mof243> ten článek obsahuje řadu zavádějících informací i vyložených nepravd. Jen není úplně zřejmé, co tím vlastně autor sleduje. Pokud jako rybář budu víc věřit sumarizaci úlovků z povolenek, než nějakému pochybnému socioekonomickému průzkumu, zřetelně vidím, že ty údaje, uváděné v článku jsou nadsazené.

Středa 21. února ve 20:43® hraji
hraji

pilot> prosím, odborníku, napiš nám, jak fungují ty takzvané fish feromone? A co to vlastně vůbec jsou ty fish feromone, když o nich odborná literatura nic nepíše? Z toho, že reklamy čteš, tě usvědčuje tvůj vlastní příspěvek ze začátku diskuze o tomto reklamním nesmyslu. Zkus se podívat, co jsi k tomu napsal. Naletěl jsi, jako většina ostatních, na obyčejnou reklamu.

Středa 21. února v 19:37® pilot

mof 243 – máš pravdu, taky jsem to četl a proto se divím, že to ČRS ještě nezakázal.

Středa 21. února v 19:36® pilot

Hraji, jsi vedle, a navíc hloupoučký, být tebou, raději sem nepíši. Tak za prvé- reklamní kampaň která masíruje spoustu lidí i rybáře – Nečtu. O cizích slovech by jsme si toho mohly říci víc, protože hochu pracoval jsem v oboru přes 55 let a tak vím co znamená fish feromone, ale zřejmě ti to nedošlo při psaní příspěvku. Přeji ti mnoho rybářských úspěchů a než něco začneš psát, ta si nejprve rozmysli, co píšeš a kdo to bude číst a s jakým vzděláním.

Středa 21. února ve 12:00® Mary
Mary

Inferno08> to je určitě tvůj produkt

Úterý 20. února ve 21:05® hraji
hraji

pilot> pane kolego, než někam začnete psát nesmysly, které jste zřejmě načerpal v nějaké pochybné reklamní kampani, měl byste se podívat, co znamenají ta cizí slova, která používáte a jejichž významu zřejmě vůbec nerozumíte. O tom, že se v tomto případě jedná o reklamu nemůže pochybovat nikdo.

Úterý 20. února ve 20:11® mof243
mof243

NĚCO MÁLO Z INTERNETU Rybaření se stává zdrojem obživy, brzy nebude co lovit

Rybařina už není zdaleka jen koníčkem, ale pro některé nadšence s udicí se stává zdrojem obživy. Řadě z nich přináší největší uspokojení ulovení velkého množství ryb k vlastní spotřebě, uvádí socioekonomická studie sportovního rybolovu, kterou v loňském roce vypracovala Mendelova univerzita v Brně.

Ilustrační foto

Ilustrační foto

FOTO: Petr Horník, Právo

Dnes 19:28

Podle těchto údajů si každý rybář odnese od vody během roku v průměru téměř 31 kilogramů ryb, ale jsou i tací, kteří dokážou vychytat i celý rybník. Rybářský svaz už zareagoval a uvažuje o omezení počtu ponechaných ryb, aby bylo v budoucnu vůbec co lovit.

„Aktuálně diskutujeme o tom, že bychom navrhli zavedení týdenních, měsíčních nebo ročních limitů. Chceme vyjít vstříc těm rybářům, kteří se drží principu chyť a pusť, a naopak eliminovat ty, kteří mají tendenci dělat si z rybaření živobytí nebo dokonce i byznys,“ uvedl jednatel rybářského svazu Jan Štípek.

Druhým dechem ale jednatel rybářského svazu dodal, že je obtížné rybářům vyčítat, že si ryby berou, když tu možnost mají a využívají ji. Podle pravidel si mohou rybáři v jednom dni přisvojit sedm kilogramů ryb, přičemž v úlovku smí být maximálně po dvou kusech kapra, štiky, candáta, bolena a sumce.

Pro nakládání s ulovenými rybami neexistují žádná pravidla jako třeba u střelené zvěře z volné přírody. Nepodléhají žádnému veterinárnímu vyšetření a do oběhu mohou jít bez jakékoliv kontroly. Rybář je pouze povinen každou rybu, kterou si vezme domů, zapsat do úlovkového listu. Ten pak musí na konci roku odevzdat rybářské organizaci, kde je registrovaný.

Ročně tři tisíce tun ryb

Podle těchto statistik se ročně chytí v řekách, rybnících a přehradách v průměru tři tisíce tun různých druhů ryb. Počty úlovků od 90. let stoupají. Nejúspěšnější byli rybáři v roce 2003, kdy si odnesli od vody téměř čtyři tuny ryb. Někteří z nich se netají ani tím, že ryby prodávají svým známým a tím si vylepšují rodinný rozpočet. Sladkovodní ryby jsou totiž v obchodech velmi drahé. Například kilo štiky se prodává za téměř čtyři sta korun.

„Ročně vysazujeme do revírů ryby za 215 miliónů,“ konstatoval Štípek. Ryby se už nestačí rozmnožovat přirozenou cestou, ale musí se uměle odchovávat v líhních. V revírech už neexistují trofejní kusy, které znamenají pro rybáře největší sportovní zážitek.

Autoři studie dále uvádějí, že nejvíce ryb si ponechají důchodci, kteří tvoří 15 procent z celkového počtu 320 tisíc registrovaných rybářů. Ti argumentují tím, že nachytanými rybami si kompenzují výdaje za nákup povolenky k rybolovu. Její cena se včetně členské známky a státního rybářského lístku pohybuje okolo 2000 korun za rok.

Neschvaluji odnášení všech ulovených ryb domů, stejně tak neschvaluji, pokud je myšlenka chyť a pusť prezentována jako jisté elitářství a opovrhování lidmi, kteří si rybu od vody občas odnesou

sportovní rybář Jakub Vágner

„V porovnání s ostatními zeměmi jsou náklady na povolenky u nás nízké, neboť stát přenechává výkon rybářského práva uživatelům revírů bezúplatně,“ píše se dále ve studii.

Nejslavnější český sportovní rybář Jakub Vágner si myslí, že správný pohled je někde uprostřed. „Neschvaluji odnášení všech ulovených ryb domů, stejně tak neschvaluji, pokud je myšlenka chyť a pusť prezentována jako jisté elitářství a opovrhování lidmi, kteří si rybu od vody občas odnesou,“ prohlásil.

Podle něho ryba odjakživa na stůl patřila a patřit by měla. „Je však nutné si uvědomit, že z přírody bychom si neměli brát vše, co chceme, ale pouze to, co k životu nutně potřebujeme. Naši předci toto věděli již dávno, jen na to dnes mnozí již zapomínají. Pokud zapomeneme zcela, pak budou naše vody během pár let prázdné,“ pokračoval Vágner.

Největší žně mají vyznavači Petrova cechu na podzim, kdy rybářské organizace ve velkém vysazují do sportovních revírů tisíce ryb, zejména kaprů. „Ryba z chovného rybníka je zvyklá na přísun potravy. V revíru se samozřejmě po krmení velmi intenzívně shání. Na aklimatizaci jí stačí jen několik hodin. Snaží se doplnit zásoby na zimu. Potravu přijímá, dokud neklesne teplota vody pod osm stupňů,“ doplnil rybářský expert Radek Okurka.

Patrik Biskup, Právo

Tento příspěvek byl editován 20.2.2018 20:13:02 uživatelem mof243.
Pondělí 19. února v 18:03® pilot

Tak přátelé, rozčilujete se tady bez jakýchkoliv důvodů, tzv. Dynamite Baits je Fish feromon a plně působí na ryby ve velkém a širokém okolí- tzv. nutí je žrát, což je hlavní důvod. Nyní ho propagovala společnost i na TV Seznam.cz. Vedení ČRS nemá proti tomu žádné výhrady. Proto se nedivím, že jej u nás ještě neprodávají, ale můžete si ho objednat 100ml za cca 1000.- Kč. Výrobce je Estonsko Litevská fish společnost která u nás roztahuje svoje aktivity. Takže nashle.

Úterý 13. února v 18:59® pilot

Prosím tě proč se čílíš, já jako důchdce 76 let nemám na vyhazování takovýchto píčovin. Asi jsi mne nepochopil, nebo nechceš pochopit. Čus

Pondělí 12. února ve 22:57® patast

pilot> tak si to klidně kup , nikdo ti v tom nebrání já budu chytat na to co jsem používal doposud

Pondělí 12. února v 16:50® pilot

pataste, jsi opravdu tak přibržděný, nebo to jen tak děláš ?

Pondělí 12. února ve 13:42® mof243
mof243

patast> Mě to připadá,že tady pilot ten sajrajt propaguje. :-)

Pondělí 12. února v 10:15® patast

hraji> najivních lidí je ale pořád stále dost

Pondělí 12. února v 8:42® hraji
hraji

pilot> je to klasická ukázka internetové reklamy a lidí, co jí uvěřili. Je to klasický podfuk na rybáře, kteří neumí chytit rybu normálně, tak si myslí, že si koupí zázračnou nástrahu a ono to půjde. Prdlačky půjde. Jsou to akorát vyhozené peníze.

Neděle 11. února v 18:50® mašety311
mašety311

pilot> Je to podvod šmejdů.Fungovat to může stejně jak jiné aroma,ale za tu cenu to je drahý.

Pátek 9. února ve 23:07® dbnet

Tam je to čoveče těžký, hlavně že to nedali dioxidem

Úterý 6. února v 17:42® pilot

mof243> Jak jsem psal, je to tak cca 2 měsíce na inter. nabídkách. Souhlasím s tím, aby to bylo zakázané.

Úterý 6. února v 17:41® pilot

patast> Nevěř hochu nevěř, ale je to tak.

Úterý 6. února v 17:41® pilot

Vidím, že jste nevěřící Tomášové, byl jsem u toho když to „vnadidlo“ použily na chytání, není to hoax, věřte mi, je to na našem internetovém trhu novinka cca 2 měsíce. Na rohlik dal tu smradlavou látku pár kapiček .- spíš ( gel ) to samé na žížalku a byl jsem paf. Podotýkám, že to vše byly Ukrajinci- kteří chytali bez papírů. Když jsem to zavolal na MO ČRS, tak než někdo přijel – odjely.

Úterý 6. února v 15:28® patast

mof243> taky nechápu jak někdo může něčemu takovému věřit

Úterý 6. února v 10:18® mof243
mof243

pilot> Je to jenom stupidní reklama.Nic jiného.Nechápu jak někdo může věřit takové blbosti.Kdyby takový přípravek existoval tak jsou vody dávno bez ryb.

Pondělí 5. února v 17:59® pilot

Pro Inferno, tak chlapče, viděl jsem to na vlastní oči, jak přípravek Dynamite baits – feromonální hormon funguje, není to žádná ptákovina, opravdu se divím, že se to ČRS nezakázal. A co je nejhorší – funguje to.

Pondělí 5. února v 17:55® pilot

Ono to opravdu Inferno 08 – funguje, není to hoax.

Čtvrtek 25. ledna v 18:40® patast

mirek66> no už aby tu bylo

Čtvrtek 25. ledna v 10:36® mirek66
mirek66

Jaro přichází

foto/diskuze/vseobecna/2018/th-img128147.jpg
Úterý 23. ledna ve 14:50® Inferno08

Dneska jsem pročítal nějaké články z časopisu 21. století. U jednoho z nich vyskočila zpráva o pytlácích na prostějovsku, tak jsem odkaz rozklikl. Ukázalo se, že se jedná o tak debilní reklamu, až mi bylo líto se o ní nepodělit…

http://blogoplus.com/dm/cz/zpravy/?…

Tento příspěvek byl editován 23.1.2018 15:17:31 administrátorem Draky.
Pondělí 8. ledna ve 12:13® mof243
mof243

toro> Za tohle by někdo zasloužil nakopat DO KOULÍ.

Tento příspěvek byl editován 12.1.2018 08:43:31 administrátorem HaD.
Středa 3. ledna v 17:18® Jarda_123

Vážení kolegové uvítám jakékoli informace o rybařině na ostrově Madeira-jedu tam v říjnu 2018-Jarda

Tento příspěvek byl editován 4.1.2018 07:25:51 administrátorem Draky.
novější starší
Stránky:   4.274 4.273 4.272 ...