Vyhledávání
Kampaně KLASA a Ryba domácí se musí změnit
Čtvrtek 22. prosince 2011 v 19:30 | vložil(a) osprey | zdroj: www.agris.cz/… | 477× zobrazeno | žádný komentářCelkem téměř 400 milionů korun hodlá v následujících dvou letech vydat ministerstvo zemědělství na propagaci značek KLASA a Ryba domácí. Na obě kampaně proběhne v nejbližší době výběrové řízení.
To, že resort vydává nějaké finanční prostředky na propagaci vybraných potravin, je do jisté míry sporné. Správně by si měly své produkty propagovat komerční firmy samy. Na druhou stranu, řada výrobců, jejichž produkty by bylo skutečně žádoucí konzumovat, na účelný marketing nemá peníze. A na třetí stranu je při současné inflaci rozporuplných a manipulačných informací o kvalitě potravin i ze strany státu možné, aby se nějakým způsobem podílel na žádoucí osvětě spotřebitele.
všechny krátké zprávy - přidat zprávu
I vy můžete přidat svůj názor!
K tomuto záznamu není vložen žádný příspěvek.