Chytej.cz

Stopadesátimilionová kampaň Ryba domácí jde do poslední fáze

Pátek 26. listopadu 2010 v 11:31 | vložil(a) džigit | zdroj: mam.ihned.cz/… | 411× zobrazeno | 1 komentář

Do své závěrečné fáze vstoupí příští rok národní kampaň Ryba domácí, kterou pro ministerstvo zemědělství připravila agentura Dorland. Tříletá kampaň odstartovala 1. září 2008. Z celého rozpočtu, který činil 150 milionů, agentura zatím proinvestovala 122,1 milionu. Pro rok 2011 je určena částka 27,8 milionu korun bez DPH. M&M to sdělila account manažerka kampaně, Andrea Kapraňová z Dorlandu.

všechny krátké zprávy - přidat zprávu

I vy můžete přidat svůj názor!

Přidání příspěvku
Přihlášení

Momentálně nejste přihlášeni. Pokud jste zaregistrováni do Klubu Chytej.cz, vyplňte prosím své přihlašovací jméno (přezdívku) a heslo (do levé části formuláře). Pokud ještě registrováni nejste, můžete se zaregistrovat zde.
Pakliže chcete přispět anonymně, vyplňte do pravé části formuláře svou emailovou adresu a zvolte libovolnou přezdívku, pod kterou chcete vystupovat (nesmí však již být rezervována jiným registrovaným uživatelem).

Jsem registrovánPřispívám anonymně
Váš komentář

Fotografie
K příspěvku můžete přiložit až 4 obrázky (akceptujeme formát JPEG, GIF a PNG). Obrázky automaticky zmenšujeme ještě před odesláním na server, takže neplatí již žádné velikostní omezení. Musíte však mít ve svém prohlížeči povolen Adobe Flash Player 10+. Popisky fotografií vložíte editací již vloženého příspěvku.

Foto vložíte kliknutím na následující ikonku. Pokud máte s nahráváním fotografií problém, můžete použít klasický způsob.

odeslat

Diskuze ke zprávě

Pátek 26. listopadu 2010 v 19:15® Rino

A nechci být skeptik, ale nezdá se mi, že by to mělo nějaký efekt. Kdo rád konzumuje ryby je členem nějakého rybářského sdružení – přece si nebude ryby kupovat, stačí, když musí zaplatit skoro tři tisíce za povolenku atd!? Ono taky dát v supermarketu 200 za kapra není pro většinu domácností nejlevnější maso. Chybí specializované prodejny, které by nabízely čerstvé ryby přímo z první ruky.