Vyhledávání
Stopadesátimilionová kampaň Ryba domácí jde do poslední fáze
Pátek 26. listopadu 2010 v 11:31 | vložil(a) džigit | zdroj: mam.ihned.cz/… | 411× zobrazeno | 1 komentářDo své závěrečné fáze vstoupí příští rok národní kampaň Ryba domácí, kterou pro ministerstvo zemědělství připravila agentura Dorland. Tříletá kampaň odstartovala 1. září 2008. Z celého rozpočtu, který činil 150 milionů, agentura zatím proinvestovala 122,1 milionu. Pro rok 2011 je určena částka 27,8 milionu korun bez DPH. M&M to sdělila account manažerka kampaně, Andrea Kapraňová z Dorlandu.
všechny krátké zprávy - přidat zprávu
I vy můžete přidat svůj názor!
Diskuze ke zprávě
- Pátek 26. listopadu 2010 v 19:15® Rino
-
A nechci být skeptik, ale nezdá se mi, že by to mělo nějaký efekt. Kdo rád konzumuje ryby je členem nějakého rybářského sdružení – přece si nebude ryby kupovat, stačí, když musí zaplatit skoro tři tisíce za povolenku atd!? Ono taky dát v supermarketu 200 za kapra není pro většinu domácností nejlevnější maso. Chybí specializované prodejny, které by nabízely čerstvé ryby přímo z první ruky.