Vyhledávání
Čtyrkolový mazel???
9.12.2014 | tenodvody | 11.867 zobrazení | 74 odpovědí
Ahoj, chtěl bych trochu pozměnit téma i když se bude týkat rybaření a to tak, že se optám, jaké auto by jste si pořídili na dopravování se za rybařením po ČR, ale i třebas někam dál, za hranice, prostě auto, se kterým máte zkušenosti a neměnili by jste :) Tak jdeme diskutovat.
Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

- Pátek 26. prosince 2014 ve 20:14 ® Vladis reakce na …
-
KOLIBŘÍK> koukám, že ses vůbec nepolepšil Petře Hajdůchu…a opět ti nic cizího není cizí… (tentokrát tapety)…
http://www.photoextract.com/…les-hrbacek/
http://www.photoextract.com/…/124333.html
reagovat - Čtvrtek 18. prosince 2014 ve 20:14 ® Chorchus reakce na …
-
nnnap> palivec : huš sa to tu mele? Jinak souhlasim s nnapem, milašek je milašek a když mu chutná?
reagovat - Čtvrtek 18. prosince 2014 v 19:07 ® nnnap reakce na …
-
Palivec> haha, se mi zdá, že nemáš smysl pro humor… Kór když mne znáš. To je přece rozepisovací příspěvek.
reagovat
Mám vojenské papíry, C, dělal jsem v tom autoškolu. Ty technické parametry jsou fajn, něco nafty na kapotu jsem se tomu na vojně nalel, něco novin do sání zapálil… Hele, ale stejnak je to jedno. Tatra a veeska jde do hoven, protože to nikdo nechce ani zadarmo. To je fakt. Není třeba před fakty zavírat oči. - Čtvrtek 18. prosince 2014 v 18:53 @ Palivec reakce na …
-
nnnap> tenodvody> Mládenci, asi nemáte smysl pro humor. A či jsem se v tom vozil? Bohužel ano. Bohužel i v kabině jako mladý oficírek záklaďák, když bylo venku –30C. Měli jsme možnost mrznout jako „velitelé vozu“ a lampasáci z povolání chlastali a chrápali v nádstavbě, kde byla i jakási kamna. Ona měla vejtřaska topení jen z dvojitého pláště výfukového sběrače a kdy se stálo a ještě když se musel vypnout motor (jak si přáli idiotští podplukovníci,který bylo v naší „lidové armádě“ jako hnoje, co sloužili jako vojáci pod Svobodou a přišli s ním „z Buzuluku do Prahy“, tak to prostě žádné topení nemělo. Venku –30 valšských, vevnitř námraza na všem. Kosa jak sviňa. Ještě teď je mi zima, když si na to vzpomenu. A že v tom byl rachot a vůbec nekonfort? Proto se to jmenuje vejtřaska, že to posádku vytřese.
Ale na druhé straně, konstrukce podvozku byla svým způsobem geniální z hlediska průchodnosti terénem. Redukce v kolech (nepřesné, ale chtělo by to delší popis) a osa kola níž jako osa nápravy a tedy velká světlost podvozku, redukční převodovky, diferenciály a jiné zvláštnosti umožnili výjimečné terénní parametry, které v době výroby Pragy V3S neměl ve světovém srovnání žádné jiné auto. Dokonce ještě někdy začátkem 90. let jsem viděl tabulku světových terénních aut té kategorie a vejtřaska byla na špici a mnoho renomovaných značek aut té nosnosti nemělo průchodnost terénem, stoupání, přejezd přes standardní překážky tak dobré. Šéfkonstruktér vejtřasky mne zkoušel na státnicích z konstrukce vozidel. Byl to světově uznávaný konstruktér.
Pohrdat Pragou V3S, jak to napsal nnnap, může jen hlupák, co nemá úctu k tomu dobrému, co tady vzniklo a o problematice ví velké kulové hovno. http://www.automobilrevue.cz/…s_41137.html
reagovat - Čtvrtek 18. prosince 2014 v 17:20 ® tenodvody reakce na …
-
timbab> já vím, jezdíval sem s ní pro dřevo
reagovat - Čtvrtek 18. prosince 2014 v 16:42 ® timbab reakce na …
-
tenodvody> No hlavně v terénu, musíš mít všechny prsty vně volantu.Jinak jak něco trefíš, tak ti je zláme
reagovat - Středa 17. prosince 2014 ve 23:34 ® tenodvody reakce na …
-
nnnap> osobně, náklady také neřeším, dlouhá léta sem chtěl auto dodge s motorem V8 a objemem 5,8l. Ale zase kolego musíme myslet na to, že jiní mají děti a nechtějí se starat ještě o auto, chtějí, aby jim auto sloužilo za ty nekřetanské peníze, co na začátku spolkne
reagovat - Středa 17. prosince 2014 ve 23:32 ® tenodvody reakce na …
-
Venca Zelenka> sohlasím, tatra je tatra, jen škoda, že jí teď dělá hlavně francie podvozky. Kolomný však na Dakaru ukáže Kamazu, co je to ta tatra
reagovat - Středa 17. prosince 2014 ve 23:30 ® tenodvody reakce na …
-
Palivec> já ale chci po té jízdě k vodě slyšet a udržet v ruce prut, navíc, jel si někdy osobně s pragou? Já ano, v bahně,loužích je to jako porche na dálnici, ale na silnici
reagovatjinak nepřekonaný stroj v průchodnosti!!!
- Středa 17. prosince 2014 ve 23:29 ® tenodvody reakce na …
-
chosebaits> Jo, fabia je nezmar, nezná korozi, motory jim šlapou a je to domácí značka, octa je pro tebe v motoru 2.0tdi s tažnym lepší volba než nějaký skříňák, na káru vše dostaneš a hlavně, náklady se ti nebudou měnit
reagovat - Středa 17. prosince 2014 ve 22:45 ® Venca Zelenka reakce na …
-
nnnap> Proč myslíš? Podvozek vetry byl nadčasový a rozhodně má co říct i dnes. Podle mě, bývalí vlastníci Tatry měli jediný záměr, dostat se k licencím na nápravy, fabrika jako taková je vůbec nezajímala a podle toho taky dopadla. Tohle auto člověk ocení až v terénu a tím nemyslím jízdu po polňačce. Já si dovedu tatrovku představit i v terením osobáku, žádná zbytečná elektronika, jednoduchý stroj s velkou průchodností, odolností a snadnou opravou.
reagovat - Středa 17. prosince 2014 ve 21:24 @ Palivec reakce na …
-
Tady „to“ kdosi nabízí za 3300€
reagovat
http://auto.bazos.sk/…K-112015.php - Středa 17. prosince 2014 ve 21:23 ® nnnap reakce na …
-
Palivec> ta plečka umřela uplně na stejnou nemoc, na jakou dojede tatra. Je to úplně zbytečný krám.
reagovat - Středa 17. prosince 2014 ve 21:20 @ Palivec
-
Tak to vím zase naprosto přesně soudruhu generále: PRAGA V3S skříňová je naprosto dokonalý automobil na výlety k vodě. Akorát těch koleček má poněkud víc, ale to má i mnoho rybářů a výhody vejtřasky převyšují zásadně nevýhody. Já ji nemám, ale párkrát jsem byl na výpravě partie, která ji vlastní a nemá to chybu.
reagovat - Středa 17. prosince 2014 ve 21:11 ® nnnap
-
proč řešíte provozní náklady??? Miláček mi žere 17/100 a v životě by mne nenapadlo sednout do něčeho, co žere 6–7 litrů. Přece je úplně jedno, co žere miláček.
reagovat - Středa 17. prosince 2014 ve 21:01 ® chosebaits
-
Jo,také zvažuji co. Holka už má svuj věk a kilometry,ale stále jezdí bez problémů za 5 litrů a když jedu dál s lehkou nohou tak i pod 4 litry.Za necelích 10 let provozu jsem měnil jen brzdy,oleje, filtry,silembloky a stabilizátory.Tak že vlastně nic.
Nové auto zvažuji 4×4 či nějakého transportéra. Jen že pořizovací cena nového či lehce ojetého vozu (max.2 roky)je celkem slušná suma .Kde jsou provozní náklady??? Jezdit 10 let za 4–5 litrů a pak najednou hop 8 –10–12 litrů.
Už to vidím,jak nebudu mít ani jedno a bude doma ochcava.
reagovat - Středa 17. prosince 2014 v 19:59 ® javasaki
-
souhlasím s kerob mám taky mondído mk2 spolehlivé prostorné na spaní rovina záda nebolí a to vím o čem mluvím . nahradní díly v replice cenově dostupné spotřeba 6,5l mám ho vzákladu a jsem spokojen.a to nemluvím o tom co odtahalo plastových oken.prostě spokojenost. Dal bych tam smajlíka ale rybáře nemaj.
reagovat - Středa 17. prosince 2014 v 18:15 ® tenodvody reakce na …
-
OBr> podle mě by se hodil on do rakve a ryba do vody
reagovatmuj idol to není
- Neděle 14. prosince 2014 v 18:08 ® OBr reakce na …
-
tenodvody> To netuším, je to jedna z mála rybářských fotek mého „idolu“ a v autě jsem ho ještě neviděl. Asi na ryby lítá …a nebo drží rodinnou tradici a jezdí vlakem
reagovat - Neděle 14. prosince 2014 ve 13:55 ® tenodvody reakce na …
-
OBr> a jakým autem jel?
reagovat - Pátek 12. prosince 2014 ve 22:08 ® OBr
-
Dejte si už pokoj, kdo na ty urážky má pořád koukat? Na ryby si chodím odpočinout a když se zadaří, mám i radost z úlovku:
reagovat - Pátek 12. prosince 2014 ve 21:39 ® KOLIBŘÍK reakce na …
-
záznam byl smazán, protože neobsahoval kormě urážek žádné relevantní informace k tématu
reagovat - Pátek 12. prosince 2014 ve 21:12 @ huhucoctail reakce na …
-
záznam byl smazán, protože neobsahoval kormě urážek žádné relevantní informace k tématu.
reagovat - Pátek 12. prosince 2014 ve 20:44 ® tenodvody reakce na …
-
KOLIBŘÍK> jo já tě chápu, ale nemusel si psát to co jsi psal o pár řad níže, mě se prostě auto musí líbit, 92% linek dnes stejně montují v Koree a materiál se vozí z Číny, takže, mě se auto prostě musí líbit. vše je dneska na stejném levlu
reagovat - Pátek 12. prosince 2014 ve 20:16 ® KOLIBŘÍK reakce na …
-
záznam byl smazán, protože neobsahoval kormě urážek žádné relevantní informace k tématu
reagovat - Pátek 12. prosince 2014 v 15:50 @ huhucoctail
-
záznam byl smazán, protože neobsahoval kormě urážek žádné relevantní informace k tématu tenodvody> osobně jedině čtyřkolku a nejen na ryby.
reagovat - Pátek 12. prosince 2014 v 10:50 ® KOLIBŘÍK
-
Záznam byl smazán, protože obsahoval osobní urážky
reagovat - Pátek 12. prosince 2014 v 7:10 ® troutkiller
-
jepice>Ještě si opomenul Tráboše,ten byl taky super
reagovat)
- Čtvrtek 11. prosince 2014 ve 21:48 ® jepice-zruseno
-
OBr> Předpokládám, že stroj je z Týnce nebo ze Strakonic. My máme jednu potvoru z Považske Bystrice a bohužel je momentálně po celém sklepě. To co popisuješ znám. Taky jsem kupoval pár takových dílů. Nejlepší je, když kvůli válečkový pojistce do favorita musej tisknout takovej ten velkej papír jakože účet
reagovatEdit: Aha, tak traktůrek mě nenapadnul!
- Čtvrtek 11. prosince 2014 ve 21:46 ® OBr
-
tenodvody> 4 kola, Kramer KB 22 ..fotku dávat nebudu, lidi jsou „pussy“, ale je to fešák
reagovatJežíšek mi donesl starou sekačku, hrabačku a obracečku a od jara vyrážím do boje s hektarem kopřiv, který 20 let nikdo nesekal. Těším se, že z toho udělám zase pěknej kvetoucí kousek přírody, navíc je to hned u řeky…