Chytej.cz

Čtyrkolový mazel??? necteno

9.12.2014 | tenodvody | 10.986 zobrazení | 74 odpovědí

Ahoj, chtěl bych trochu pozměnit téma i když se bude týkat rybaření a to tak, že se optám, jaké auto by jste si pořídili na dopravování se za rybařením po ČR, ale i třebas někam dál, za hranice, prostě auto, se kterým máte zkušenosti a neměnili by jste :) Tak jdeme diskutovat.

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
novější starší
Stránky:   3 2 1
Pátek 26. prosince 2014 ve 20:14 ® Vladis reakce na …
Vladis

KOLIBŘÍK> koukám, že ses vůbec nepolepšil Petře Hajdůchu…a opět ti nic cizího není cizí… (tentokrát tapety)…

http://www.photoextract.com/…les-hrbacek/

http://www.photoextract.com/…/124333.html

reagovat
Čtvrtek 18. prosince 2014 ve 20:14 ® Chorchus reakce na …
Chorchus

nnnap> palivec : huš sa to tu mele? Jinak souhlasim s nnapem, milašek je milašek a když mu chutná?

reagovat
Čtvrtek 18. prosince 2014 v 19:07 ® nnnap reakce na …
nnnap

Palivec> haha, se mi zdá, že nemáš smysl pro humor… Kór když mne znáš. To je přece rozepisovací příspěvek.
Mám vojenské papíry, C, dělal jsem v tom autoškolu. Ty technické parametry jsou fajn, něco nafty na kapotu jsem se tomu na vojně nalel, něco novin do sání zapálil… Hele, ale stejnak je to jedno. Tatra a veeska jde do hoven, protože to nikdo nechce ani zadarmo. To je fakt. Není třeba před fakty zavírat oči.

reagovat
Čtvrtek 18. prosince 2014 v 18:53 @ Palivec reakce na …

nnnap> tenodvody> Mládenci, asi nemáte smysl pro humor. A či jsem se v tom vozil? Bohužel ano. Bohužel i v kabině jako mladý oficírek záklaďák, když bylo venku –30C. Měli jsme možnost mrznout jako „velitelé vozu“ a lampasáci z povolání chlastali a chrápali v nádstavbě, kde byla i jakási kamna. Ona měla vejtřaska topení jen z dvojitého pláště výfukového sběrače a kdy se stálo a ještě když se musel vypnout motor (jak si přáli idiotští podplukovníci,který bylo v naší „lidové armádě“ jako hnoje, co sloužili jako vojáci pod Svobodou a přišli s ním „z Buzuluku do Prahy“, tak to prostě žádné topení nemělo. Venku –30 valšských, vevnitř námraza na všem. Kosa jak sviňa. Ještě teď je mi zima, když si na to vzpomenu. A že v tom byl rachot a vůbec nekonfort? Proto se to jmenuje vejtřaska, že to posádku vytřese.

Ale na druhé straně, konstrukce podvozku byla svým způsobem geniální z hlediska průchodnosti terénem. Redukce v kolech (nepřesné, ale chtělo by to delší popis) a osa kola níž jako osa nápravy a tedy velká světlost podvozku, redukční převodovky, diferenciály a jiné zvláštnosti umožnili výjimečné terénní parametry, které v době výroby Pragy V3S neměl ve světovém srovnání žádné jiné auto. Dokonce ještě někdy začátkem 90. let jsem viděl tabulku světových terénních aut té kategorie a vejtřaska byla na špici a mnoho renomovaných značek aut té nosnosti nemělo průchodnost terénem, stoupání, přejezd přes standardní překážky tak dobré. Šéfkonstruktér vejtřasky mne zkoušel na státnicích z konstrukce vozidel. Byl to světově uznávaný konstruktér.

Pohrdat Pragou V3S, jak to napsal nnnap, může jen hlupák, co nemá úctu k tomu dobrému, co tady vzniklo a o problematice ví velké kulové hovno. http://www.automobilrevue.cz/…s_41137.html

reagovat
Čtvrtek 18. prosince 2014 v 17:20 ® tenodvody reakce na …
tenodvody

timbab> já vím, jezdíval sem s ní pro dřevo :-)

reagovat
Čtvrtek 18. prosince 2014 v 16:42 ® timbab reakce na …
timbab

tenodvody> No hlavně v terénu, musíš mít všechny prsty vně volantu.Jinak jak něco trefíš, tak ti je zláme :-))

reagovat
Středa 17. prosince 2014 ve 23:34 ® tenodvody reakce na …
tenodvody

nnnap> osobně, náklady také neřeším, dlouhá léta sem chtěl auto dodge s motorem V8 a objemem 5,8l. Ale zase kolego musíme myslet na to, že jiní mají děti a nechtějí se starat ještě o auto, chtějí, aby jim auto sloužilo za ty nekřetanské peníze, co na začátku spolkne :-)

reagovat
Středa 17. prosince 2014 ve 23:32 ® tenodvody reakce na …
tenodvody

Venca Zelenka> sohlasím, tatra je tatra, jen škoda, že jí teď dělá hlavně francie podvozky. Kolomný však na Dakaru ukáže Kamazu, co je to ta tatra :-)

reagovat
Středa 17. prosince 2014 ve 23:30 ® tenodvody reakce na …
tenodvody

Palivec> já ale chci po té jízdě k vodě slyšet a udržet v ruce prut, navíc, jel si někdy osobně s pragou? Já ano, v bahně,loužích je to jako porche na dálnici, ale na silnici :-D jinak nepřekonaný stroj v průchodnosti!!!

reagovat
Středa 17. prosince 2014 ve 23:29 ® tenodvody reakce na …
tenodvody

chosebaits> Jo, fabia je nezmar, nezná korozi, motory jim šlapou a je to domácí značka, octa je pro tebe v motoru 2.0tdi s tažnym lepší volba než nějaký skříňák, na káru vše dostaneš a hlavně, náklady se ti nebudou měnit :-)

reagovat
Středa 17. prosince 2014 ve 22:45 ® Venca Zelenka reakce na …
Venca Zelenka

nnnap> Proč myslíš? Podvozek vetry byl nadčasový a rozhodně má co říct i dnes. Podle mě, bývalí vlastníci Tatry měli jediný záměr, dostat se k licencím na nápravy, fabrika jako taková je vůbec nezajímala a podle toho taky dopadla. Tohle auto člověk ocení až v terénu a tím nemyslím jízdu po polňačce. Já si dovedu tatrovku představit i v terením osobáku, žádná zbytečná elektronika, jednoduchý stroj s velkou průchodností, odolností a snadnou opravou.

reagovat
Středa 17. prosince 2014 ve 21:24 @ Palivec reakce na …

Tady „to“ kdosi nabízí za 3300€
http://auto.bazos.sk/…K-112015.php

reagovat
Středa 17. prosince 2014 ve 21:23 ® nnnap reakce na …
nnnap

Palivec> ta plečka umřela uplně na stejnou nemoc, na jakou dojede tatra. Je to úplně zbytečný krám.

reagovat
Středa 17. prosince 2014 ve 21:20 @ Palivec

Tak to vím zase naprosto přesně soudruhu generále: PRAGA V3S skříňová je naprosto dokonalý automobil na výlety k vodě. Akorát těch koleček má poněkud víc, ale to má i mnoho rybářů a výhody vejtřasky převyšují zásadně nevýhody. Já ji nemám, ale párkrát jsem byl na výpravě partie, která ji vlastní a nemá to chybu.

reagovat
foto/forum/2014/th-img111108.jpg
Středa 17. prosince 2014 ve 21:11 ® nnnap
nnnap

proč řešíte provozní náklady??? Miláček mi žere 17/100 a v životě by mne nenapadlo sednout do něčeho, co žere 6–7 litrů. Přece je úplně jedno, co žere miláček.

reagovat
Středa 17. prosince 2014 ve 21:01 ® chosebaits
chosebaits

Jo,také zvažuji co. Holka už má svuj věk a kilometry,ale stále jezdí bez problémů za 5 litrů a když jedu dál s lehkou nohou tak i pod 4 litry.Za necelích 10 let provozu jsem měnil jen brzdy,oleje, filtry,silembloky a stabilizátory.Tak že vlastně nic.

Nové auto zvažuji 4×4 či nějakého transportéra. Jen že pořizovací cena nového či lehce ojetého vozu (max.2 roky)je celkem slušná suma .Kde jsou provozní náklady??? Jezdit 10 let za 4–5 litrů a pak najednou hop 8 –10–12 litrů. :-|

Už to vidím,jak nebudu mít ani jedno a bude doma ochcava.:-)

reagovat
foto/forum/2014/th-img111103.jpg
Středa 17. prosince 2014 v 19:59 ® javasaki

souhlasím s kerob mám taky mondído mk2 spolehlivé prostorné na spaní rovina záda nebolí a to vím o čem mluvím . nahradní díly v replice cenově dostupné spotřeba 6,5l mám ho vzákladu a jsem spokojen.a to nemluvím o tom co odtahalo plastových oken.prostě spokojenost. Dal bych tam smajlíka ale rybáře nemaj.

reagovat
Středa 17. prosince 2014 v 18:15 ® tenodvody reakce na …
tenodvody

OBr> podle mě by se hodil on do rakve a ryba do vody :-D muj idol to není :-D

reagovat
Neděle 14. prosince 2014 v 18:08 ® OBr reakce na …
OBr

tenodvody> To netuším, je to jedna z mála rybářských fotek mého „idolu“ a v autě jsem ho ještě neviděl. Asi na ryby lítá …a nebo drží rodinnou tradici a jezdí vlakem :-)

reagovat
Neděle 14. prosince 2014 ve 13:55 ® tenodvody reakce na …
tenodvody

OBr> a jakým autem jel? :-D

reagovat
Pátek 12. prosince 2014 ve 22:08 ® OBr
OBr

Dejte si už pokoj, kdo na ty urážky má pořád koukat? Na ryby si chodím odpočinout a když se zadaří, mám i radost z úlovku:

reagovat
foto/forum/2014/th-img111005.jpg
Pátek 12. prosince 2014 ve 21:39 ® KOLIBŘÍK reakce na …
KOLIBŘÍK

záznam byl smazán, protože neobsahoval kormě urážek žádné relevantní informace k tématu

reagovat
Pátek 12. prosince 2014 ve 21:12 @ huhucoctail reakce na …

záznam byl smazán, protože neobsahoval kormě urážek žádné relevantní informace k tématu.

reagovat
Pátek 12. prosince 2014 ve 20:44 ® tenodvody reakce na …
tenodvody

KOLIBŘÍK> jo já tě chápu, ale nemusel si psát to co jsi psal o pár řad níže, mě se prostě auto musí líbit, 92% linek dnes stejně montují v Koree a materiál se vozí z Číny, takže, mě se auto prostě musí líbit. vše je dneska na stejném levlu :-D

reagovat
Pátek 12. prosince 2014 ve 20:16 ® KOLIBŘÍK reakce na …
KOLIBŘÍK

záznam byl smazán, protože neobsahoval kormě urážek žádné relevantní informace k tématu

reagovat
Pátek 12. prosince 2014 v 15:50 @ huhucoctail

záznam byl smazán, protože neobsahoval kormě urážek žádné relevantní informace k tématu tenodvody> osobně jedině čtyřkolku a nejen na ryby.

reagovat
Pátek 12. prosince 2014 v 10:50 ® KOLIBŘÍK
KOLIBŘÍK

Záznam byl smazán, protože obsahoval osobní urážky

reagovat
Pátek 12. prosince 2014 v 7:10 ® troutkiller

jepice>Ještě si opomenul Tráboše,ten byl taky super:-)) )

reagovat
Čtvrtek 11. prosince 2014 ve 21:48 ® jepice-zruseno

OBr> Předpokládám, že stroj je z Týnce nebo ze Strakonic. My máme jednu potvoru z Považske Bystrice a bohužel je momentálně po celém sklepě. To co popisuješ znám. Taky jsem kupoval pár takových dílů. Nejlepší je, když kvůli válečkový pojistce do favorita musej tisknout takovej ten velkej papír jakože účet :-)) Edit: Aha, tak traktůrek mě nenapadnul!

reagovat
Čtvrtek 11. prosince 2014 ve 21:46 ® OBr
OBr

tenodvody> 4 kola, Kramer KB 22 ..fotku dávat nebudu, lidi jsou „pussy“, ale je to fešák :-) Ježíšek mi donesl starou sekačku, hrabačku a obracečku a od jara vyrážím do boje s hektarem kopřiv, který 20 let nikdo nesekal. Těším se, že z toho udělám zase pěknej kvetoucí kousek přírody, navíc je to hned u řeky…

reagovat
novější starší
Stránky:   3 2 1