Chytej.cz

Krmítkové směsi necteno

29.3.2012 | MIG-35 | 88.069 zobrazení | 133 odpovědí

Zdravím kolegové!

Onehdá jsem byl u vody se 2 zkušenějšími rybáři. A protože jsem začátečník, snažil sem se z nich vytáhnout nějaký moudro… Díky míň záběrů jenoho chytače přišla řeč na krmení. Do teď jsem kvalitu, značku atd neřešil. A zřejmě to vypadá, že jsem na scestí. Proto bych vás rád požádal o názory, jaký směsi používáte (levný,drahý) jestli si domícháváte-vylepšujete atd. Nechci přesný návody, jen postřehy z čím máte úspěchy a s čím ne. Dík moc!

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
novější starší
Stránky: nejnovější ... 3 2 1   
Čtvrtek 29. března 2012 ve 22:37 ® hraji reakce na …
hraji

Fryw> ano, je, ale nesmí ho být moc, protože hodně lepí. Je dobré jej kombinovat s kukuřičným šrotem, protože ten zase lepí málo. Obecně bych jej dávkoval do 30 % objemu, víc ne, pokud nechceš super lepivou směs

reagovat
Čtvrtek 29. března 2012 ve 22:19 ® timbab reakce na …
timbab

MIG-35> Vzhledem k překladu slova feeder tam něco s tím krmením bude :-))

reagovat
Čtvrtek 29. března 2012 ve 22:11 ® MIG-35 reakce na …
MIG-35

hraji> Dík! :-> Chytam věčinou stoják. Když sem „ředil“ směs tak sem namočil tvrdej chleba a KP granule a pak domíchal směsí. Ale to jsem poušíval většinou, když sem zakrmoval a chtěl sem větší množství než malý. :-D Nejsem závodník a bohatě mi stačí jak si zachytam s fídrem teď, ale chtěl sem rospoutat nějakou diskizi ohledně krmení. Příde mi, že u fídru hraje velkou roli. :->

reagovat
Čtvrtek 29. března 2012 ve 22:09 ® Fryw
Fryw

Jaký máte názor na pšeničný šrot. Je to vhodná ingredience?

reagovat
Čtvrtek 29. března 2012 ve 21:53 ® hraji reakce na …
hraji