Chytej.cz

Krmítkové směsi necteno

29.3.2012 | MIG-35 | 88.069 zobrazení | 133 odpovědí

Zdravím kolegové!

Onehdá jsem byl u vody se 2 zkušenějšími rybáři. A protože jsem začátečník, snažil sem se z nich vytáhnout nějaký moudro… Díky míň záběrů jenoho chytače přišla řeč na krmení. Do teď jsem kvalitu, značku atd neřešil. A zřejmě to vypadá, že jsem na scestí. Proto bych vás rád požádal o názory, jaký směsi používáte (levný,drahý) jestli si domícháváte-vylepšujete atd. Nechci přesný návody, jen postřehy z čím máte úspěchy a s čím ne. Dík moc!

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
novější starší
Stránky:   5 4 3 ...
Pátek 25. května 2012 ve 21:08 ® Bahňák reakce na …

Robur> nechci práskat ale byl to Patočka

reagovat
Pátek 25. května 2012 ve 20:45 ® Robur reakce na …
Robur

Bahňák> a neříkali sousedovi Bahňák? Sorry, ale nabízí se to:-D

reagovat
Pátek 25. května 2012 ve 20:35 ® Bahňák

Náš soused tím kalem topíval aby ušetřil, nechtěl si ale zasrat sklep a tak to nechával na chodníku před barákem a jen odebíral. Celkem pravidelně ho ale vymáknul tzv. šedej mor a vysolil mu pokutu, takže se mu ten humus většinou stejně prodražil

reagovat
Úterý 22. května 2012 v 11:37 ® nnnap reakce na …
nnnap

Luban> to mi připomínej. Dobrá motivace to sklidit na podzim:-D Stejnak jsem rubal. Teď už dlouhá léta výhradně plyn. Za mou péči o pajšly sousedů se mi občas některý odmění nákupem hnědého uhlí, já mu to vrátím recipročně 2× ročně petkami a jsme si kvit:-D

reagovat
Úterý 22. května 2012 v 11:28 ®  reakce na …

nnnap:A ja som si naivne myslel,že týmto bordelom vykurovali len blbci na Kysuciach a Orave…Stále mám v pamäti,ako sme dolovali krompáčom zmrznutý kal pri nejakých mínus 14–20

reagovat
Úterý 22. května 2012 v 11:16 ® nnnap reakce na …
nnnap