Chytej.cz

Základní výbava necteno

25.3.2012 | Chmur | 35.612 zobrazení | 59 odpovědí | upravit

Ahoj. Jsem úplný začátečník a chystám se koupit základní výbavu na lov ryb – kaprařinu. Udělal jsem si sumář toho, co bych měl teoreticky potřebovat. Budu vděčný, když mi napíšete, zda je něco z toho zbytečné nebo naopak mi něco zásadního chybí. Případně se třebas nějaké věci navzájem vylučují. Díky. Ceny jsou podle Tropic Liberec. Když mi poradíte, kde sehnat lépe a levněji, taktéž díky moc. pruty – sheakspeare cypry corp, 1+1, 1 590 Kč naviják – konger iron corp 660 1+1, 1 390 Kč pletená šňůra microfuse – 2×100 m, 440 Kč holiny afars – 1 000 Kč vezírek sitex classic 75×30 – 3 kruhy, 139 Kč caiman signalizátor 1+1, 592 Kč JSA mini box – 25 Kč JSA fish broky 70g, hrubé, 32 Kč ropala set multifunkční nůž, 169 Kč ropala RMKS brousek, 79 Kč sona podběrák S401/7/Al, 269 Kč giants fishing sedačka, chair Senso, 1 399 Kč falcon balsový splávek – 2×, 57 Kč vidlička, 2×, 120 Kč háčky Venturieri s očkem, 10 ks, 28 Kč

Celková cena se pohybuje kolem 7 000 Kč

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
novější starší
Stránky:   2 1  
Pondělí 9. července 2012 ve 14:07 ® Malinko reakce na …
Malinko

Chmur> Hodně doporučovanej je Colmic, ja mám skoro na všem Colmic Fenreel power. Nekroutí se a řekl bych, že je i dost pevnej. A na navazce Mikado T-Rex, maj to v takovejch malejch civkach po 25m a krásně se to vejde do kapsy.

reagovat
Pondělí 9. července 2012 ve 13:27 ® osprey reakce na …
osprey

Chmur> Zdůrazním znovu jednu větu z předchozího příspěvku. Naprostá většina navijáků má kličku přestavitelnou na pravou i levou stranu. Koukni na to, ať zbytečně nechytáš s každým navijákem jinak.

reagovat
Pondělí 9. července 2012 ve 12:08 ® Bigpista reakce na …
Bigpista