Vyhledávání
Základní výbava
25.3.2012 | Chmur | 35.616 zobrazení | 59 odpovědí | upravit
Ahoj. Jsem úplný začátečník a chystám se koupit základní výbavu na lov ryb – kaprařinu. Udělal jsem si sumář toho, co bych měl teoreticky potřebovat. Budu vděčný, když mi napíšete, zda je něco z toho zbytečné nebo naopak mi něco zásadního chybí. Případně se třebas nějaké věci navzájem vylučují. Díky. Ceny jsou podle Tropic Liberec. Když mi poradíte, kde sehnat lépe a levněji, taktéž díky moc. pruty – sheakspeare cypry corp, 1+1, 1 590 Kč naviják – konger iron corp 660 1+1, 1 390 Kč pletená šňůra microfuse – 2×100 m, 440 Kč holiny afars – 1 000 Kč vezírek sitex classic 75×30 – 3 kruhy, 139 Kč caiman signalizátor 1+1, 592 Kč JSA mini box – 25 Kč JSA fish broky 70g, hrubé, 32 Kč ropala set multifunkční nůž, 169 Kč ropala RMKS brousek, 79 Kč sona podběrák S401/7/Al, 269 Kč giants fishing sedačka, chair Senso, 1 399 Kč falcon balsový splávek – 2×, 57 Kč vidlička, 2×, 120 Kč háčky Venturieri s očkem, 10 ks, 28 Kč
Celková cena se pohybuje kolem 7 000 Kč
Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

- Středa 28. března 2012 ve 22:26 ® nnnap reakce na …
-
Chmur> no, seš na dobré cestě. Nezačínat kaprama byla moje nejlepší rada. Já osobně třeba bych se nerad připravil o to tajemno, když zajede splávek pod hladinu. To je úžasné. Co tam bude. Kapr je nuda. Kapr je těžba. Vždyť, když nahodíš kuličku a máš záběr, co to asi bude? Těžba. I když ho pustíš.
reagovat