Vyhledávání
Rybaření na Sardínii
10.2.2012 | paia | 29.991 zobrazení | 12 odpovědí
Ahoj všem, v červnu se chystám s přítelkyní na Sardínii a jelikož to vypadá, že si budeme muset vařit sami, tak jsem si říkal, že bych do jídelníčku přispěl trochou čerstvých ryb z moře. Bohužel jsem v tomto totální laik, tak jsem se chtěl zeptat na zkušenosti. Vzal bych si s sebou asi cestovní teleskopickej přívlačák, nějakej splávek, háček, pár rotaček a nějakou gumku. Jak by jste mi poradili, že bych měl chytat, co je vlastně z ulovitelných mořských potvor jedlé a smysluplné k úpravě jako jídlo? Předpokládám, že čudličky 10–15 cm asi nebudou to pravé ořechové.
Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

- Pátek 16. března 2012 ve 14:18 ® paia
-
Díky moc, velmi cenné rady…
reagovat - Úterý 21. února 2012 v 16:51 ® JohnyMad
-
A ještě pár rad na konec. Fakt nepodceňuj sílu slunka. Tu blbost jsem také udělal
reagovatv zápalu rybaření… na jaře ve Viareggiu na molu kdy foukal studený vítr od moře a zdálo se, že slunce nemá žádnou sílu. Po dvou hoďkách jsem měl záda jak náčelník rudej opar a 2 týdny jsem nemohl na slunko. Taky nepodceňuj moře samo o sobě. Je to velmi nebezpečný živel. Jednou jsem chytal na kamenech na CinqueTerre pořád voda po kolena. Najednou se od nikud přihnala vlna až po krk. Flákla se mnou vo to kamení a zase si zmizela. Tenkrát jsem to vodnesl jen ztrátou slunečních brýlí a odřeninami. TAkže nezapomeň na pořádný boty. V žabkách to na kamení jde docela blbě
Každopádně si to tam užij !!!
- Úterý 21. února 2012 v 16:34 ® JohnyMad
-