Chytej.cz

Povolenky pro ,,nečleny'' necteno

20.9.2011 | kamos007 | 24.560 zobrazení | 55 odpovědí

Chtěl bych se zeptat kolik by mě stála povolenka MP na revíry 471 089 Ondřejnice 1 A – MO Stará Ves n. O. 1. tůň Stará Ondřejnice – Slepé rameno v k. ú. Ostrava-Proskovice 0,5 ha 2. nádrž Košice (Staříč) Chlebovice 4,0 ha 3. nádrž č. 1 (Koupaliště) Brušperk 4,0 ha 4. nádrž č. 3 (Dolní – „Nudla“) Brušperk 2,0 ha, protože se bude unás sem bude moje oblíbená přehrada bagrovat a kvůli jedné přehradě, která bude za měsíc bez ryb si nebudu kupovat povolenku u naší MO. (Jsem u samostatně hospodařicí MO).

Díval jsem se na tuto stránku: http://www.rybsvaz-ms.cz/cenik.html ale vubec nevím co se týká mne (jsem student do 18 let)

Všem děkuji za vaše rady.

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
novější starší
Stránky:   2 1  
Čtvrtek 22. září 2011 v 19:20 ® kamos007 reakce na …
kamos007

Frk> moc jsem to nepochopil.

reagovat
Čtvrtek 22. září 2011 v 19:09 ® Frk reakce na …
Frk

kámoši007,řekni rovnou, co ti leží na srdci. Běháš okolo toho jako okolo horké kaše. Teď je to od všeho kousek. I odpovědi k jednotlivým odpovídajícím…

reagovat
Čtvrtek 22. září 2011 v 15:50 ® kamos007 reakce na …
kamos007

kety.vydra> jo to jsem četl už tu posilal džigit odkaz ale dik.

reagovat
Čtvrtek 22. září 2011 v 15:43 ® kamos007
kamos007

kety.vydra> prý to je naky šmel že se ryby co by měly přijít do olešné půjdou do žermanek nebo co a za to by sme tam mohli chytat, je to něco jak mame společné pstruhovky ostravice 2 a 3 chytat tam muže aji kraj aji my a sadi ryby tam obě organizace

reagovat
Čtvrtek 22. září 2011 v 10:11 ® kety.vydra
kety.vydra