Vyhledávání
Jaký prut
11.7.2011 | vamoson | 21.119 zobrazení | 108 odpovědí
Ahoj, vím, že tady toho bylo napsáno dost. Jsem začátečník a chtěl bych si koupit prut na přívlač do 2000kč, ale nevím jaký. Jen bych chtěl říct, že bych chtěl prut na řeku, ale i si trochu zaházet i na rybbníku. Nemám v plánu tahat nějaký velký sumce… Jen když to vyjde, zajít si na řeku, ale i zaházet si na rybník… Kdyžtak mi poraďtě, jaký prut by byl pro mne ideální? Děkuji Feri
Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

- Neděle 17. července 2011 v 11:51 ® rapppala reakce na …
-
vamoson> proč neskočíš do nějaký rybářský prodejny a nezkusíš si tam pár klacků na vlastní kůži? určitě by sis vybral podle svýho. ale jo, alespoň se tady dozvíš názory jiných.
reagovat - Pátek 15. července 2011 v 11:29 ® johnier
-