Chytej.cz

Jaký prut

11.7.2011 | vamoson | 21.258 zobrazení | 108 odpovědí

Ahoj, vím, že tady toho bylo napsáno dost. Jsem začátečník a chtěl bych si koupit prut na přívlač do 2000kč, ale nevím jaký. Jen bych chtěl říct, že bych chtěl prut na řeku, ale i si trochu zaházet i na rybbníku. Nemám v plánu tahat nějaký velký sumce… Jen když to vyjde, zajít si na řeku, ale i zaházet si na rybník… Kdyžtak mi poraďtě, jaký prut by byl pro mne ideální? Děkuji Feri

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
novější starší
Stránky: nejnovější ... 3 2 1   
Středa 13. července 2011 v 15:55 ® Shrek
Shrek

asi bychom si měli ujasnit, kdo jaké Shimano myslíme. Já zase nemám zkušenosti s dražšíma řadama. Rozdíly mezi uhlíkem a kompozicí nemusim vysvětlovat. Každopádně prut v délce 2,4 při gramáži 14–40g mi přijde osobně takový trošku klackoidní. :-D

reagovat
Středa 13. července 2011 v 15:53 ® vamoson reakce na …

Právě bych to chtěl převážně zkoušet na řece, ale jednou za čas zajít i na rybník… Nevím, jak jsou ty woblery těžký, ale myslel jsem, že bych používal woblery max. do 10cm na rybník… na řeku samozřejmě menší a hlavně i gumový návnady…

reagovat
Středa 13. července 2011 v 15:50 ® kerob reakce na …
kerob

skwor> ja to puvodne komentovat vubec nechtel, ale taky si myslim, ze Shimana patrej spis k mekcim a poddajnejsim klackum. Par jsem jich vlastnil, par jich stale vlastnim a vetsinu (vlacecich) jsem mel v ruce aspon ve velkoobchode…

reagovat
Středa 13. července 2011 v 15:43 ® skwor reakce na …
skwor

Alivio> Skoro bych řekl opak, aspoň můj Speed master 10–30g mi na svou gramáž připadá spíš měkčí (třeba v porovnání s Dragony nebo Berkley). Ale je pravda, že jiný modely moc neznám…

reagovat
Středa 13. července 2011 v 15:30 @ All Armor reakce na …

osprey> Přesně tak.

reagovat
Středa 13. července 2011 v 15:21 ® johnier
johnier