Chytej.cz

Potřebuji poradit!!! necteno

16.6.2011 | Vojta.Lišák | 24.345 zobrazení | 23 odpovědí

Zdravím všechny, jsem naprostý amatér, co se rozhodl pro rybařinu. Potřeboval bych poradit, jestli nevíte o nějaké jakoby samoučné knížce, nebo třeba i stránek na netu, kde bych se naučil naprosté základy rybařiny, jako je navazování háčků, nahazování a dozvěděl se něco o konkrétních technikách lovu.

Moc děkuji za každou odpověď.

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
Pátek 24. června 2011 ve 13:41 ® osprey reakce na …
osprey

Tomson> Poslouží oba, ale který je lepší, to nevím, neměl jsem je v ruce. Doporučuji navštívit kamenný obchod a osahat si pár prutů. Ono i každému sedí něco jiného.

Jinak na ryby do tří kil jsou to pruty jak malované.

reagovat
Pátek 24. června 2011 ve 13:08 @ Tomson

Zdravím,

není to přímo k tématu ale potřebuji také poradit. uvažuji o koupi nového matchového prutu a to: http://www.hobby-g.cz/…9m-6lbs.html?… nebo http://www.nikl.cz/…nd-match.php

poradíte který je lepší? nejsou to špičkové pruty ale pro ryby max. okolo 3kg by to mohla být celkem zábava. Dík za radu.

reagovat
Úterý 21. června 2011 v 19:21 ® vovo reakce na …
vovo

to mám taky je to paráda sice starší ale paráda a ještě mám takovou příručku chodíme na ryby stanislav vodinský

reagovat
foto/forum/2011/th-img17815.jpg
Sobota 18. června 2011 ve 20:24 ® andy5695

Určitě J.Říha 1000+1 rada pro rybáře, neznám nic lepšího. Je to postarší kousek a už v několikátém vydání a právě to svedčí o kvalitě.

reagovat
Pátek 17. června 2011 ve 20:07 ® Robur
Robur