Vyhledávání
Potřebuji poradit!!!
16.6.2011 | Vojta.Lišák | 24.345 zobrazení | 23 odpovědí
Zdravím všechny, jsem naprostý amatér, co se rozhodl pro rybařinu. Potřeboval bych poradit, jestli nevíte o nějaké jakoby samoučné knížce, nebo třeba i stránek na netu, kde bych se naučil naprosté základy rybařiny, jako je navazování háčků, nahazování a dozvěděl se něco o konkrétních technikách lovu.
Moc děkuji za každou odpověď.
Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

- Pátek 24. června 2011 ve 13:41 ® osprey reakce na …
-
Tomson> Poslouží oba, ale který je lepší, to nevím, neměl jsem je v ruce. Doporučuji navštívit kamenný obchod a osahat si pár prutů. Ono i každému sedí něco jiného.
Jinak na ryby do tří kil jsou to pruty jak malované.
reagovat - Pátek 24. června 2011 ve 13:08 @ Tomson
-
Zdravím,
není to přímo k tématu ale potřebuji také poradit. uvažuji o koupi nového matchového prutu a to: http://www.hobby-g.cz/…9m-6lbs.html?… nebo http://www.nikl.cz/…nd-match.php
poradíte který je lepší? nejsou to špičkové pruty ale pro ryby max. okolo 3kg by to mohla být celkem zábava. Dík za radu.
reagovat - Úterý 21. června 2011 v 19:21 ® vovo reakce na …
-
to mám taky je to paráda sice starší ale paráda a ještě mám takovou příručku chodíme na ryby stanislav vodinský
reagovat - Sobota 18. června 2011 ve 20:24 ® andy5695
-
Určitě J.Říha 1000+1 rada pro rybáře, neznám nic lepšího. Je to postarší kousek a už v několikátém vydání a právě to svedčí o kvalitě.
reagovat - Pátek 17. června 2011 ve 20:07 ® Robur
-
je to sice tajné, ale klidně to pustím do světa, zakládal jsem lakros na Moravě a dokonce jsem vyhrál v moravské lize kanadské bodování a kupidvu jsem asi před 2 týdny viděl hráče boxlakrosu trénovat v Brně, prý se zakládá nový tým. jediné co mne mrzí je, že když jsem byl ještě atlet, tak se neralizoval myšlenka na původní bagataway v bederních rouškách. Dnes by to asi byly spíš závody gumídků.