Chytej.cz

První přívlačový prut - poradíte prosím? necteno

18.1.2011 | amiksovsky | 8.109 zobrazení | 61 odpovědí

Zdravím všechny rybáře! Vím, že těchto témat je zde dost, přesto bych poprosil o rady pro začínajícího vláčkaře. Chtěl bych si pořídit úplně první přívlačový prut. Chtěl bych s ním chytat na menších i větších řekách, občas i na nějakém rybníku či nádrži. Jelikož jsem začátečník, mám v plánu začít s menšími rybami, ale kdyby se podařilo chytit třeba větší štiku, aby to prut vydržel. Pokud mohu také poprosit výběr vhodného navijáku k prutu. Vše by mělo být max. do 3000 Kč. Předem mockrát děkuji za ochotu!

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
novější starší
Stránky:   3 2 1
Pondělí 7. února 2011 v 18:46 ® břitva
břitva

kolem 30g:->

reagovat
Sobota 22. ledna 2011 ve 14:09 ® osprey reakce na …
osprey

lobotomie> Jasný. Pokud jde o mě, snažím se psát hlavně o tom, o čem nepíšou ti druzí a občas to vyžaduje se přivzdělat.

Že bychom se my dva vzájemně měli za hlupáky, to asi nehrozí:-))

Ať se vede.

reagovat
Sobota 22. ledna 2011 ve 14:05 ® lobotomie reakce na …
lobotomie

osprey> rozhodně si nemyslím o komkoliv že je hlupák, před x lety jsem nejen o tomhle věděl prd, jak se říká „nikdo učený z nebe nespadl“ ale taky „komu není rady tomu není pomoci“, jen jsem reagoval na ty teze o kvalitách vlasců např. made in japan a proč se z dobrého vlasce třeba na vláčku stane noční můra když se používá na kaprařinu a obráceně. Tvou motivaci chápu, sám jsem přestal psát dávno, protože jsem neměl o čem a nechtěl jsem psát članky typu: byl jsem tam a tam a chytal jsem na to a to krmení (podle toho jak se to hodilo mému sponzorovi nebo dnes mě)

reagovat
Sobota 22. ledna 2011 ve 13:43 ® osprey reakce na …
osprey

lobotomie> Díky, ani jsem nečekal tak dlouhou reakci. Je jasné, že něco jiného je výroba a něco jiného distribuce. A každá informace tohoto typu je cenná.