Chytej.cz

Rak necteno

30.10.2010 | Nerodia | 8.598 zobrazení | 38 odpovědí

Prosím všechny rybáře o pomoc k získání raka signálního.Jíž dlouhou dobu se o to snažím . Předem děkuji.

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
novější starší
Stránky:   2 1  
Pondělí 20. srpna 2012 v 19:12 ® 

Na miestach kde lovím,sa tieto nepôvodné druhy nevyskytujú.Žiaľ,už aj toho pôvodného raka riečneho je ťažko nájsť…

reagovat
Pondělí 20. srpna 2012 v 18:10 ® Nerodia reakce na …
Nerodia

Robur> kdyby jsi náhodou na signálního narazil, tak ho nezabíjej rád bych si ho vzal jako živý exponát pro přednášky.

reagovat
Pondělí 20. srpna 2012 v 18:00 ® Nerodia reakce na …
Nerodia

Tyto raci se dají jíst( rak byl ČRS dovezen jako náhrada za naše raky )i jako konzumní rak. Jak tady osprey napsal tak opravdu musíte na 100% rozpoznat o jaký druh se jedná .Když náhodou natrefíte na naše dojde k porušení zákona ( nejsem právník )ale mohlo by to skončit i soudem. Podle mých informací maso nepůvodních raků není nic moc ( sám jsem je nejedl ). Robur> když si budeš na 100% jistý, že se jedná o nepůvodní druh tak ho můžeš i usmrtit( tohle jsem např.měl na mysli).Nevím zda lov na raky je u nás povolen, ale když ano tak i jako nástrahu je můžeš použít.

reagovat
Pondělí 20. srpna 2012 v 18:00 ® Nerodia reakce na …
Nerodia

Tyto raci se dají jíst( rak byl ČRS dovezen jako náhrada za naše raky )i jako konzumní rak. Jak tady osprey napsal tak opravdu musíte na 100% rozpoznat o jaký druh se jedná .Když náhodou natrefíte na naše dojde k porušení zákona ( nejsem právník )ale mohlo by to skončit i soudem. Podle mých informací maso nepůvodních raků není nic moc ( sám jsem je nejedl ). Robur> když si budeš na 100% jistý, že se jedná o nepůvodní druh tak ho můžeš i usmrtit( tohle jsem např.měl na mysli).Nevím zda lov na raky je u nás povolen, ale když ano tak i jako nástrahu je můžeš použít.

reagovat
Pondělí 20. srpna 2012 v 17:57 ® Ciffik
Ciffik