Chytej.cz

Jerkbait - čo na naviják? necteno

28.9.2010 | maro | 5.678 zobrazení | 37 odpovědí

Zdravím, priatelia. Včera som sa stal šťastným majiteľom jerkovej zostavy MegaForce od fi. Daiwa. Keďže som sa s „jerkovaním“ stretol len v teoretickej rovine, prosím o radu skúsených, čo si mám navinúť na cievku multiplikátora. V článkoch viac autorov odporúča pre začiatok monofil … aký priemer vlasca bude optimálny na lov s prútom 1,8m a 40–80g? Prípadne ak šnúru, aký priemer by ste mi odporúčali? Tiež aká hmotnosť nástrah (od do) je na tento prút vhodná? Som úplný začiatočník a potešia ma aké koľvek rady. Ďakujem.

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
novější starší
Stránky:   2 1  
Pondělí 4. října 2010 v 17:18 ® maro

Mali ste pravdu ohľadne použitia monofilu, kombinácia tvrdého prúta so šnúrou musí byť vražedná pre rybiu tlamu. Uvedomil som si to pri zdolávaní tej polmetrovej šťučky, aj pri monofile som mal pocit, ako by nepružil a ryba búchala do tvrdého. Našťastie bola chytená na zadnom trojháku a stihol som ju rýchlo uvoľniť vo vode.

reagovat
Pondělí 4. října 2010 v 11:16 ® maro

Ešte raz sa chcem všetkým poďakovať za rady, ktoré som dostal. Bol som ich aplikovať na VN Domaša cez víkend. V sobotu to boli dve hodinky zoznamovania sa s ovládaním multiplikátora, nahadzovania s rôznymi hmotnosťami nástrah a skúšaním vodenia plávajúcich a potápavých sliderov. V nedeľu to už boli dve hodinky normálneho lovu. Chytalo sa mi veľmi príjemne, pri náhodoch sa silon motal len minimálne, dokonca som si vycukal prvú šťučku cca 50cm (na potápavého 10cm/46g ostriežika), takže max. spokojnosť. Mal som, pre istotu, so sebou aj UL vláčku, ale ani som si na ňu nespomenul. Aj na vás ostatní kolegovia čumia jak na blbca, keď vidia, na čo lovíte? :-)

reagovat
Pondělí 4. října 2010 v 9:50 ® maro reakce na …