Chytej.cz

Suchá moucha-jak docílit aby plavala? necteno

18.8.2010 | Šnek | 5.700 zobrazení | 19 odpovědí

Prosím o pomoc,jsem začátečník s muškařením a pořád nevím jak docílit toho aby suchá moucha pěkně plavala.Prý jsou na to nějaké spreje,ale nevím o co jde,poradí někdo??? díky..

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
Úterý 28. září 2010 v 1:11 ® osprey reakce na …
osprey

Šumichrást> Červená krabička vlevo. Pořád ještě ji mám:-))

reagovat
Úterý 28. září 2010 v 0:42 ® 

Historie ČSSR

reagovat
foto/forum/2010/th-img15018.jpg
Sobota 25. září 2010 v 19:43 ® 

osprey> Před pár lety jsem zakoupil muškařskou pozůstalost. V ní byl i klasický kožený pásek k hodinkám a na něm přidělaná malá plastová krabička s odklápěcím víčkem. K mému úžasu šlo o české oční šedé(nebo šedozelené) stíny a podle všeho byly použity na „maštění“ suchých mušek. Dodnes tento udělátor mám schovaný.

reagovat
foto/forum/2010/th-img14994.jpg
Středa 25. srpna 2010 v 17:44 ® paia
paia

Používám Scientific Anglers Fly Floatant, jen lehce nanesu, trochu vysuším a pak směr ryba…

reagovat
foto/forum/2010/th-img14662.jpg
Pondělí 23. srpna 2010 ve 22:25 ® osprey reakce na …
osprey

Šumichrást> Ano. Stará silikonová vazelína v červené krabičce. Kdysi o ní psal v Rybářství Josef Jehlička a pod dojmem jeho vyprávění jsem si ji někdy v roce 1993 pořídil. Dodnes ji používám, protože úbytek je při mých třech až čtyřech vycházkách ročně prostě malý.

Není to žádný zázrak, ale dá se to. Těch pár ryb vždycky nějak chytím, mám radost, stačí mi to a nic mě zatím nemotivuje hledat dál. Lovím na mouchu pro ten pocit, potřebuju cíti šňůru ve vzduchu a vidět kolečko na hladině. Jak to mám, dál je mi všechno jedno. Vlastně mi i vyhovuje, že to nijak zvlášť neumím – úlovky mi přijdou tak nějak cennější.