Chytej.cz

chytání na staré bambusáky necteno

1.4.2010 | Fryw | 2.464 zobrazení | 7 odpovědí

Petrův zdar! Dnes jsem si snad po deseti letech znovu pořídil rybářský lístek. Ryby jsem chytával jako hodně malý kluk s dědem a to jsem měl jen staré bambusáky a později jsem dostal teleskopku z uhlíkových vláken. Celkově je má výbava obstarožní. Funkční naviják mi zůstal jen roen a rexx, oba jsem vyčistil a promazal a šlapou jak hodinky. Budou muset chvilku sloužit, jelikož jsem student a s penězma to je všelijak. Ale k prutům. Mám několik bambusových průtů, jak ze štípaného tak z „rostlého“ bambusu. Jedná se o dvou a tojdílné pruty. Je tam i jedna laminátka. Vypadají na první pohled v dobrém stavu a jsou nepoškozené. Myslíte si že se na ně dá ještě chytat, a nebo je to spíš spolehlivý způsob jak přijít o úlovek a zničit historické relikvie?

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
Pondělí 19. dubna 2010 v 10:14 ® hraji
hraji

Uspořádali jsme si v Brně s kamarády Retro lov ryb, každý měl donést nějaké retro vybavení, sešlo se několik prutů ze štípaného, ale i rostlého bambusu, a lovilo se bez problému. Takže určitě se dá lovit i s bambusáky

reagovat
Sobota 17. dubna 2010 v 0:01 ® Cudla reakce na …
Cudla

osprey> to je právě ta „rozmazlenost z uhlíku“

reagovat
Pátek 16. dubna 2010 ve 22:40 ® osprey
osprey

Mám doma štípaný mušák, zkoušel jsem to s ním a dá se. Jenom je na dnešní poměry trochu líný:-)

reagovat
Pátek 16. dubna 2010 ve 22:15 ® Cudla
Cudla

Vlastním mušák Hardy štípák letitej občas jsme ho vytáhli k vodě,vychut­nali,ale uhlík je přeci něco jinýho.Připadá mi proti bambusu jako kdyby neměl duši.

reagovat
Pátek 16. dubna 2010 v 0:43 ®