Vyhledávání
Jak na sumce na Hrachach??
22.3.2010 | M.Pitrs | 16.096 zobrazení | 77 odpovědí
Ahoj, potřeboval bych poradit od zkušenějších rybářů co jezdí na Hrachy na sumce, jelikož jsem sumcař amatér. Chtěl bych tam letos koncem června jet a nevim kam se tam na ně jezdí a kde je tam mam hledat a na co je chytat. A taky jak velký se tam obvykle chytají. Tak když by byl někdo tak hodnej tak at sem napíše nějakou zkušenost a nebo skrze osobní poštu poslat radu . Předem všem díky
Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

- Úterý 19. října 2010 v 7:33 ® M.Pitrs
-
tak jsem si udělal výlet za španělskými sumci a nad míru spokojen .. 202 a 213cm
reagovat - Neděle 29. srpna 2010 ve 3:12 ® M.Pitrs
-
Ejpovice jsou strašně těžký, bez echolotu si neškrtneš, to samý na kaprech, a klabava? nu nevim nějakej sumík tam bude, ale neviděl jsem tam nikdy žádný sumčí útok, či puknutí, ale zase je pravda že nějakej místní domorodec říkal že tam nějaký prase utrhl
reagovatnjn lanko, kačenka a ,,malá" rybka
- Čtvrtek 5. srpna 2010 v 15:54 ® hant reakce na …
-
dikes. myslel jsem si že to bude ve Stříbře. Tak snad si to czechcarp přečte.
reagovat - Čtvrtek 5. srpna 2010 v 10:12 ® vagi reakce na …
-
hostovačku lze koupit ve Stříbře u rybářů
http://rybaristribro.cz/povolenky
reagovat - Středa 4. srpna 2010 v 17:59 ® hant reakce na …
-
a ještě protože si psal že se věnuješ Hracholuskám, nevíš kde se dá koupit ta hostovačka???
reagovat - Středa 4. srpna 2010 v 17:57 ® hant reakce na …
-
Zdarec. Jestli myslíš Ejpovické jezero nabo tu Klabavu tak určitě. Tam je to vyhlášený. Berounka taky ale to je těžká voda tam nechodim tak jen z doslechu.
reagovat - Úterý 3. srpna 2010 ve 22:54 ® M.Pitrs reakce na …
-
tam taky nějakej sumík je ?
reagovat - Úterý 27. července 2010 v 18:28 ® hant reakce na …
-
řekl bych že ano ale mám dojem jestli nebudeš muset až do stříbra. zeptal bych se kde ale chvilku mi to potrvá
reagovat - Pondělí 26. července 2010 v 10:47 ® czechcarp
-