Chytej.cz

Jak na sumce na Hrachach?? necteno

22.3.2010 | M.Pitrs | 16.096 zobrazení | 77 odpovědí

Ahoj, potřeboval bych poradit od zkušenějších rybářů co jezdí na Hrachy na sumce, jelikož jsem sumcař amatér. Chtěl bych tam letos koncem června jet a nevim kam se tam na ně jezdí a kde je tam mam hledat a na co je chytat. A taky jak velký se tam obvykle chytají. Tak když by byl někdo tak hodnej tak at sem napíše nějakou zkušenost a nebo skrze osobní poštu poslat radu . Předem všem díky

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
novější starší
Stránky:   3 2 1
Úterý 19. října 2010 v 7:33 ® M.Pitrs
M.Pitrs

tak jsem si udělal výlet za španělskými sumci a nad míru spokojen .. 202 a 213cm :-)

reagovat
Neděle 29. srpna 2010 ve 3:12 ® M.Pitrs
M.Pitrs

Ejpovice jsou strašně těžký, bez echolotu si neškrtneš, to samý na kaprech, a klabava? nu nevim nějakej sumík tam bude, ale neviděl jsem tam nikdy žádný sumčí útok, či puknutí, ale zase je pravda že nějakej místní domorodec říkal že tam nějaký prase utrhl :-D njn lanko, kačenka a ,,malá" rybka :-)

reagovat
Čtvrtek 5. srpna 2010 v 15:54 ® hant reakce na …
hant

dikes. myslel jsem si že to bude ve Stříbře. Tak snad si to czechcarp přečte.

reagovat
Čtvrtek 5. srpna 2010 v 10:12 ® vagi reakce na …
vagi

hostovačku lze koupit ve Stříbře u rybářů

http://rybaristribro.cz/povolenky

reagovat
Středa 4. srpna 2010 v 17:59 ® hant reakce na …
hant

a ještě protože si psal že se věnuješ Hracholuskám, nevíš kde se dá koupit ta hostovačka???

reagovat
Středa 4. srpna 2010 v 17:57 ® hant reakce na …
hant

Zdarec. Jestli myslíš Ejpovické jezero nabo tu Klabavu tak určitě. Tam je to vyhlášený. Berounka taky ale to je těžká voda tam nechodim tak jen z doslechu.

reagovat
Úterý 3. srpna 2010 ve 22:54 ® M.Pitrs reakce na …
M.Pitrs

tam taky nějakej sumík je ?

reagovat
Úterý 27. července 2010 v 18:28 ® hant reakce na …
hant