Vyhledávání
Jak na sumce na Hrachach??
22.3.2010 | M.Pitrs | 16.127 zobrazení | 77 odpovědí
Ahoj, potřeboval bych poradit od zkušenějších rybářů co jezdí na Hrachy na sumce, jelikož jsem sumcař amatér. Chtěl bych tam letos koncem června jet a nevim kam se tam na ně jezdí a kde je tam mam hledat a na co je chytat. A taky jak velký se tam obvykle chytají. Tak když by byl někdo tak hodnej tak at sem napíše nějakou zkušenost a nebo skrze osobní poštu poslat radu . Předem všem díky
Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

- Čtvrtek 25. března 2010 ve 3:57 ® M.Pitrs
-
jenom si tak říkám , jestli mi to zato stálo sem něco napsat.. nejsem rybář začátečník, jen začátečník v lovu sumců(to je rozdíl). Myslím si, že každej z vás nějak začínal a každej byl moc rád, že mu někdo nějak poradil když si nebyl v něčem jistej a něco nevěděl.. ale to tu asi nehrozí…
reagovat - Středa 24. března 2010 v 16:50 ® reakce na …
-
chosebaits> Presne…
reagovat - Středa 24. března 2010 v 16:25 ® chosebaits reakce na …
-
timbab>Jak já říkám,o blbce nezavadíš.
reagovat - Středa 24. března 2010 v 15:07 ® timbab reakce na …
-
chosebaits> S místama je vždycky problém,nejvíc mě štve že to vždycky zplanýrujou ač to na zabodnutí stojanů s prutama není potřeba.
reagovat - Středa 24. března 2010 v 15:03 ® chosebaits reakce na …
-
timbab>Ne nebaví!!!
reagovatVždyť to říkám,každej má pak problém s místem který si pracně najde.
- Středa 24. března 2010 ve 14:59 ® timbab
-
Baví vás to?Jinak prozrazení místa už je jen to že tam jdu chytat.Jezdíme na Labe na sumce ve třech,vybereme nějakej nám známej flek.Někdo nás vidí(nebo nevím jak to dělaj) a příští tejden už je tam široko daleko vysekaná tráva,vykopaný schody k vodě a někdo si tam vesele trůní.
reagovat - Středa 24. března 2010 ve 14:12 ® reakce na …
-
chosebaits> Ja tady vidim chytracka jen tebe:)
reagovat - Středa 24. března 2010 ve 14:09 ® chosebaits reakce na …
-