Vyhledávání
Multiplikátor - Hvězdicová nebo páková brzda
14.1.2005 | Klon | 3.809 zobrazení | 11 odpovědí
Mám dotaz,jsem začátečník co se sumců týče a chci si koupit na ně multík jen nevím jaký je rozdíl mezi hvězdicovou a pákovou brzdou. Slyšel jsem že páková je lepší,tak jestli by jste my to mohly nějak podrobně vysvětlit. Mám zájem o multík serie GTI ale hold nevím jaký a jestlý je i lepší řadič nebo ne. Dík všem
Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

- Čtvrtek 20. ledna 2005 ve 22:10 ® HaD
-
Nahazovat se multíkem dá, ale vláčet s multíkem určeným na bójkování není moc rozumný. Neletí to. A navíc šňůra na bójkování bude o poznání silnější než na přívlač a s nějakou 60–100 kg šňůrou vláčet asi nejni dobrej nápad, teda pokud nepůjde o troling nejlépe někde v Itálii, Španělích apod. Já mám jeden takovej „něco mezi“ a na přívlač to není ono. To chce přímo multík určenej na spinn, jinak se budeš trápit. Jo a taky záleží na váze nástrahy.
reagovat - Čtvrtek 20. ledna 2005 v 17:36 ® Klon
-
HaD: Chtěl jsem se ještě zeptat jestli jde používat multiplikátor i na těžkou přívlač,nebo s tím jsou nějaké problémy?Musím jít na jistotu protože my drahá polovička šlape na rozpočet a tak bych si k multíku smekací už dovolit nemohl. Dík
reagovat - Sobota 15. ledna 2005 ve 20:41 ® Klon
-
Had: děkuju takhle nějak jsem si představoval odpověd. Děkujůůůůůůůůů
reagovat - Sobota 15. ledna 2005 ve 20:11 ® HaD
-
Smekací naviják sumce použít lze, ale volba to šťastná není, a když tak na těžkou přívlač vábničkou apod. Pokud vím, tak ani „ocelové město“ od Shimana nevydrží mnoho, navíc je problém s kapacitou navijáku a kroucením šňůry. S multíkem se dá nahodit okolo 50 metrů úplně v pohodě (kdo nevěří, klidně předvedu) a v kombinaci s pomocným prutem až 100 metrů. Hvězdicová brzda je dobrá, páková je ještě lepší a mnohem pohotovější (není potřeba něčím točit aby se přibrzdilo či odbrzdilo, ale stačí pohout páčkou k sobě nebo od sebe a je to.