Vyhledávání
Reklama v televizi
27.2.2010 | Hony | 5.162 zobrazení | 36 odpovědí
Jak se vám líbí „odborně“ udělaná reklama pivních rybářů? Nevytažené teleskopy, pivo ve vezírku a duchaplné hlášky.
Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

- Pátek 18. června 2010 v 0:15 ® osprey
-
Já nesnáším vejce.
Ryby můžu…
reagovat - Čtvrtek 17. června 2010 ve 23:21 ® rockDJ reakce na …
-
Co… já ten gambáč neobhajuju … jen svým způsobem tu reklamu
reagovat - Čtvrtek 17. června 2010 ve 23:18 ® Kubah reakce na …
-
rockDJ> gambrinus? fuj
reagovat - Čtvrtek 17. června 2010 ve 22:28 ® rockDJ
-
Jako rybář jsem zrovna z těch teleskopů málem spadnul z gauče když jsem to reklamu viděl poprvé… Na druhou stranu jako člověk který se reklamou zabývá musím tleskat!!!! Ta reklama není až tak aby nabádala pít
reagovatjako dostat tu značku do povědomí a diskusí… a to se povedlo na jedničku. Z hlediska rybářů nevím jestli ty rybářské chyby byly záměr nebo jen neznalost tvůrců, ale zafungovalo to výborně. Viz diskuse tady i „vedle“ na MRKu.
- Úterý 15. června 2010 v 7:42 ® Kubah reakce na …
-
Raf> pustit tam 6 metrovýho lidožrouta, to by to mohli taky řvát
reagovat - Pondělí 14. června 2010 ve 23:39 ® Raf
-
Reklama mi přijde tak sympatická, že bych snad i ty reklamy na alkohol v televizi výjimečně zakázal. Nebo aspoň převrátil loď s hlavníma hrdinama, aby si mohli znovu říci to svoje: „Nesnáším ryby!“
reagovat - Neděle 7. března 2010 v 9:54 ® cici13
-
Když jsem jí viděl poprvé čekal jsem že uvidím nějaký pěkný úlovek, a on to byl jen lahváč.Zkrátka a dobře není to reklama pro rybáře nýbrž pro pivaře.
reagovat - Sobota 6. března 2010 ve 13:07 ® Mary
-
Já na té reklamně vidím kus pravdy. Znám takové rybáře,
reagovatstrčené ve vodě a lahve ani neodnesou.
- Pátek 5. března 2010 v 15:11 ® javasaki reakce na …
-
hraji> výborně jde se na ně.Čau já padám.
reagovat - Pátek 5. března 2010 ve 12:47 ® sus1 reakce na …
-
Fugas> To se tě ani nedivim,mě taky ne a to bydlim nedalko pívováru.
reagovatCo to koupil ,,černej'' ,tak to stojí za how…Jsou lepší piva,už to neni co to bejvalo,bohužel je to tak.
- Pátek 5. března 2010 v 8:22 ® Fugas
-
Proti tomu co je občas v televizi je ta reklama ještě zlatá. Stejně mě nepřesvědčí abych chlastal Gambáč, jsem patriot
reagovat - Pátek 5. března 2010 v 8:07 ® tomashr reakce na …
-
hraji> Trochu jo – můžeš se snažit získat další konzumenty a ukázat jim, jak je to „cool“ někde popíjet s přáteli. To samé bylo dřív u cigaret – zákaz reklamy na ně není až tak bezdůvodný, ony ty krásné klasické reklamy s Marlboro manem atd. vliv na mládež prostě měly…
reagovat - Čtvrtek 4. března 2010 ve 23:38 ® hraji reakce na …
-
tomashr> u piva je to jinak?
reagovat - Čtvrtek 4. března 2010 v 17:34 ® Beer.Beda reakce na …
-
Si mám tedy hranatou hlavu no.Reklama se mi docela líbí.Určitě lepší než koukat na reklamy s heslem a skvrna je pryč.Nebo cítím se jako bych jí tam vůbec neměla.
reagovat - Čtvrtek 4. března 2010 v 16:36 ® sus1 reakce na …
-
hraji> A co sem asi tak psal já?!,že je živí ,,obyčejní" lidé.Já myslim,že to bylo k pochopení,tys je teda vypsal,no.
Dotklo ,nedotklo.Napsal jsi to obecně a tzn,že je to myšleno na všechny.Já osobně s tim problem nemam.
reagovat - Čtvrtek 4. března 2010 v 16:14 ® Mega-Fish
- reagovat
- Čtvrtek 4. března 2010 v 16:05 ® tomashr reakce na …
-
hraji> s těmi vložkami bych lehce polemizoval – to je totiž typický příklad reklamy, která „bojuje“ jen o podíl na trhu mezi výrobci, celkový objem je ale dost jasně dán (počet žen a dní menstruace reklamou jen těžko ovlivníš
reagovat). V nejlepším případě ženské přiměješ, aby koupily nějaký dražší typ a tím zvedly tržby, ale v objemu toho moc neuděláš. To ta reklama na Gambrinus a jiná piva je pro výrobce v jistém smyslu zajímavější, protože spotřeba piva se dá do jisté míry ovlivnit a tím zvětšit celkový objem trhu.
- Čtvrtek 4. března 2010 v 15:31 ® hraji reakce na …
-
javasaki> ano, stejk se dá chytit.
reagovat - Čtvrtek 4. března 2010 v 15:30 ® hraji reakce na …
-
sus1> Dovolím si poopravit tvá některá nepřesná tvrzení. Alkohol mi nijak nevadí, rozhodně k němu nemám odpor, dokonce si občas rád dám i nějaké to
reagovat. Reklama na
pro inteligenty by se rozhodně minula účinkem. Reklama funguje nejlépe na ženy v domácnosti, děti a lidi s nižším vzděláním. Reklama na vložky je jedna z nejúčinnějších, která v tv běží. Nic z toho nemění můj názor, který jsem vyjádřil již dříve. Pokud se cítíš dotčen tím, že máš v hlavě z piva kostku, nebylo to v žádném případě cíleno přímo osobně na tebe.
- Čtvrtek 4. března 2010 v 11:46 ® sus1
-
javasaki> To nevim,to je na mě moc inteligentní,zeptej se hrajiho.
reagovat - Čtvrtek 4. března 2010 v 11:42 ® javasaki reakce na …
-
sus1> Máš sto procent pravdu. jinak dobrý myslíte že se dá chytit steak.
reagovat - Čtvrtek 4. března 2010 v 11:19 ® sus1
-
hraji> Tet si to zhodnotil jako rybář a jako člověk,kterej má odpor k alkoholu a lidem,kteří ho pijí.
Tet to zhodnot jako normální obyčejnej člověk,kterej denně maká 9 hodin a přijde si domů odpočnout.Myslíš,že mu vadí nerozloženej prut?? ve ve vezírku
??,silně o tom pochybuju.Proč filmy s právě těmito ,,lehkými" frázemi vyhrávají komedie roku apod??? Kdyby chtěli natočit reklamu pro inteligenty,určitě by ji natočili, jenže ta by oslovila strašně málo lidí a to oni nepotřebujou,ti je neživí.
Radši se budu dívat na tohle, než třeba na reklamu na vložky a jim podobné věci.
reagovat - Čtvrtek 4. března 2010 v 11:01 ® hraji
-
Možná je primární skutečnost, že to není reklama pro rybáře a na rybáře. Je to reklama na
reagovat, alkohol. Je to reklama pro ty, co mají v hlavě z piva kostku, jak praví klasik. A takovému je jedno, že prut není rozdělaný, že ve vezírku tahají
a že ty jejich řeči jsou taky mírně řečeno hloupé. Prostě rybář není primárně cílová skupina této reklamy a sofistikovaná reklama by vypité mozky neoslovila, protože by ji nepochopili.
- Pondělí 1. března 2010 v 11:27 ® HaD
-
start1406> GRRRRR vyfič!
reagovat - Pondělí 1. března 2010 v 6:19 ® tomin
-
reklama zaujme jen ze začátku, než přídou ty detajli a přiblblí hlášky. No je to reklama na Gambrihnus.
reagovat - Neděle 28. února 2010 ve 20:44 ® tony.bobo reakce na …
-
chosebaits> V tomhle máš pravdu.
reagovat - Neděle 28. února 2010 v 19:35 ® Jiří Schreck
-
Chlapi spíš pití piva dané značky mě zajímá na jakém to revíru se ti 3 na loďce zapoměli docela pěkná scenérie kdyby někdo věděl kde to točili tak dejte vědět díky
reagovat - Neděle 28. února 2010 v 17:23 ® chosebaits reakce na …
-
tony.bobo> Reklama musí zaujmout ,buď musí být opravdu krásná a nebo uplně blbá a né pruměrná. Na hodně dobrou a nebo na hodně blbou si vždy vzpomeneš a vreje se ti do paměti a o tom to je.Na tu prumněrnou si za hodinu ani nevzpomeneš.
reagovat - Sobota 27. února 2010 ve 22:11 ® Ciffik
-
mě to nepřekvapuje…upřímně jsem pil gambáč jednou a stačilo…vždycky se u té reklamy zašklíbnu se slovy jen si ho nechte…
reagovat - Sobota 27. února 2010 ve 21:56 ® tony.bobo
-
chosebaits> Máš pravdu,reklama je od toho aby zaujala ale tato reklama zaujala úplně obráceným smyslem.Když se na ni zadívám tak bych řek že přestanu pít gambáča jelikož se po něm blbne.
reagovat