Chytej.cz

Docházka necteno

9.1.2005 | Klon | 2.744 zobrazení | 14 odpovědí

Chtěl jsem se zeptat jestli souhlasíte se zapisováním docházky na MP vodách:Vím že někde to je zavadéné už dýl, ale jaký to má důvod a jak budou chtít využívat ty data. Podle mě to je zbytečný a jak to bude s úlovkáčem bude se to tam vše vejít?, a když né tak budeem lítat pro nový?Nevím jak to je ještě jsem si pro papíry nedošel nechávám to až na schůzi.

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
Úterý 11. ledna 2005 v 19:35 ® hosoj

Je to proste dany a me to teda tak neprudi jako to, ze jsem student VS do kapsy hluboko a platim za povolenku stejne jako dospeli, vydelecne cinny. Nemam nic proti zdrazeni a vubec ne, kdyz se to odrazi na zarybneni, ale nechapu proc ten deficit dohani na studentech a duchodcich. Bral bych, kdyby to zdrazili vsem. Jinak si myslim, ze ceny u nas v porovnani s jinyma statama jsou jeste krasny. Omlouvam se, ze to do tohohle tematu presne netyka, ale…

reagovat
Úterý 11. ledna 2005 v 18:38 ® Milky
Milky

Klon: Je to věc daná zákonem. (tečka)
O tom nemá na schůzi cenu diskutovat, protože by se muselo žádat o výjimku ze zákona. Asi je zbytečné o takové drobnosti spekulovat, v zákoně je totiž daleko více významějších chyb, než zrovna tohle.

reagovat
Úterý 11. ledna 2005 v 15:49 ® Bažus

Jelikož tato povinost byla na ÚN Rokoš zavedena již dříve,tak mi to není na obtíž. Navíc jsem už automaticky i na jiných revírech předem vypisoval revír. Je to o zvyku a těch 10 vteřin práce nikoho nezdrží.

reagovat
Úterý 11. ledna 2005 v 15:28 ® jake
jake