Chytej.cz

e-SHOPY - špatné zkušenosti necteno

29.7.2009 | Czudko | 5.619 zobrazení | 15 odpovědí

Informujte ostatní kolegy na co si u kterého e-shopu dávat pozor! Osobně chci upozornit na přístup jednoho…

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
Pondělí 23. července 2012 ve 22:29 ® regulus
regulus

No já bych to tak černě neviděl, zrovna tak jak jsou dobrý a blbý kamenný obchody, tak jsou dobrý a blbý e-shopy. Já mám s e-shopama jen dobrý zkušenosti a to i s těma zahraničníma, takže ti semka ničím nepřispěju, ale třeba jsem měl jenom štěstí. Nicméně řekl bych, že e-shop kterej se chová nekorektně, si zvlášť v dnešní době jak se říká sere do vlastního hnízda, negativní reklama se dost rychle rozkřikne, ale je taky pravda, že se sem tam na rybářských serverech objeví mírně řečeno negativní reference a ve finále z následné diskuse vyplyne, že to nebylo zcela tak jak bylo původně napsáno a dotyčnej e-shop na tom až takovou vinu nenese. No a v kontextu toho bych byl proto, aby se každý trošinku zamyslel nad tím co a proč napíše.

reagovat
Pondělí 23. července 2012 v 7:19 ® jajco reakce na …
jajco

revoke> Jinak obchůdek je to slušnej a je tam ochotnej personál.

reagovat
Pondělí 23. července 2012 v 1:47 ® revoke
revoke

Kupoval jsem na www.rybarske-nej.cz. Zboží bylo levné, přišlo brzy, ale dle mého názoru ne zcela odpovídalo uvedenému popisu. Z toho důvodu jsem k němu přidal komentář, který však ani po urgenci neschválili. Drobnost, ale přijde mi to neseriózní a již u nich neobjednám.

reagovat
Neděle 22. července 2012 v 11:22 ® Martin Mošna
Martin Mošna

Jerdnou jsem si koupil prut 3M už nevim za kolik a od kud ale nasel jsem si ho na zbozi v jednom e-shopu a na fotkách nádhera aůe ve skutečnosti hruza.Psali ze je to jeden z nelepsich ale nebyl bel to uplnej aušus.!!

reagovat
Pondělí 24. srpna 2009 ve 20:41 ® pytlákX

Ano většina e-shopů funguje formou přeposílání (nejen u rybaření). Vím to z vlastní zkušenosti, protože jeden e – obchod vlastním. Taky jsem to chtěl dělat tímto způsobem, ale po prvních zkušenostech jsem od toho upustil a naplnil skládek. Dále co se týká níže zmiňovaného Hobby G. Nejen že to je internetový obchod, ale je to taky velkoobchod a výhradní dovozce některých značek na český trh. Věci od něho berou i hodně velké firmy pohybující se na rybářském trhu. Takže to chce jen hledat ten správný obchod a zůstat u něho. Kdoví třeba jednou najdete i ten můj…

reagovat
Pátek 31. července 2009 v 0:06 ® Klon
Klon

regulus> Obávám se že ano :-) ,ale nechci zde uvádět co mi v jiném e-shopě řekli a proč mi to nedodají v dobu kterou by měli.Všichni se ale odkázali na Hobby G.Kupoval jsem toho poslední dobou mnoho,protože mi muj vercajk ukradli,takže jsem objednával snad ze všech možných e-shopech.....Ted už čekám jen na poslední dodávku..

reagovat
Čtvrtek 30. července 2009 ve 23:35 ® regulus reakce na …
regulus

Robur> obávám se že nee. :-)

reagovat
Čtvrtek 30. července 2009 ve 22:58 ® Robur
Robur

Regule, obávm se, že o tom Hobby G, jsi to špatně přečetl či pochopil

reagovat
Čtvrtek 30. července 2009 ve 22:49 ® 

jj také mám docela špatnou zkušenost s e-shopy.. při čekání déle než 14 dní..

reagovat
Čtvrtek 30. července 2009 ve 14:24 ® -zruseno

Problém je, že v některých eshopech mají ,,vystavené" zboží, které už nemají.

reagovat
Čtvrtek 30. července 2009 ve 13:06 ® regulus
regulus

Já teda nevím, čemu se divíte, jistě jste si všimli, že internetové ceny jsou často podstatně nižší, než ty v kamených obchodech, důvod je jediný menší náklady na prodejní plochu, v některých případech menší nebo nulové náklady na skladovací plochu. Ať chcete nebo ne, spousta e-shopů, žije tak, že na skladě nemá nic nebo minimum, dodací lhůta 3–5 pracovních dní a to jen proto, že si každej den večer nebo ráno sesumírujou objednávky, pošlou mailem objednávky do centrálních skladů, do 24 hodin to v případě, že to je skladem mají dodaný a buď jen přelepí adresáta a odesílatele, vyndají svoji a vloží vaši fakturu, případně při dodávce od různých dodavatelů to přebalí a odešlou. Pokud jsou to mantáci, tak to zvořou papírově a dopadne to jako psal Czudko.
Jinak Klonova poznámka o Hobby-G, je trochu nemístná, jsou výhradní dovozci některých značek a od nich nakupují nejen ostatní e-shopy, ale i kamený prodejny, např. u Shimana je nebo alespoň byl výhradní dovozce pro ČR Gammarus a všichni ostatní to nakupovali u něj.

reagovat
Čtvrtek 30. července 2009 ve 12:37 ® Czudko reakce na …
Czudko

Jj … to je problem spousty e-shopu… vetsina takto problemovych obchodu nema veci skladem.

reagovat
Čtvrtek 30. července 2009 v 10:47 ® Klon
Klon

Já má zase špatnou zkušenost hned s několika e-shopy a to ve smyslu,že oni prezentují nějaké vyrobky na svých stránkách a přitom je samy objednávají s větších e-shopu,které mají vše na skladě…Zjistil jsem že 4 e-shopy zde uvedených na Chytej.cz objednávají věci s HOBBY G,tak to si rovnou můžu objednat u nich…Další zase tahaji ze skladu RAVEN BRNO apod…

Štve mě to,protože jejich doručovací doba je mnohdy překročena i o týden…Třeba ted mám objednáno s jednoho známého E-shopu Ryby,rybky,rybičky a objednával jsem u nich po prvé a to kvůli tomu,že jsem u nich našel vše pohromadě co jsem potřeboval.hlavně to byli olovo system Bruce.....4ekám už týden.Včera jsem tam volal a pán mi tedy slušně a omluvou řekl že nemají objednavku pohromadě,že možná v pátek.....

Vysledek:??? V pátek odjíždím na ryby a potřeboval bych ty věci.jinde je poblíž neseženu,takže jestli v pátek nedorazí,naruší mi to koplet plán a techniku chytání..

reagovat
Středa 29. července 2009 v 15:49 ® Czudko
Czudko

ZDE PŘEDKLÁDÁM KOMPLETNÍ MAILOVOU KOMUNIKACI S e-shopem LOVECKÝ REVÍR (doporucuji přečíst – zespoda nahoru) Dobrý den, předem se omlouvám za zmatek a potíže , které jsem Vám způsobyl. Nicméně 7.7. jsem Vás informoval o tom, že nemáme vše. Odpověď jsem od Vás dostal až 10.7. Myslel jsem, že o zboží již nemáte zájem, když jste se tak dlouho neozval. Jsou totiž zákazníci, kteří si zboží objednají pak jinde a nedají ani vědět. Zásilky si následně nevyzvednou a zboží se vrací. Jestli Vám v Mikbaitsu řekli, že Rollbal long 18mm mají běžně skladem, tak nevím proč nám poslali toto: Bohužel tyto věci nejsou zatím skladem zkuste se zeptat za týden.Od zítra máme týden dovolenou. Děkuji za pochopení. S pozdravem za velkoobchod Mikbaits Škácha Mirek Většinu zboží objednáváme dle požadavků zákazníka, ale bohužel někdy v zásilkách od dodavatelů není veškeré objednané zboží. Toto jen těžko ovlivníme i když se tomu snažíme předcházet. Ještě jednou se omlouvám a děkuji za pochopení. S pozdravem Marek Látal Psal jsem do MIKBAITSU: Odpoved firmy Mikbaits na muj dotaz: Dobrý den, .............ro¬ba­lly long 18mm máme normálně skladem…M ------------ Původní zpráva ------------ Od: infodata Předmět: Re: Nova objednavka Datum: 15.7.2009 13:49:26 Dobry den, Kdyz jsem ani dnes rano nenasel ve schrance dorucenku, kouknul jsem se do mailu. Trochu nerozumim cele situaci. Hlavne po te co jsem od Vas 7.7.09 obdrzel mail s tim, ze v pondeli 13.7.odesilate objednavku. Na strankach mate dodaci lhuty ve vetsine pripadech 2 – 5 dni. Ani u jednoho vyrobku to zrejme nebylo mozne splnit, protoze jste je nemeli. Necekal jsem, ze od vas v pondeli odpoledne dodrzi maily s informacemi, ze vlastne nic z objednanych veci nemate. Takze si to shrnme:
5.5. objednávka
7.7. informace od vas, ze boilie nemate skladem (z cehoz vyplyva, ze ostatni veci ano)
10.7. jsem reagoval, ze muze byt vypusten
13.7. mi postupne pisete, ze vlastne nemate nic. Navic z udavanych velikosti rollbalu jen jednu. Tzn. za 8 dni jste nebyli schopni zjistit co mate ci nemate moznost dodat a informovat zakaznika. Vlastne jste mne informovali, ale mylne. Opravdu si myslite, ze timto zpusobem je rozumne podnikat? Nakupuji pres internet 90% rybarskych veci, ale tohle se mi jeste nestalo. Zaverem jeste vysvetlim duvody sve reakce: – V patek vecer odjizdim na tyden na ryby, kdybych od vas dostal informace uz v minulem tydnu, objednal bych zbozi u prodejcu, ktere mam overene a kteri maji veci skladem (jedna se mi konkretni zbozi, ktere jsem objednaval). Nemam cas litat po kramech (ted uz mi nic jineho nezbyde a snad najdu prodejnu, ktera tyto 3 polozky bude mit a nebudu muset obihavat X prodejen) a proto jsem volil objednani pres internet a bohuzel tentokrate u vasi spolecnosti. Za normalnich okolnosti jsem tolerantni, ale tohle je opravdu spatne. Sam pracuji v mediich a vim, ze kdybych pristupoval ke klientum podobnym zpusobem asi bych nebyl, tam kde jsem. Jsem rozhodnut informovat ostatni kolegy rybare na chytej.cz a mrk.cz a to tim zpusobem, ze dam k nahledu kompletni nasi mailovou komunikaci. Ovsem samozdrejme pockam nejprve na vasi reakci. S pozdravem J. Cada ------------ Původní zpráva ------------ Od: Předmět: Re: Nova objednavka Datum: 13.7.2009 17:26:54 Zrovna jsem dostal zprávu, že už není ani vlasec Tritanium 0,30mm. S pozdravem Marek Látal LOVECKÝ REVÍR mobil: 775 704 902 www.loveckyrevir.cz ------------ Původní zpráva ------------ Od: Předmět: Re: Nova objednavka Datum: 13.7.2009 15:56:12 Omlouvám se, ale momentálně už máme skladem jen Rollbal long 21 mm nebo mamut 18mm. Long 18mm není skladem ani v Mikbaitsu. Můžu Vám nabídnout Mamuta za zajímavou cenu 530,– Kč. S pozdravem Marek Látal LOVECKÝ REVÍR mobil: 775 704 902 www.loveckyrevir.cz ------------ Původní zpráva ------------ Od: infodata Předmět: Re: Nova objednavka Datum: 10.7.2009 11:16:27 Dobry den, Bohuzel jsem se dostal k mailu az ted. Ano souhlasím. Plovoucí Boilie muzeme stornovat. Dekuji Jiri Cada ------------ Původní zpráva ------------ Od: Předmět:Re:Nova objednavka Datum: 07.7.2009 09:58:55 Dobrý den, Plovoucí boilies Mainline Bright Pink Fruit-Tella není momentálně skladem. Není ani na centrálním skladě pro ČR. Vlasce Sufix Synergy a Tritanium budou koncem týdne. Rollballong 18mm je skladem. Vlasce a rollbal Vám můžeme dodat začátkem příštího týdne. Souhlasíte? S pozdravem Marek Látal LOVECKÝ REVÍR mobil: 775 704 902 www.loveckyrevir.cz ------------ Původní zpráva ------------ Od: loveckyrevir@email.cz Předmět: Nova objednavka Datum: 05.7.2009 15:18:16 Dobrý den, potvrzujeme přijetí Vaší objednávky. Zboží Vám bude zasláno v co nejkratším možném termínu. Jakmile bude zboží odesláno, pošleme Vám potvrzení na Vámi uvedený email. Nastane-li problém s vyřízením Vaší objednávky (zboží není skladem a jeho doba naskladnění je neobvykle dlouhá apod.), budeme Vás neprodleně kontaktovat telefonicky nebo e-mailem a domluvíme si s Vámi případný další postup. Okamžitou informaci o stavu vyřízení objednávky získáte na emailu loveckyrevir@email.cz, kde Vám ochotně poradíme i s jakýmkoli dalším problémem. Děkujeme za projevenou důvěru a přejeme Vám příjemný zbytek dne, > LOVECKÝ REVÍR _____________­________________________­___ > Seznam Vámi objednaného zboží: Název Cena Množství Celkem Plovoucí boilies Mainline 18mm cca 50ks Bright Pink Fruit-Tella (11203007) 199 1.00 ks 199 Sufix Synergy 0,28 mm 5,5 kg 600 m (13101044) 138 1.00 ks Sufix Tritanium 0,30 mm 6,8 kg 1520 m (13101061) 330 1.00 ks Rollbal Long 18mm (12301003) 249 1.00 ks 249 Dobírka 130 Kč CELKEM 1 046 Kč

reagovat
Středa 29. července 2009 v 15:36 ® Czudko
Czudko

ZDE PŘEDKLÁDÁM KOMPLETNÍ MAILOVOU KOMUNIKACI S e-shopem LOVECKÝ REVÍR (doporucuji přečíst – zespoda nahoru)

Dobrý den, předem se omlouvám za zmatek a potíže , které jsem Vám způsobyl. Nicméně 7.7. jsem Vás informoval o tom, že nemáme vše. Odpověď jsem od Vás dostal až 10.7. Myslel jsem, že o zboží již nemáte zájem, když jste se tak dlouho neozval. Jsou totiž zákazníci, kteří si zboží objednají pak jinde a nedají ani vědět. Zásilky si následně nevyzvednou a zboží se vrací.

Jestli Vám v Mikbaitsu řekli, že Rollbal long 18mm mají běžně skladem, tak nevím proč nám poslali toto: Bohužel tyto věci nejsou zatím skladem zkuste se zeptat za týden.Od zítra máme týden dovolenou. Děkuji za pochopení. S pozdravem za velkoobchod Mikbaits Škácha Mirek

Většinu zboží objednáváme dle požadavků zákazníka, ale bohužel někdy v zásilkách od dodavatelů není veškeré objednané zboží. Toto jen těžko ovlivníme i když se tomu snažíme předcházet.

Ještě jednou se omlouvám a děkuji za pochopení.

S pozdravem

Marek Látal

Psal jsem do MIKBAITSU: Odpoved firmy Mikbaits na muj dotaz:

Dobrý den, .............ro­bally long 18mm máme normálně skladem…M

------------ Původní zpráva ------------ Od: infodata Předmět: Re: Nova objednavka

Datum: 15.7.2009 13:49:26

Dobry den,

Kdyz jsem ani dnes rano nenasel ve schrance dorucenku, kouknul jsem se do mailu. Trochu nerozumim cele situaci. Hlavne po te co jsem od Vas 7.7.09 obdrzel mail s tim, ze v pondeli 13.7.odesilate objednavku. Na strankach mate dodaci lhuty ve vetsine pripadech 2 – 5 dni. Ani u jednoho vyrobku to zrejme nebylo mozne splnit, protoze jste je nemeli. Necekal jsem, ze od vas v pondeli odpoledne dodrzi maily s informacemi, ze vlastne nic z objednanych veci nemate. Takze si to shrnme:

  • 5.5. objednávka
  • 7.7. informace od vas, ze boilie nemate skladem (z cehoz vyplyva,

ze ostatni veci ano)

  • 10.7. jsem reagoval, ze muze byt vypusten
  • 13.7. mi postupne pisete, ze vlastne nemate nic. Navic z udavanych

velikosti rollbalu jen jednu.

Tzn. za 8 dni jste nebyli schopni zjistit co mate ci nemate moznost dodat a informovat zakaznika. Vlastne jste mne informovali, ale mylne.

Opravdu si myslite, ze timto zpusobem je rozumne podnikat? Nakupuji pres internet 90% rybarskych veci, ale tohle se mi jeste nestalo.

Zaverem jeste vysvetlim duvody sve reakce: – V patek vecer odjizdim na tyden na ryby, kdybych od vas dostal informace uz v minulem tydnu, objednal bych zbozi u prodejcu, ktere mam overene a kteri maji veci skladem (jedna se mi konkretni zbozi, ktere jsem objednaval). Nemam cas litat po kramech (ted uz mi nic jineho nezbyde a snad najdu prodejnu, ktera tyto 3 polozky bude mit a nebudu muset obihavat X prodejen) a proto jsem volil objednani pres internet a bohuzel tentokrate u vasi spolecnosti.

Za normalnich okolnosti jsem tolerantni, ale tohle je opravdu spatne. Sam pracuji v mediich a vim, ze kdybych pristupoval ke klientum podobnym zpusobem asi bych nebyl, tam kde jsem. Jsem rozhodnut informovat ostatni kolegy rybare na chytej.cz a mrk.cz a to tim zpusobem, ze dam k nahledu kompletni nasi mailovou komunikaci. Ovsem samozdrejme pockam nejprve na vasi reakci.

S pozdravem

J. Cada

------------ Původní zpráva ------------ Od: Předmět: Re: Nova objednavka

Datum: 13.7.2009 17:26:54

Zrovna jsem dostal zprávu, že už není ani vlasec Tritanium 0,30mm.

S pozdravem

Marek Látal

LOVECKÝ REVÍR mobil: 775 704 902 www.loveckyrevir.cz

------------ Původní zpráva ------------ Od: Předmět: Re: Nova objednavka

Datum: 13.7.2009 15:56:12

Omlouvám se, ale momentálně už máme skladem jen Rollbal long 21

mm nebo mamut

18mm. Long 18mm není skladem ani v Mikbaitsu. Můžu Vám nabídnout Mamuta za zajímavou cenu 530,– Kč.

S pozdravem

Marek Látal

LOVECKÝ REVÍR mobil: 775 704 902 www.loveckyrevir.cz

------------ Původní zpráva ------------ Od: infodata Předmět: Re: Nova objednavka

Datum: 10.7.2009 11:16:27

Dobry den, Bohuzel jsem se dostal k mailu az ted. Ano souhlasím. Plovoucí

Boilie

muzeme

stornovat. Dekuji Jiri Cada

------------ Původní zpráva ------------ Od: Předmět: Re: Nova objednavka

Datum: 07.7.2009 09:58:55

Dobrý den, Plovoucí boilies Mainline Bright Pink Fruit-Tella není

momentálně

skladem. Není ani na centrálním skladě pro ČR. Vlasce Sufix Synergy a Tritanium budou koncem týdne. Rollbal

long 18

mm je skladem.

Vlasce a rollbal Vám můžeme dodat začátkem příštího týdne.

Souhlasíte?

S pozdravem

Marek Látal

LOVECKÝ REVÍR mobil: 775 704 902 www.loveckyrevir.cz

------------ Původní zpráva ------------ Od: loveckyrevir@email.cz Předmět: Nova objednavka

Datum: 05.7.2009 15:18:16

Dobrý den, potvrzujeme přijetí Vaší objednávky.

Zboží Vám bude zasláno v co nejkratším možném termínu.

Jakmile bude zboží odesláno, pošleme Vám potvrzení na Vámi

uvedený e

  • mail.

Nastane-li problém s vyřízením Vaší objednávky (zboží není

skladem a

jeho doba naskladnění je neobvykle dlouhá apod.), budeme Vás

neprodleně kontaktovat telefonicky nebo e-mailem a domluvíme

si s

Vámi případný další postup.

Okamžitou informaci o stavu vyřízení objednávky získáte na e

  • mailu

loveckyrevir@email.cz, kde Vám ochotně poradíme i s

jakýmkoli dalším

problémem.

Děkujeme za projevenou důvěru a přejeme Vám příjemný zbytek

dne,

>

LOVECKÝ REVÍR


>

Seznam Vámi objednaného zboží:

Název Cena Množství Celkem Plovoucí boilies Mainline 18mm cca 50ks Bright Pink Fruit-Tella (11203007) 199 1.00 ks 199 Sufix Synergy 0,28 mm 5,5 kg 600 m (13101044) 138 1.00 ks

138

Sufix Tritanium 0,30 mm 6,8 kg 1520 m (13101061) 330 1.00 ks

330

Rollbal Long 18mm (12301003) 249 1.00 ks 249

Dobírka 130 Kč CELKEM 1 046 Kč

reagovat