Chytej.cz

jak na líny necteno

3.5.2009 | ART | 9.045 zobrazení | 44 odpovědí

Mnohým se bude zdát že tohle téma tady bylo probíráno hodněkrát. Otravuju tady s novým záznamem, protože nikde jsem nenašel odpověď na můj problém. Na revíru 7ha, který je pod velkým rybářským tlakem bych chtěl chytat líny. Na revíru je hodně vidět kapr, plotice, perlín, okoun a sem tam někdo chytí náhodou lína. Zkoušel jsem všechno. Nějak se jim nemůžu trefit do chuti. Nemáte někdo nějakou radu, nebojte nejsem masař, co chytim pustim :)

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
novější starší
Stránky: nejnovější ...  2 1   
Pondělí 4. května 2009 ve 21:27 ® Libor reakce na …
Libor

1Mara> u nás uplně stejně, akorát ještě k tomu prášek do pečiva. Akorát to nedáváme línům, ale máme to ráno celá rodina k snídani :-)

reagovat
Pondělí 4. května 2009 ve 20:56 ® 1Mara
1Mara

Já teda nejsem odborník na Líny , ale chytám je na Trapera na tekoucí vodu a přidávám na to pětikilové balení jeden celí perník v prášku a kokos a nemůžu si stěžovat :-)

reagovat
Pondělí 4. května 2009 ve 20:35 ® HaD reakce na …
HaD

mlíčák má ploutve podstatně větší a břišní přesahují řitní otvor

reagovat
Pondělí 4. května 2009 ve 20:33 ® Robur
Robur

jak že se to pozná semec od samice lína? Vím že něco má bílé ploutve, ale co?

reagovat
Pondělí 4. května 2009 v 19:35 ® HaD reakce na …
HaD

:-) do profíka mám hooodně daleko

reagovat
Pondělí 4. května 2009 v 17:55 ® ART
ART

Díky za rady . Vyzkouším co radí HaD(je ten profík co loví a točí :-) videa).

reagovat
Neděle 3. května 2009 ve 23:58 ® HaD
HaD