Vyhledávání
jaké je nejlevnější použitelné vybavení?
1.4.2009 | | 4.179 zobrazení | 17 odpovědí | upravit
Zdravím všechny,
jsem úplný začátečník, amatér. Stojím před pořízením prvního vybaveni a potřeboval bych trochu poradit. Jelikož nevím, jak mě to bude do budoucna bavit a kolik času budu moct rybaření věnovat, chci zatím pořídit co nejlaciněji. V budoucnu uvidím a pak budu třeba ochoten přidat a koupit něco lepšího. Kromě toho že chci pořídit levně a že chci do začátku teleskopický prut nevím vůbec nic. Nevím ještě co budu chytat jakou technikou a tak podobně. Lze koupit něco univerzálnějšího, než si udělám nějakou představu a vytyčím priority a zájmy? Mám v úmyslu navštívit nějaký bazar a podívat se po použitém vybavení. Na druhou stranu mě dost překvapilo za jakou cenu se dá pořídit asi ne kvalitní zboží, ale již nejsem schopen posoudit zda by mi to do začátku stačilo, či jsou to vyhozené peníze. http://www.potreby-rybarske.cz/catalog.php?… Je tam startovací set asi za 200 Kč ale o tom si moc valnou představu nedělám a tak zas moc šetřit nemusím, idelální by bylo kdybych sehnal prut s navyjakem do 1000Kč. Chtel bych se Vás teda zeptat, co si o tom myslite, zda bude lepsi koupit neco kvalitnejsiho z druhe ruky, nebo neco zakladniho noveho a kde se najde hranice aby to bylo opravdu levne ale ne k zahozeni.
Děkuju moc každému kdo jakýmkoli způsobem poradí nebo naznačí, jelikož jsem zatím úplný zelenáč.
Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

- Pondělí 22. února 2010 v 11:42 ® Robur
-
lídl
reagovat - Neděle 17. května 2009 v 19:10 ® rybář233
-
prut DAM Onliner Tele Spin 60 délka 2,40m zátěž 30–60g cena kolem 300Kč , naviják DAM Quick HPN 100 RD návin 0,30mm/100m cena kolem 400Kč
reagovat - Čtvrtek 2. dubna 2009 ve 13:23 ® Rico
-
znackou DAM nic nezkazis… myslim ze jsi udelal na 1*
reagovat - Čtvrtek 2. dubna 2009 v 0:56 ® Rico
-
ja mel 100g a taky to slo
reagovat - Čtvrtek 2. dubna 2009 v 0:31 ® čabi
-