Chytej.cz

Rozdíly v krmení během roku, necteno

7.1.2009 | bimboman | 3.849 zobrazení | 22 odpovědí

Zdar, chtěl bych začít s feedrem a asi jako každý začátečník mám spoustu otázek ohledně krmení. Konkrétně by mě zajímalo, jestli by šlo zobecnit, jaké vlastnosti krmení jsou v daném ročním období úspěšné. Tzn. množství krmení, barvu, příchutě atd.? Protože jsem chudý student, tak logicky vyplývá otázka, jestli má cenu si kupovat hotovky v obchodě, nebo ušetřit a nakoupit si suroviny(kukuřičný šrot, řepka, vločky, kroupy atd..... popř. posilovač) a experimentovat:). Za odpovědi děkuji. Peťův Zdar!

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
Úterý 30. března 2010 ve 20:42 ® Jak.novi reakce na …
Jak.novi

Libor> Ty brďo, tys to oživování starých fór teda vzal vážně. Palec nahoru pro Tebe! :-)

reagovat
Úterý 30. března 2010 ve 20:00 ® sus1

Libor> To já vim¨,odkud.:-D

Kdybys s nima byl??tak by tě to nepřišlo.:-)

reagovat
Úterý 30. března 2010 v 19:58 ® Libor reakce na …
Libor

sus1> z vyhledávače, jsou tu jen samý veletrhy:-)

reagovat
Úterý 30. března 2010 v 19:52 ® sus1 reakce na …

Libor> Odkud ty fora zase taháš????:-)

reagovat
Úterý 30. března 2010 v 19:50 ® Libor
Libor

během roku řeším asi jen množství, ve studené vodě toho tam nemá smysl házet hodně, prostě podle aktivity ryb.. .

reagovat
Úterý 22. prosince 2009 v 18:56 ® tom_f
tom_f

sul přidávám celoročne

reagovat
Sobota 21. března 2009 ve 21:13 ® chosebaits
chosebaits

Sul v krmení není nic novýho pod sluncem.Já ho přidávám jak do partiklu,tak třeba i do boilí.

reagovat
Sobota 21. března 2009 ve 20:29 ® Prichy
Prichy

sul zvyrazni chut

reagovat
Sobota 14. února 2009 ve 12:39 ® ART reakce na …
ART

Letos teda budu první výpravy chodid se solí to musim zkusit

reagovat
Pátek 13. února 2009 ve 14:07 ® H. Valka

to s tou solí sem taky ještě neslyšel.....do kdy je dobrý tu sůl tam tak přidávat???

reagovat
Čtvrtek 8. ledna 2009 ve 13:16 ® bimboman reakce na …