Vyhledávání
Začátek rybaření
15.12.2004 | Rico | 4.962 zobrazení | 30 odpovědí
Chytám teprve rok a propadl jsem rybaření asi jako každý kdo to zkusil. Do začátku jsem si pořídil třímetr, teleskop s gramáží 100 – 150g, a jeden menší(teleskop) 2,10m 40 – 60g. A teď bych potřeboval poradit co nakoupit dál. Baví mě kaprařina a přívlač. A nevím jestli si mam koupit na kapry speciály a na přívlač taky. Nebo jestli si mam pořídit univerzální, nébo to zkombinovat. Finačně taky na tom nejsem nic moc. Moc bych byl vdečný za rady. Jsem začátečník a ani nemám moc kamarádů co na ryby chodí, ani v rodině takový nikdo není, tak moc prosím o radu díky moc.
Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

- Čtvrtek 16. prosince 2004 ve 20:24 ® Rico
-
Budu šetřit i když tahle činnost mě nikdy nebavila )
reagovat - Čtvrtek 16. prosince 2004 v 19:21 ® jaryn
-
Rico – ale jo pochopil si to dobře. Těd kup nejaký teleskop, lepší je feeder, tím můžeš chytat na jemno bzrzo z jara a vláčka začíná 16.6. Tak šetři
reagovat - Čtvrtek 16. prosince 2004 v 15:37 ® Prizrak
-
K tomu nakupování na burzách: Dobré je jít se podívat naveletrh do Brna. Tam najdeš fšechno, často ti dobře poradí a mnohdy dostaneš slevu
reagovat - Čtvrtek 16. prosince 2004 v 10:57 ® Rico
-
Koukám že si nevyberu…
reagovat - Čtvrtek 16. prosince 2004 ve 2:28 ® mirmen
-
Rico: uvažuj i o feeder prutu Medium. Lze využít pro začátek i na plavačku, přívlač s těžšími hlavičkami k twistrům. Navíc, feeder chytání je poměrně citlivé a úspěšné. K prutům: zeptej se, zda někde v okolí nebude burza a vyraz tam s někým z Tvého okolí, kdo tomu trošku rozumí. Někdy se dají od končících chlapů koupit slušné pruty za párset Kč. Kamarád koupil výbavu ( 5 starších teleskopů, 4 starší navijáky) za 2.000 Kč komplet. Sice některé věci staré nad 10 let, jenže pro začátek, než se naučil pořádně chytat ( a nemlátit vercajkem o stromy nebo zem) ,mu to stačilo.
reagovat - Čtvrtek 16. prosince 2004 v 0:26 ® HaD
-