Vyhledávání
Rybolov okolí plzně
29.10.2008 | Jak.novi | 3.803 zobrazení | 22 odpovědí
Chtěl bych se zeptat na úspěšná místa okolí plzně. díky moc
Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

- Pátek 13. listopadu 2015 ve 13:23 ® Pr3v1t3k reakce na …
-
Jak.novi> Největšího kapra, lipana, pstruha, parmu a štiku jsem chytil než mi bylo 15…byl na to čas…a říkat kolik ty ryby měly ani nebudu. Sedmilháře by ze mě dělali
reagovat - Pondělí 9. listopadu 2015 v 10:46 @ Honza_DL
-
Zdravím pánové. Jsem totální začátečník a tak nějak nemám vůbec štěstí na žádnou rybu… Letos jsem byl cca 50× a ani jendou nic… Jo, vlastně ano… Jeden okoun 25, když jsem vytahoval těsto z vody… Chudák malej se mi na tom oběsil… Neporadili byste mi, kam v okolí Přeštic vyrazit? Chytám převáženě na položenou a nebo na plavačku.
Předem všem děkuju. H.
reagovat - Úterý 23. prosince 2008 v 0:09 ® Jak.novi reakce na …
-
nemáš proč závoidět. Je lepší chytit větší množství menších ryb než jednu velkou. To já ti závidim větší množství ryb.
reagovat - Pondělí 22. prosince 2008 ve 23:37 ® hubertsvab
-
ta parma je skvělá, vím, že by se to nemělo, ale vážně ti jí závidím! Letos jich mám 14 a ani jedna nebyla přez 50 cm:(
reagovat - Pondělí 22. prosince 2008 ve 22:49 ® 1Mara
-
Podívej věřímti na lidi se vyprdni je důležitý co výš ty a né co si myslí jiní
reagovat - Pondělí 22. prosince 2008 ve 22:46 ® Jak.novi
-
prosím vás nechytáte někdo sumce okolí plzně děkuji
reagovat - Pondělí 22. prosince 2008 ve 22:43 ® Jak.novi reakce na …
-
Jasně že plave. Na chytej mi to docela lidí neveri, coz mi je líto. Zbytečně ze mě dělají masaře a at se podívaj na své úlovky. Asi jim snad netekla krev(těm rybám). Tuto rybu jsem měl ve svém fotoalbu, proto jsem toto fotoalbum smazal aby se někteří lidé do mě zbytečně nenaváželi. Doufám že ty mi snad uvěříš.
reagovat - Pondělí 22. prosince 2008 ve 22:35 ® 1Mara
-
Jak.novi- náhodou krasavice doufám že plave ?
reagovatDDD