Chytej.cz

Kuriozní úlovky na přívlač necteno

7.11.2004 | jake | 17.639 zobrazení | 119 odpovědí

Slyšel jsem v v jednom krámě s rybařinou, že kolega chytl kapra na přívlač na twistera. Zajímalo by mne, zda má někdo podobné kuriozní úlovky? Sám jsem rybář začátečník a moc jsem toho na přívlač zatím nechytil (alespoň kvalitou) – kromě desítek tloušťů – max.39 , okounů – max.32 a parem – max.46 a jedné štičky – 32 na svou pořádnou rybu na přívlač teprve čekám. Před týdnem se mě pověsila na mrtvou rybku půlmetrová štika – bohužel jsem neměl lanko, takže mě zbyly jen oči pro pláč. Ale nevzdávám to …

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
novější starší
Stránky:   4 3 2 ...
Pondělí 24. července 2006 ve 20:34 ® BoBo-Falknow reakce na …
BoBo-Falknow

klacek44: Fakt? No tak to jsem nepochopil…

reagovat
Pondělí 24. července 2006 v 19:41 ® Hony

Dcera před lety velkou rotačkou na štiky mne za žebra a musel jsem jít přez ves jako s medajlí,neb jsem neměl kleště na zamáčknutí zpětného háčku.

reagovat
Pondělí 24. července 2006 v 15:17 ® Shrek reakce na …
Shrek

Jo BoBo,nám by se teď šiklo chytnout sadu šroubů na kola,co? :-)) ))))))))

reagovat
Pondělí 24. července 2006 v 15:04 ® Zcuter
Zcuter

ja jsem chytil jednou kapra(47cm) a mel v tlame krmitka i s hackem a chytl jsem ho na twistra o to krmítko…

reagovat
Pondělí 24. července 2006 ve 12:54 ® klacek44

Bobo: ja sem to myslel tak ze sem chytil candata na burizon…a jinak ze sem vytach se trpytkou svetr atd…

reagovat
Pondělí 24. července 2006 v 9:42 ® BoBo-Falknow reakce na …
BoBo-Falknow

klacek44: Čéče, tak to už je fakt drzost, když candoši žerou svetry, ponožky a igeliťáky. Faktem je, že svetr si z FL občas taky upletu, ale ještě mne nenapadlo ho nahodit, čímž se také vysvětlují mé letošní neúspěchy :-)

reagovat
Pondělí 24. července 2006 v 7:43 ® klacek44

no já sem chytil candáta na burizon…svetr…a pár ponožek a igelitovích pytlíků…

reagovat