Vyhledávání
Kuriozní úlovky na přívlač
7.11.2004 | jake | 17.645 zobrazení | 119 odpovědí
Slyšel jsem v v jednom krámě s rybařinou, že kolega chytl kapra na přívlač na twistera. Zajímalo by mne, zda má někdo podobné kuriozní úlovky? Sám jsem rybář začátečník a moc jsem toho na přívlač zatím nechytil (alespoň kvalitou) – kromě desítek tloušťů – max.39 , okounů – max.32 a parem – max.46 a jedné štičky – 32 na svou pořádnou rybu na přívlač teprve čekám. Před týdnem se mě pověsila na mrtvou rybku půlmetrová štika – bohužel jsem neměl lanko, takže mě zbyly jen oči pro pláč. Ale nevzdávám to …
Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

- Sobota 5. března 2005 ve 21:32 ® Hadik
-
Během jednoho dne, než jsem se naučil jak na ně, mi po hladinovce dvakrát skočil racek. Řeknu vám, bylo to docela zajímavý, jako bych pouštěl draka na prutu. Toho, komu se to také podaří mohu ujistit, že „klovnutí“ ani moc nebolí, spíše je to nepříjemné. Časem se ale rackům hladinovka okoukala, a dali mi pokoj.
reagovat - Sobota 5. března 2005 ve 20:49 ® msmaso
-
Povedlo se mi na malého bílého twistra kapra 33cm a regulérně na wobler okoun 7cm cejn 55 cm.
reagovat - Neděle 12. prosince 2004 ve 21:29 ® ywan
-
Mne sa na rotčku podarilo chytit beličku a maleho uhora. Hehe len tak som čumel
reagovat - Pátek 12. listopadu 2004 ve 20:50 ® Zlinsky_lovec
-
Pri jedne vychazce s proutkem okolo meho nej reviru jsem chytil víc kaprů,než dravců. Docela jsem na to čuměl.
reagovat - Pátek 12. listopadu 2004 v 19:23 ® vydra2
-
to není nic k divení, kaprů už jsme s bráchem na gumu chytili několik (samozřejmě za na férovku za hubu) rekord je 64 cm
reagovat - Pátek 12. listopadu 2004 v 15:06 ® Prizrak
-
padis: Vůbec se tomu tvýmu kámošovi nedivím. Já kdybych chytil utopence, tak se k vodě nadosmrti nepřiblížím. Jo ve vodě se nám prohání spoustu věcí…
reagovat - Pátek 12. listopadu 2004 v 9:56 ® morpheus
-
Tak po dlouhý abstinenci. se hlásím na vlnu.