Vyhledávání
Jak jsem začal a v zápětí skončil s přívlačí
24.10.2004 | Frostys | 2.759 zobrazení | 20 odpovědí
Upřímně řečeno jsem kaprář začátečník tím pádem mně docela naštvalo hájení kaprovitých ryb tak jsem se s kamarádem vydal jen tak zkusit přívlač. koupil jsem si na to pár twisteru a třpytek celkem asi 5. no prostě jsem začal a asi kolem 5. hodiny jsem se slovy já se na to… (víte co )
no prostě jsem všechny utrhl. a ještě k tomu bez záběru, zato kámošovi to bralo dost ( 6parem 1okouna) no , utěšíte mně trošku tím že mi řeknete jak trháte taky ?
Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

- Sobota 6. listopadu 2004 ve 14:59 ® Zlinsky_lovec
-
Už mam s vlačkou nejake zkušeností,taže už moc netrhám,aledřív to byla hrůza. Vzpomínám na jednu docházku:utrhl jsem 1rapalu,7třpytek,3plandy a asi 12twistrů-no prostě hrůza
reagovat - Středa 27. října 2004 v 19:50 ® HaD
-
jestli někdo ten vyprošťovač chcete, můžu Vám ho poslat na dobírku-ještě jich ze srazu pár mám
reagovat - Středa 27. října 2004 v 18:10 ® Padis
-
Jojo bud vyproštovač a nebo být otužilec už parkrát jsem s koupal i prosinci
reagovat - Úterý 26. října 2004 ve 22:26 @
-