Vyhledávání
Nej twistery
21.10.2004 | Holajz2 | 7.857 zobrazení | 51 odpovědí
Chlapi, poslete sem prosím fotky svych nej twisteru, nebo je aspon dobre popiste, abych vedel, na ktery mam chytat. Taky mam svyho favorita, foto dodám.
Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

- Neděle 21. listopadu 2004 ve 20:24 ® Koudy
-
jiris:to je náhodička,ja zas studuju v Brně. Co studuješ?Podle fotek usuzuju že jsme tak stejně staří.
reagovat - Neděle 21. listopadu 2004 ve 12:20 ® jiris
-
Koudy – studuji.
reagovat - Neděle 21. listopadu 2004 ve 2:24 ® Koudy
-
Díky moc. No a když jsme u toho,jakto že se ostravě tak vyznáš když jsi z jihu?Tam studuješ,či co?
reagovat - Neděle 21. listopadu 2004 ve 2:16 ® jiris
-
okiš – nebudu se hádat, ale na 100% je to kopyto. konec.
reagovat - Neděle 21. listopadu 2004 ve 2:15 ® jiris
-
Koudy – dobrej výběr mají na kotvě (nejlevnější kopyta) a na čejkovského a potom klasika kotlář.
reagovat - Neděle 21. listopadu 2004 ve 2:05 ® Koudy
-
jiris:já jsem totiž kousek od ostravy. já jenom jak jsi psal že můžeš sehnat ty twistry. můžeš mi říct ve kterém obchodě jsou?
reagovat - Neděle 21. listopadu 2004 v 1:55 ® jiris
-
Koudy – ano jsem z moravy.
reagovat - Neděle 21. listopadu 2004 v 1:52 ® Koudy
-
jiris:mám na tebe dotaz mimo tohle téma. ty jsi z ostravy?měl jsem dojem(z článků,diskuzí,atd.) že jsi odněkud z j. moravy?
reagovat - Pátek 19. listopadu 2004 ve 21:06 ® Zlinsky_lovec
-
na tyto twistery běžně vláčím a jsou od relaxu(však to mají napsatý na tělíčku),tak co řešíte??
reagovat - Čtvrtek 18. listopadu 2004 v 15:02 ® Prizrak
-
Rapala už má danej háček v tělíčku. Myslím, že tohle nebude Rapala, ta mívá vypracovanější zbarvení…
reagovat - Čtvrtek 18. listopadu 2004 v 10:44 ® Holajz2
-
okis: Je to fakt relax, díval jsem se na něj doma. Co nevidět ho budu mít, tak snad poškádlím ještě nějakýho candoše.
reagovat - Neděle 14. listopadu 2004 v 0:30 ® okis
-