Vyhledávání
Lov s bublinou
25.4.2007 | Jeffry | 6.143 zobrazení | 13 odpovědí
Chtěl bych zkusit lov z bublinou a za ni navázanou mouchu na přívlačový prut ale nevím jak se na to dívá rybářsky řád jestli je to lov na plavanou nebo lov na umělou mušku nebo snad vláčení.Tak jsem se chtěl zeptat jestli s tím nemate někdo nějaké zkušenosti za každou informaci budu vděčny (btw. poradil mi to straší rybař ale už celkem dlouho nechytá).
Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

- Středa 2. května 2007 v 8:41 ® BoBo-Falknow reakce na …
-
jeffry: Sorry, ale to co jsi napsal je pěkná blbost. Až budeš mít zkušeností více, tak to poznáš sám…
reagovat - Pondělí 30. dubna 2007 ve 12:21 ® Jeffry reakce na …
-
No tak já jsem zatím začátečník ale něco málo pstruhu už jsem chytil a rozhodne jsem poškodil malou rybu míň trojháčkem než jednoháčkem. Malá ryba ten trojhák nemá takovou šanci spolknout narozdíl od jednoháčku a zaleží jen na vaší šikovnosti jak rychle umíte vyprostit trojháček navíc se zamáčklima protihrotama to jde skoro samo.K té bublině já jsem to zkoušel a rozhodně jsem to moc daleko neházel spíše jsem to pustil jen tak po proudu pár záběru jsem měl ale nic jsem nezasek. Podle mě je to taková alternativa pro ty které muškaření zas tolik neber a raději jen vláčí jako třeba já a to když jdou pstruzi na hmyz a třípku nechtějí.
reagovat - Pondělí 30. dubna 2007 ve 12:11 ® Dědek reakce na …
-
fikus : to je pořád dokolo a už mě nebaví to psát po 150-té.
reagovat - Pondělí 30. dubna 2007 v 9:45 ® Cudla
-
Na hauzrovku i na třpytku(né na ruskou)jde dát jednoháček s očkem zmáčknout protihrot,nikdo tě nenutí dávat kramle,účinek je stejný
reagovat - Pátek 27. dubna 2007 ve 21:08 ® brčal
-
No lepší chytat na bublinu než tam vázat trojháky.
reagovat - Pátek 27. dubna 2007 v 19:54 ® fikus reakce na …
-
Dědek> co je špatného na vláčce na pstruhovce? A ještě, čím se liší vláčka na P od vláčky na MP? Myslím technicky.