Vyhledávání
Poraďte s navijákem
3.4.2007 | parmen | 2.922 zobrazení | 15 odpovědí
Poraďte mi prosím Vás nějaký „lepší“ naviják kolem 500Kč. Jsem student, takže si nemůžu moc vyskakovat s penězma :-( Děkuji moc
Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

- Pátek 6. dubna 2007 v 10:29 ® parmen
-
Děkuji všem, kteří jste věnovali čas mému dotazu.
reagovat - Čtvrtek 5. dubna 2007 ve 21:32 ® MadMack reakce na …
-
Aspius má pravdu, někdy se objeví v bazaru kvalitní kousek za velice přijatelnou cenu. Jen to chce dát pozor, abys nedostal nějaký vyšlochtaný krám. Já jsem nedávno koupil 2 roky starý naviják za 1700,–, nový stojí 5000,–
reagovat - Čtvrtek 5. dubna 2007 v 8:44 ® aspius
-
A neskúšal si niečo cez bazár? Možnože by si bol milo prekvapený.
reagovat - Středa 4. dubna 2007 ve 23:24 ® silonn
-
čus tak se koukni na www.braunstar.cz
reagovat - Úterý 3. dubna 2007 ve 22:30 ® skwor
-
kubas: Ten naviják jsem dva roky týral s přívlačí a pořád ještě docela slušně chodí. Za ty prachy dobrá mašinka.
reagovat - Úterý 3. dubna 2007 ve 22:26 ® kubas
-
tak to už bych nechal na dotyčném co si vybere za naviják....... ale ten co ti nabízí skwor nevypadá vůbec špatně.
reagovat - Úterý 3. dubna 2007 ve 22:19 @ ??? reakce na …
-
Vis vsechno zalezi na zvyku – ja chytam uz dlouho a mel sem za tu radku let mnoho naviaku nektere byly lepsi nez jine ale je to na tom jak si zvyknes – treba jsem si jeden cas oblibyl naviak s bojovou brzdou je to dobra vec ale stejne sem se vratil k naviaku ktery ma zadni brzdu mam ho nejak rad – jak rikam zalezi jak si zvyknes ..... – ale ten naviak jak sem ti ho minule nabizel ten je skoro v kazde prodejne s rybarskyma potrebama a je dobrej byt tebou tak si ho vezmu bude to dobrej obchod
reagovat - Úterý 3. dubna 2007 ve 22:15 ® kubas
-
to máš vcelku pravdu ale je to hodně individuální www.rybarsky-obchod.cz tento naviják má kamarád a je s ním za ty prachy docela spokojenej.
reagovat - Úterý 3. dubna 2007 ve 22:06 ® parmen
-