Chytej.cz

vlasec na sumce necteno

7.2.2007 | pike-007 | 12.409 zobrazení | 26 odpovědí

jsem ůplný začátečník, a rád bych aby mi někdo skušenější poradil jáký vlasec na sumce, prý stačí 0,50mm ale já si myslím že to je málo (je to spíš na ty menší sumce na ebro se nechystám), děkuji za všechny rady.

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
Středa 1. dubna 2009 ve 14:03 ® milhom
milhom

mno já po zhlédnutí HaDova dvd s sumíkama sem šel jednoznačně pro 90kg pletenku a testovel sem ji na spřežení 2 kamarádů ve vodě o celkové hmotnosti cca 180kg a držela naprosto nekompromisně. Sice mě po 15ti minutách unavili tak že sem je už ze všech sil přesvětšoval aby přestali ( 195cm spro proutek je hodně dřina ), ale zase mám jistotu že to jen tak neupálím. Má to ale i své nevíhody a to že sem ještě neviděl pletenku která která by odpovídala průměru co má napsanej, takže se na mulťák vleze zoufale málo… :-)

reagovat
Neděle 11. února 2007 v 18:03 ® Milky reakce na …
Milky

Ty tečky tam pochpitelně jsou z toho důvodu, že hnití je v přenreseném slovním významu, i když né zcela od věci. Jak víme – voda není H2O (ani destilovaná!), je to dááááleko složitější sloušenina s příměsí mnoha látek a z toho i vycházejme. Je ta mnohžství bakterií… a ty dokáží tuto tekutinu přeměnit i v poměrně agresivní látku. S tím běžně asi výrobce nepočítá a tak dochází k předčasnému stárnutí materiálu a pochopitelně i UV záření tomu nepřidá.

reagovat
Neděle 11. února 2007 ve 13:55 ® regulus reakce na …
regulus

HaD – přesně jak jsi napsal, párkrát do roka.