Vyhledávání
Ploučnice a přívlač
13.1.2007 | Radio | 13.975 zobrazení | 37 odpovědí
Jsem začátečník a rád bych zkusil přívlač na Ploučnici. Může mi někdo poradit, na který úsek vyrazit?
Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

- Pátek 6. července 2007 ve 13:57 ® mastrof reakce na …
-
bych jel urco taky letos sem byl na ploucnici pouze jednou a to presne na ty louce co je na fotce a capnul sem par tloustaku a jednu stiku 60+
reagovat - Čtvrtek 5. července 2007 v 10:44 ® Vichrzhor reakce na …
-
No tak jedem – a kdy?
reagovat - Čtvrtek 5. července 2007 v 10:04 @ ??? reakce na …
-
tak jedem xD
reagovat - Sobota 27. ledna 2007 v 16:06 ® Vichrzhor
-
Tak pojeďte
reagovat)
- Sobota 27. ledna 2007 v 11:12 ® saly reakce na …
-
Já jedu určitě !!!! Zvolte termím a sem tam !!!
reagovat - Pátek 26. ledna 2007 v 17:48 ® camil
-
Jeeeeeeeeee, taky bych jel
reagovat - Středa 24. ledna 2007 v 10:44 ® aspius
-
Vichrzhor:Tak to je krásny obrázok rieky z vtáčej perspektívy.
reagovat - Středa 24. ledna 2007 v 10:40 ® Vichrzhor
-
Já bych navrhoval jet na meandry Ploučnice pod Hradčany – navrhněte termín. Na tu louku se vejde dost lidí a není to ani moc z nohy…
reagovat - Středa 24. ledna 2007 v 0:16 ® cercer reakce na …
-
no..já rybařím hlavně v místě bydliště…to znamená mezi Stružnicí a Děčínem..své vzpomínky patřili řece v okolí Benešova,odkud pocházím..troufám si tvrdit,že tu řeku znám jako své boty..Mimoňákům závidím!!
reagovatale netvrdím,že se ulovit nedá vůbec nic..a šance vždy..ten sraz na Ploučce…zajímavá to věc!!Jen se trefte do mého volna..dělám na týdny a nemužu si to měnit
jinak jedu!Mimochodem,pstruhaři,co pstruhovka v Březinách??
- Úterý 23. ledna 2007 ve 23:26 ® Radio reakce na …
-
Kdyby se vám chtělo i hromadně vláčet (po 15.6.) tak bych se přidal, tedy jestli vezmete mezi sebe amatéra, abych se něco přiučil
reagovat - Úterý 23. ledna 2007 v 11:33 ® iceman reakce na …
-
Jsem pro, akorát zvolit vhodnou lokalitu – aby jsme se tam pohodlně vešli.