Chytej.cz

Pomoc s výběrem prutu necteno

26.10.2006 | Tuvoj | 6.027 zobrazení | 54 odpovědí

Jsem úplný začátečník a moc tomu nerozumím, potřeboval bych vybrat nějaký univerzální prut na přívlač. Hodlám chytat na rotačky tak do velikosti 3, menší woblery, Twistry. Budu chytat na řekách o velikosti cca:13 m a hloubce kolem dvou m. Zatím se nehodlám specializovat na žádný druh chytané ryby.

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
novější starší
Stránky:   2 1  
Středa 1. listopadu 2006 v 16:35 ® Prichy reakce na …
Prichy

ja bojovka 2krat v hajzlu, nepreklapel preklapec (to neopravili vubec)…opravil jsem to sam, ale jeste bych potreboval natvarovat drat preklapece tak, aby se vlasec sam nasmeroval do rolnicky. Uz jsem premyslel, ze vemu jinej navijak…ale jeste neco musi odkroutit.

reagovat
Středa 1. listopadu 2006 v 16:14 ® Dědek reakce na …
Dědek

Osobně jsem měl taky Ticu, nebyl špatnej, ale už má svoje odsloužené. Servisoval jsem si ho sám, teď ho mám jako zálohu na feeder, trochu jsem poničil překlapěč, když jsem s sebou praštil :-)

reagovat
Středa 1. listopadu 2006 v 16:04 ® Prichy reakce na …
Prichy

a nebo dopadnes jako ja dedku, tica za dva a pul porad v hajzlu......uz jsem si ji opravil sam, tak jsem zvedavej, pocitam, ze na servisu u nich sedi mozna velmi spadne placeni lide.......i mezi drahsimi je treba dobre vybirat (na druhou stranu okumy slapou vsechny, co mam) tak si vyber :-((

reagovat
Středa 1. listopadu 2006 v 8:24 ® Dědek
Dědek

Na navijáku nešetři, nemá to cenu, nakonec zaplatíš daleko víc , než když si koupíš hned něco kvalitního. A tím myslím třeba Ryobi Zauber nebo RedArc W/S ve velikosti 3000 popř. 2000.

reagovat
Pondělí 30. října 2006 v 19:11 ® Tumi reakce na …

Hm, kouknu se na to dík a pak se v obchodě rozhodnu podle toho jak budou sedět v ruce a jak budou šlapat ale vypadaj dobře

reagovat
Pondělí 30. října 2006 v 15:21 ® skwor
skwor

Tumi: Vykašli se na šimana, a kup si Spro red arc.