Vyhledávání
Mušk. naviják a voda
25.7.2006 | Robur | 5.684 zobrazení | 31 odpovědí
jsem samouk a muškařím jen na mimopstuhovce pro spestření a zatím jsem neměl důvod naviják namáčet. Včera mě ale oklnosti donutili prut opřít tak, že naviják šel pod vodu. Z konstrukce navijáku je patrné, že by to měl snést, ale zajímá mě,jaká je praxe, případně čeho se vyvarovat.
Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

- Neděle 30. července 2006 v 11:50 ® rarach
-
Aksamith: Pozor, nepleť zde zemědělný lid, psal jsem jen o tom, že použití slabého vlasce není o navijáku, mužeš ho mít promazaný jak chceš, ale zdolávat rybu na 0,04 přes naviják je asi blbost, že? Neříkám, že se nedá ryba na slabé vlasce zdolat a máš i pravdu, že na voleji, kde si má ryba čas mouchu prohlížet je použití slabého vlasce jistě nutností, přesto si myslím, že lipan 35 cm není žádný obr a zdolávat ho pak 10 minut je pro rybu smrtelné, stejně jako pro další ryby. Cudla: Máš samozřejmě pravdu, že jít sušit na podzim s 0,18 lipany je blbost, bohužel nebo spíš bohu dík se mnohdy ve stejných pasážich vyskytují americké pstragy a bývají to již ryby ve velmi dobré kondici a mnohdy už tím jak sebere vyvolá tak bouřlivou reakci u rybáře, že prostě ryba jede dále okována, což by mne vždy ranil pepa. Xycht: Rozhodně máš pravdu, ale vše chce přispůsobit revíru kde chytáš.
reagovat - Sobota 29. července 2006 v 16:01 ® Cudla
-
Axamith-máš pravdu,že jsem blázen říká dostlidí protože silnější vlasec než 0,18 při normálním chytání u mně na cívkách nenajdeš.Moucha je rybařina kde se ti to přímo nabízí,nedovedu si představit podzimní sušinu a mít tam lano.Povedlo se mi taky že jsem „vyhořel“,ale i to po uražení mušky lipanem ji získat zpět po pár hodech.
reagovat - Pátek 28. července 2006 v 18:17 ® xycht reakce na …
-
Na sucho bych se vůbec asi nebál použít slabší vlasec…když chytam ze dna tak trošku jo
reagovat - Pátek 28. července 2006 v 18:14 ® Axamith reakce na …
-