Chytej.cz

Dilema s navijáky (Colmic nebo něco jineho) ? necteno

1.7.2006 | Jiřin | 5.300 zobrazení | 14 odpovědí

Dobrý den, ŘEším takové malé dilema. Chystám se koupit vláčecí navijá pro lehkou až střední přívlač (okoun,bolen, semtam nejaka sticka ci candat). A na jedné internetové stránce www.hobby-g.cz jsem objevil akci navijáků COLMIC, jaký je na ně váš názor, případně jiné navrhy na naviják do 800Kč PS: Jsem student moc peněz nemam :-/

Všem děkuji za příspěvky

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
Sobota 22. června 2019 ve 13:53 ® dreclo

Raději bych ušetřil za nový telefon ( http://www.deviceranking.cz/phone )

reagovat
Pondělí 3. července 2006 v 15:21 ® Švejk
Švejk

Už 3 roky mám Tica Venus koupenej původně na feeder, max spokojenost, po roce jsem koupil ještě jeden stejnej na vláčku, takže mám 4 cívky různých silonů. Na vláčku také max spokojenost. 1 ks cca 1500 – 1600kč, kupováno u Braunstara

reagovat
Pondělí 3. července 2006 v 15:09 ® topinka
topinka

Alivio: mám skušenosti svíce navijáky scenou od 1500kč ale nedám dopustit na Daiwu Capricorn-A 2500 7462ks ze shopu I+V Fishing.

reagovat
Pondělí 3. července 2006 v 15:03 ® sethy
sethy

mam sedonu od shimana snad 4 roky a porad maka na jednicku. mam ji na vlaceni. ted sem kupoval exage od shimana tak uvidime jak vydrzi ten

reagovat
Pondělí 3. července 2006 ve 14:40 ® Firetiger
Firetiger

No nic proti fsimankum, ale minimálně 25% z ceny dáváš za to, že je na tom napsaný Shimano. Což není nic proti ničemu, ale když musí člověk řešit ty prachy trošku víc tak bych doporučil nějakou no-name záležitost; to ti vydrží tak ty dva roky, zatím stihneš dostudovat + si vypěstuješ na rybolovu tu správnou závislost a budeš investovat do vyšší ligy.

reagovat
Pondělí 3. července 2006 v 8:53 ® kkarlos reakce na …
kkarlos