Chytej.cz

Jak na štiku???? necteno

17.11.2005 | klacek44 | 5.884 zobrazení | 16 odpovědí

Jsem začátečník vláčkař . A vůbec nevim na co ty potvory štiky jdou. nemate nakou svoji oblibenou nastrahu??nebo zpusob(např. nechat víc spadnout ke dnu apod.). Díky za všechny rady. klacek44

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
Úterý 22. listopadu 2005 ve 13:35 ® Pavouk
Pavouk

Zkus přívlač s mrtvou rybkou-pokud jsou v revýru štiky úspěch se dostaví velmi rychle.

reagovat
Pondělí 21. listopadu 2005 ve 14:55 ® klacek44

Robur: hahaha

reagovat
Neděle 20. listopadu 2005 ve 23:20 ® Robur
Robur

Quote: On 2005–11–17 23:14, Tomash napsal: Neboj se investovat do woblerů. Stojí to za to! Vol woblery v přírodních barvách – stříbrné, až měděné. Značky Nils Master, Rapala, Salmo, RSP mohu jen doporučit. Nejčastěji ve velikosti kolem 6cm, tedy 4–8cm je u mě pomyslná výseč. Samozřejmě neznámé místo nejprve proházím nějakým hodně levným twisterem s těžkou hlavou – jeho cena je tak kolem 15Kč – abys případně věděl o hrozící vázce. Jinak gumy na zubatku – kopyta, banja všech barev a docela killer je i ripper se zabudovanou olověnou zátěží uvnitř těla – River Sea program. Hodně štěstí!

Woblery určitě za to stojí, zvlášť když se to vyjádří v penězích, proto jestli do nich půjdeš a začínáš, tak si kup ty méně potápivé, nebudeš tolik trhat, na druho stranu v zimě to chce spíš vláčet u dna, takž pokud neznáš terén, jdi do gumových nástrah a o woblery na léto napiš Ježíšovi.

reagovat
Neděle 20. listopadu 2005 ve 23:15 ® Robur
Robur

Quote: On 2005–11–20 20:43, CZka napsal: Jsem mirne pokrocili „dravcar“ a letos jsem se rozhodl lovit dravce (hlavne stiky) na jednom soukromem rybnice na dirkach. Ale nevim jak se na dirkach postupuje. Nevim jaky druh nasrahy mam pouzit a jaky navazec pouzit… Prut uz mam ale zkusenosti ne… Diky predem za odpoved na mail CZka@seznam. cz.