Chytej.cz

Kapr na hladině. necteno

5.9.2005 | Goyer | 2.555 zobrazení | 5 odpovědí

Chtěl jsem zkusit chytat kapry na hladině a tak to zkouším poslední týden a zde bych chtěl vyměnit nějaké zkušenosti.

Chytám stále na jednom revíru, kde jsom zjistil, že kapři jdou opravdu hodně po návnadě na hladině.

Hledal jsem tedy techniky jak navázat udici pro lov kapra z hladiny a nalezl jsme toto:

jenže, pokud s tím nahodím vlasec se při náhodu mnoho krát omotá okolo závaží, tudíž nemůže vyplavat ven návnada. Tak jsem zvolil toto:

jenže bohužel pokud je menší větřík celá návnada je někde za momet pryč, tak jsem přihodil olovo

, nahodím olovo nadně chleba nahoře i s vnadícím, vše by se jevilo již dobře, ale měl jsem to tam takto od 16h od 10, mnoho, opravdu mnoho záběrů na chleby, velké vlny, atd… ale nic (podotýkám háček úplně mimo návnadu), tak jsem usoudil, že by mohli jít jen po vnadícím chlebu, tak jsem udělal toto:

místo vnadícího chleba jsem použil plastové, duté ploátko. Mělo splňovat několik věcí, vytáhnout vlasec s návnadou na hladinu a hlavně nahradit pozici vnadíciho chleba, aby útočili pouze na nástražní chleba. Bohužel tato technika šla úplně mimo, protože se ryby asi bubliny bují, jinak si to neumím vysvětlit, žádný záběr, kruh kolem chleba, nic. Tudíž jsem vymyslel toto:

Dal jsem si na bolonezku 14tku vlasec od háčku cca 1,5m (dle hlouby) dal dva 3g bročky a na konec na háček dal chleba a suveréně celé nahodil. Do tohoto již ryby vrážely, vlny, ale bohužel nic. Proto jsem přemýšlel a asi (to nemám vyzkoušeno) udělám toto: fish. x4sound. com S tímto jsem byl velice spokojen, ale že by se nějaké ryba chytla to bohužel ne, tak udělám dvě návnady a teď bych také rád k háčkům, aby si někdo nemyslel, že dělám chybu tam.

Ohledně vlasce používám 25tku. Měl jsem nějaké informace o tom, že ryby vidí vlasec a proto potom nejdou, tudíž jsem dal na boloňezku 14tku a chtěl jsem si to ověřit a přišlo mi to stejné, ba mi i poté 26tku suveréně šly.
K háčkům: