Chytej.cz

Z lovu

V diskuzi je 18.429 příspěvků, z toho 18429 jste ještě nečetlinejstarší z nich.

Chci vložit příspěvek.

Neděle 15. prosince 2013 v 16:33® skwor
skwor
Datum lovu: 15.12. | Způsob lovu: Přívlač

Vyfoukanej, ale spokojenej :-) Trojice okounů, překvapivě parmička na twistera a zajetý nový naviják.

foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103602.jpg
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
    Neděle 15. prosince 2013 v 9:37® Pospii
    Pospii
    Datum lovu: 14.12.2013 | Revír: Farma Příbram | Způsob lovu: Feeder

    Vyrazily jsme do Příbrami zjistit zda v rybníčku zbyli nějací pstruzi po posledním dírkování na začátku roku. Slabá krusta ledu byla sice překážkou ale rozfoukalo se to. Vláčka moc nefungovala, z toho jsem byl špatnej. Za to feeder a cervi? Krása. Ve třech nachytáno cca 40 ryb. Hlavně duháci,pár sivenů a dva potočáci a tři kapři. na fotce 52cm.

    foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103595.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103596.jpg
    Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
      Sobota 14. prosince 2013 ve 20:11® 13thFace
      13thFace
      Datum lovu: 13.12.2013 | Způsob lovu: Přívlač

      Vcera to na labi docela slo… Ale dam sem jenom tohohle protoze proti nemu vypadaj ostatni jako miminka :-)

      foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103589.jpg
      (0) (26) Komentáře k příspěvku: (7)Přidat komentář
      Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
      • Čtvrtek 19. prosince 2013 v 0:38

        13thFace: ?????

      • Středa 18. prosince 2013 v 16:23

        casper: haha :-D to snad není možný :-D :-D :-D

      • Neděle 15. prosince 2013 v 16:52

        sidla: pěkný pes :-)

      • Neděle 15. prosince 2013 v 0:23

        13thFace: dekuji moc :) loni se na tom samym miste povedl tatkovi 93cm taky na vlacku :) je to takovy nase El Dorado :)

      • zobrazit všechny komentáře (7)
      Sobota 14. prosince 2013 v 18:14® Scanix
      Scanix
      Datum lovu: 14.12.2013 | Revír: mimopstruhovka | Způsob lovu: Přívlač

      Dnes to byl predevsim boj s namrzajicimi ocky, ke vsemu jsem si nechal na navijaku pletenku, a to nebyl vubec dobry tah. Dalsi problem byly zmrzle ruce, potopit je do vody bylo jen chvilkove ohrati ;-) Kazdopadne se nejaka rybka povedla. Uvodem jedno sumci mico, pak nefotogenicka stikula ±70, jina mensi mi spadla a jedna mi amputovala ocasek z nastrahy hned po zaseku. Povedli se i dva candatci, vetsi tu asi neplavou a dva okysi dlanove velikosti. Na tu kosu to bylo celkem prijemne a rozhodne jsem nedopadl az tak zle ;-)

      foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103587.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103588.jpg
      (0) (7) Komentáře k příspěvku: (2)Přidat komentář
      Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
      • Neděle 15. prosince 2013 v 19:31

        Scanix: Celkem ano, i kdyz jsem uz hodne nastrah potrhal, techto mi porad dost zbyva ;)

      • Neděle 15. prosince 2013 v 9:30

        Pospii: Moc pěkný. Koukám že tohle kopyto máš v oblibě,vidˇ?

      Čtvrtek 12. prosince 2013 v 19:07® xsemik
      Datum lovu: 12.12.2013 | Revír: zpč. přehrada | Způsob lovu: Přívlač

      Tak mě článek o razítkování dna tak navnadil, že jsem se po delší době místo na řeku vypravil na přehradu. Po chvíli ladění velikosti hlávek, místa a správné hloubky se mi podařilo ukecat tři okouny kolem 25 cm. Což je asi můj prosincový rekord… ;-)

      foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103555.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103556.jpg
      Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
        Pondělí 9. prosince 2013 v 6:49® Dawee
        Dawee
        Datum lovu: 8.12.2013 | Revír: Radbuza | Způsob lovu: Feeder

        Tak jsem se dostal konečně po měsíci k vodě a dopadlo to podle očekávání :-) ani ťuk.

        foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103517.jpg
        (0) (0) Komentáře k příspěvku: (4)Přidat komentář
        Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
        • Středa 11. prosince 2013 v 6:26

          Dawee: Zkoušel jsem jak klasickou průběžnou montáž tak páternoster abych nástrahu dostal nade dno a stejně nic. Aspoň jsem vyvětral a vorazil, bůh ví kdy se zase dostanu :-(

        • Úterý 10. prosince 2013 v 10:19

          Scanix: Snehova voda je problem, obecne maji pak ryby jine starosti nez neco zrat, ale mam vyzkouseno, ze pri takove vode nez ze dna to jde aspon trosku ze sloupce, tedy lepe plavka, ale i tak to byva slabe…

        • Pondělí 9. prosince 2013 ve 20:36

          Dawee: David H.:Taky mě to překvapilo, nesplet se ani ježdík nebo tloušť, asi jim vadila ta voda z tání.

        • Pondělí 9. prosince 2013 v 11:39

          HaD: Feeder ani klep? To bych nečekal…

        Neděle 8. prosince 2013 ve 22:18® Holajz2
        Datum lovu: dnes | Způsob lovu: Přívlač

        Dnešní skorocelodenní vláčka dopadla tak napůl dobře. Okoun 37 v úvodu znamenal nový osobáček a pak víc jak 6 hodin bez kontaktu.

        foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103515.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103516.jpg
        (0) (10) Komentáře k příspěvku: (2)Přidat komentář
        Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
        • Pondělí 9. prosince 2013 v 17:46

          Bass jr.: Nádhernej!! :)

        • Pondělí 9. prosince 2013 v 11:38

          HaD: Když neberou, tak je vlastně čas těch velkých, což se měldy povede. Alespoň u některých druhů to tak vnímám. Krásnej!

        Neděle 8. prosince 2013 ve 21:05® TJSS
        Datum lovu: 8.12.2013 | Revír: pískovna | Způsob lovu: Přívlač

        Maminky přítel chtěl alespoň 30dkg okouna na salát, bohužel na salát jsem byl v sobotu i já a ani nevím jak mě bratr dopravil v neděli na pískovnu, olšové ruce a příchod v 5.00 z knajpy se nevyplatil, těch 30dkg jsme mu ale splnili, omlouvám se okounkům za jejich klepnutí-byla to dřina.

        foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103512.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103513.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103514.jpg
        (0) (4) Komentáře k příspěvku: (13)Přidat komentář
        Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
        • Úterý 10. prosince 2013 v 9:28

          Pospii: David H: dropshot jsem nikdy nezkousel, ale videl jsem to tvy video. Myslis ze bych to mohl zkusit jeste ted vyuzit k chytacce ze brehu se smackem? Diky za radu!

        • Úterý 10. prosince 2013 v 9:22

          Pospii: Musim to s tim echolotem zkusit. Jedina moznost jsou Slapy, tam ma kamos lodku. Echolot zatim pouzivam jen na kaprarinu, tak je cas rozsirit obzory :-)

        • Pondělí 9. prosince 2013 v 19:06

          TJSS: David H: Orlas je dle mne lepší revír, skalní útvary, překážky…Tady jen zlomy v místech kde byla vynechaná těžba a jinak rovný dno 20m… okouni jsou tu jako telata, ale trefit je? nadliskej úkol:)

        • Pondělí 9. prosince 2013 v 18:36

          HaD: TJSS: já na Orlasu s DS chytám v zimě okouny i okolo 15m. Chce to ale šňůru, aby byl dobrej kontakt. Když mrzne, problém.

        • zobrazit všechny komentáře (13)
        Neděle 8. prosince 2013 v 18:02® Scanix
        Scanix
        Datum lovu: 8.12.2013 | Revír: mimopstruhovka | Způsob lovu: Přívlač

        Dnes se teplota trosku posunula nad nulu a tak jsem vyloudil doma chvilku na to mrknout k vode. Rybek se par povedlo, nejaci pidi candatci a okysi, kteri byli o neco lepsi nez obvykle. Pak prisla jeste jedna kudla a mezi to se pripretli i dva sumici, jeden viz foto. Ten druhy me pekne na zaver vyskolil, ale mel dobre ke 150ti, pekna tezka ryba, co mi nedala nic zadara i v te chladne vode. Bohuzel pri opakovanem pokusu o uchopeni to sumik nestastne otocil do suche travy pri brehu a navazec 0.20mm mono toho uz mel dost. Verim, ze ta mala gumka v koutku tlamy pro nej nebude zasadni problem. Jinak pekny chvilkovy lov ;-)

        foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103508.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103509.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103510.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103511.jpg
        (0) (14) Komentáře k příspěvku: (7)Přidat komentář
        Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
        • Pondělí 9. prosince 2013 ve 13:27

          HaD: nemyslel jsem hada ale „hada“ :-D

        • Pondělí 9. prosince 2013 ve 12:55

          Scanix: David H.: to bych radeji prenechal Pavle ;)

        • Pondělí 9. prosince 2013 v 11:36

          HaD: Vcelku úspěšně dáždíš hada bosou nohou :-D

        • Pondělí 9. prosince 2013 v 10:49

          Scanix: Jako vloni jsem chytil 2 male v prosinci, jinak je taky bezne nechytam, ale na jednom miste na rece se zda, ze tak hodku mozna pulhodku, kdyz vyleze slunce, jdou lovit, nevim jinak, co by v tom tahlem proudu tedy delali, protoze prijde jen par kontaktu a pak uz o ne clovek nezavadi i kdyby tam hazel celej den.

        • zobrazit všechny komentáře (7)
        Neděle 8. prosince 2013 v 16:34® Pospii
        Pospii
        Datum lovu: 8.12.2013 | Revír: Labe | Způsob lovu: Přívlač

        Tak v sobotu vichřice, takže to jsem vzdal. Dnes dopo na Labi to byl diktát! Za tři hoďky vláčky v dešti kdy jsem vyzkoušel snad všechny gumy z krabice co sebou vždy táhnu a ani drb… tak jsem se přesunul na jezero pod Ostrou. Déšť ustal a říkal jsem si, tak tady si spravím chuť…a nestalo se. taky ani drb. Moc času nezbývá, doufám že příště budu úspěšnější… CHtěl jsem vložit tento příspěvek i bez ryby, aby ostatní nesmutnili že maj zero. je nás víc:-)) )

        foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103506.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103507.jpg
        (0) (4) Komentáře k příspěvku: (3)Přidat komentář
        Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
        • Úterý 10. prosince 2013 ve 20:08

          xsemik: Hlásím se do klubu, poslední tři návštěvy u vody jsem nechytil ani šupinu… ;-)

        • Pondělí 9. prosince 2013 v 11:34

          HaD: V takovým hnusným počasí nemám chuť jíst ani já, natož ryby :-D

        • Neděle 8. prosince 2013 v 16:35

          Draky: Konecne nekdo chyta jako ja. :D

        Neděle 8. prosince 2013 v 16:09® corrvete
        corrvete
        Datum lovu: 7.12.2013 | Revír: 007 | Způsob lovu: Přívlač

        Včera na Orlíku bylo hezky až na tu hroznou sybérii :-D Vííítr a sníh . Ale pár okounů a kámošovo candoš nám udělal velkou radost :-)

        foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103505.jpg
        (0) (3) Komentáře k příspěvku: (1)Přidat komentář
        Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
        • Pondělí 9. prosince 2013 v 11:34

          HaD: Tyjo, další kdo byl tvrdší než já :-(

        Neděle 8. prosince 2013 ve 12:57® Bezrybka
        Bezrybka
        Datum lovu: 7.12.2013 | Způsob lovu: Přívlač

        Navzdory větru, sněhu a mrazu, jsme s kolegou vyrazili na okouny a vyplatilo se…pár pěkných pruhatců se povedlo:) čtyřicítka upálená o pařez sice zamrzela, ale přesto spokojenost

        Tento příspěvek byl editován 8.12.2013 13:00:06 uživatelem Bezrybka.
        foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103501.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103502.jpg
        (0) (7) Komentáře k příspěvku: (2)Přidat komentář
        Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
        • Pondělí 9. prosince 2013 ve 20:27

          Bezrybka: Díky…taky se mi vzhledem k počasí moc nechtělo, ale kdo by seděl doma a cpal se bůčkem, když může mrznout na rybách a mít hlad:-D

        • Pondělí 9. prosince 2013 v 11:32

          HaD: Tak to je pecka. A já vyměkl a k vodě kvůli „donawetr“ nešel :-( Gratulace!!!

        Čtvrtek 5. prosince 2013 ve 12:48® HaD
        HaD
        Datum lovu: 5.12.2013 | Revír: Nežárka | Způsob lovu: Přívlač

        Yeahhhh!!! Tentokrát jsem sice nebyl tím šťastným já, ale kamarád! Fešanda to je!!!

        Tento příspěvek byl editován 5.12.2013 12:51:55 uživatelem HaD.
        foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103465.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103464.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103466.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103467.jpg
        (0) (25) Komentáře k příspěvku: (14)Přidat komentář
        Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
        • Sobota 14. prosince 2013 v 9:33

          Vláža: Ta se ti teda fakt povedla Kosi.Gratuluju moc­..

        • Pondělí 9. prosince 2013 v 19:24

          kosatka: David umí fotit, teď mám ještě o dost lepší, tu má zase nafocenou Zdenda.Až ji z něj dostanu, ták Vám ji sem dám. Díky za gratul.

        • Neděle 8. prosince 2013 ve 12:13

          pipa: cormaxx: taky na to čučím..

        • Pátek 6. prosince 2013 v 16:42

          Bass: Krásná ryba . . .Gratuluju !!! . . . na fotkách ale vypadá mnohem větší – klidně bych jí tipoval na 90 cm.

        • zobrazit všechny komentáře (14)
        Úterý 3. prosince 2013 v 18:58® Pospii
        Pospii
        Datum lovu: 1.12.2013 | Revír: Sázava | Způsob lovu: Přívlač

        Jen na hoďku na Sázavě pod splavem u skláren. Chvílku jsem chodil, pár smáčků utrhal a pak jsem uviděl krásný místo s potopeným stromem. Kudla 55cm přišla na první nához vedle stromu. 6 razantnějších přítahů se smáčkem a byla tam. Poslední dobou mám štěstí že jsou nástrahy na kraji huby. 0,14mm zatím odolává :-)

        foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103435.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103436.jpg
        (0) (7) Komentáře k příspěvku: (3)Přidat komentář
        Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
        • Úterý 3. prosince 2013 v 19:17

          HaD: Kočka :)

        • Úterý 3. prosince 2013 v 19:04

          Bass jr.: Pěknej revír !! :)

        • Úterý 3. prosince 2013 v 19:03

          jepice-zruseno: Jdou tam okouni? A co tloušti, ještě berou? U nás na potoce jdou tloušti furt i na přívlač. Asi budu muset někdy až to půjde sednout na vlak a ject tu řeku zkontrolovat dokud se smí vláčet. Kromě Ledečka jsem na Sázavě nevláčel už asi deset let.

        Úterý 3. prosince 2013 v 16:38® HaD
        HaD
        Datum lovu: 2.12.2013 | Revír: Nežárka | Způsob lovu: Přívlač

        V sobotu jsem vyrazil na štiky. Měla to být tutovka a metrovky měly lítat vzduchem. Jak to tak ale bejvá, bylo vše jinak. Nicméně jsem jednu 70+ vymodlil. Jenže jsem v očekávání větší ani nefotil. Dneska jsem měl tak nějak tucha, že by se mohlo něco splést. A musím říct, že na intuici je dobré někdy dát. Sice nebyla velká, ale okolo 65 mít mohla. Fajné :-)

        foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103429.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103430.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103431.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103432.jpg
        (0) (19) Komentáře k příspěvku: (4)Přidat komentář
        Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
        • Úterý 3. prosince 2013 ve 21:29

          sidla: Tomu říkám zápis z lovu.plus foto.parada

        • Úterý 3. prosince 2013 ve 20:14

          TJSS: Supr práce… !

        • Úterý 3. prosince 2013 v 19:19

          HaD: V sobotu ho chtěly taky, ale netrefovaly, ta jediná ho netrefila dvakrát a chytl jsem ji až na slidera. Byl to extrémně kalnej revir

        • Úterý 3. prosince 2013 v 18:24

          Draky: Jo swimmer a sikovne ruce, to je proste smrtelna kombinace. :)

        Pondělí 2. prosince 2013 ve 12:20® HaD
        HaD

        Taky úlovek :-)

        Jelikož se Rudolf nemohl zúčastnit veletrhu Moderní rybář 2013 kvůli natáčení v Ulici, byl jsem mu dnes referovat a současně předal dárek z veletrhu, od malíře, který byl v expozici ČRS. Měl z něj velkou radost :-)

        foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103393.jpg
        (0) (15) Komentáře k příspěvku: (5)Přidat komentář
        Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
        • Úterý 3. prosince 2013 v 19:29

          HaD: OK. Všeobecná :)

        • Úterý 3. prosince 2013 v 9:30

          casper: david> nebud měkkej a koukej to nahodit!!!! :)))

        • Pondělí 2. prosince 2013 v 15:00

          Scanix: Nebud mekkej a nahod ;)

        • Pondělí 2. prosince 2013 ve 14:35

          HaD: Jednu mám, ale ta je nepublikovatelná :-D

        • zobrazit všechny komentáře (5)
        Neděle 1. prosince 2013 v 17:32® Scanix
        Scanix
        Datum lovu: 1.12.2013 | Revír: mimopstruhovka | Způsob lovu: Přívlač

        Po poledni jen na skok za barak, neco se povedlo, i kdyz jsem doufal v lepsi vysledek, nakonec jsme byl rad, ze jsem si sahl na nejakou tu rybku, kdyz mi predtim dve z BL hacku spadly ;-)

        foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103385.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103386.jpg
        (0) (9) Komentáře k příspěvku: (5)Přidat komentář
        Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
        • Úterý 3. prosince 2013 v 10:30

          HaD: Teď ani ne. Ono to zas přijde, ale teď jsem v klidu.

        • Pondělí 2. prosince 2013 ve 22:07

          Scanix: David H.: nerikej, ze nemas nutkani, ale jo, musim rict, ze chytas celkem rozumne velikosti. Ja vim, ze zavody jsou o necem jinem, ale proto by me to nebavilo ;)

        • Pondělí 2. prosince 2013 v 18:26

          HaD: Já už ne :)

        • Pondělí 2. prosince 2013 ve 14:32

          Scanix: To vis, kdyz vy zavodnici jim cpete same 0…000 rotny velikosti planktonu a oni pritom chteji poradne sousto v 10 a vice cm ;)

        • zobrazit všechny komentáře (5)
        Neděle 1. prosince 2013 v 8:22® Pospii
        Pospii
        Datum lovu: 30.11.2013 | Revír: Labe | Způsob lovu: Přívlač

        Sobotní vláčka na Labi nic moc. šel jsem původně na óčka a chytl jsem jen jednoho. Při odchodu jsem dal většího smáčka a vedl ho agresivněji a kudla přišla téměř hned.

        foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103377.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103378.jpg
        Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
          Sobota 30. listopadu 2013 ve 23:47® sidla
          sidla
          Způsob lovu: Přívlač

          nebyl jsem 4dny u vody, tak hodím na co nebyl čas. konečně jsem něco lapl aj na toho ďábla od Davida :-)

          foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103374.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103375.jpg
          (0) (13) Komentáře k příspěvku: (2)Přidat komentář
          Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
          • Pondělí 2. prosince 2013 ve 22:17

            sidla: no ale štikovky tutovky zatím pokulhávají :-D

          • Pondělí 2. prosince 2013 v 18:26

            HaD: No vidíš :)

          Sobota 30. listopadu 2013 ve 22:15® Bass jr.
          Bass jr.
          Datum lovu: 30.11. | Revír: Hracholusky | Způsob lovu: Přívlač

          . . . Na to že jsme si vyšli dneska až docela pozdě ( někdy okolo poledne ), tak docela kousali. za cca. hoďku nějakých 10 ryb a tátovi se u břehu vypnul krasavec kterému moc do 40 cm nechybělo. Krásná ryba !! škoda že nás potom vyhnal nesnesitelně ledový vítr. Tak uvidíme zítra :-)

          Tento příspěvek byl editován 30.11.2013 22:16:25 uživatelem Bass jr..
          foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103373.jpg
          (0) (10) Komentáře k příspěvku: (3)Přidat komentář
          Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
          • Sobota 7. prosince 2013 ve 21:11

            Bass: Scanix: Moc dobře si na to vzpomínám, jak jsme si tenkrát na veletrhu pokecali, ale víš jak to tam bylo. Chaos, stres a davy lidí, to nejsou podmínky na pokec s kamarádem. . . To že nám ale tenkrát nevyšla ta společná rybařina, to mě mrzí, . . . ale s tim něco vyvedeme, neboj ;-)
            - – – – zbytek v osobce :-)

          • Pondělí 2. prosince 2013 ve 13:35

            Scanix: To prejmenovani nicku dost lidem ukazalo, ze jablko nepada daleko od stromu. Tatku pozdravuj, je to uz snad 100let, co jsme se domlouvali na lov na Hrachach, kdyz jsem jeste studoval v Plzni ;)

          • Sobota 30. listopadu 2013 ve 22:36

            _Beny: Chytat takto velké pruhatce ve tvém věku, co bych za to tenkrát jako kluk dal...... :-). Ale ani dnes mi není přáno nějakého chytit :-D.

          Sobota 30. listopadu 2013 ve 22:05® Bass
          Bass
          Datum lovu: 30.11. | Revír: U nás | Způsob lovu: Přívlač

          Pánové, všechny vás srdečně zdravím. Především všechny moje známé a kamarády s kterými se potkávám dnes už především na výstavách. I po letech mi připomínáte moje články a především fotky krásných okounů, které vám utkvěli v paměti. Spousta z vás které jsem teď naposledy potkal v Praze, mne zastavovalo a ptali jste se jestli pořád dál chytám a s jakými úspěchy a nebo jestli jsem s rybařením skončil. Tak že všem vám moc děkuji za zachovanou přízeň. Rybařině se věnuji dál – řekl bych pořád stejně úspěšně a ani zdaleka jsem rybářské náčiní nepověsil na hřebík. Naopak, pilně jsem pracoval na tom abych syna zasvětil do všech tajů rybářského umu a jsem neskonale rád, že v něm mám dnes výborného parťáka. Rybařině zcela propadl a věřte, že si každou výpravu k vodě báječně užíváme. Za to jsem opravdu moc rád.

          Tolik tedy pro úvod, ale teď k věci. I když jsem se na poměrně dlouhou dobu odmlčel, rozhodl jsem se, ( nutno podotknout, že na popud HaDa . . . . . tedy pardon, DaHa :-) ) přispět svým názorem k tomu, jak mají někteří z vás problém s uchopováním okounů. Původně jsem si myslel, že to vše pramení z neznalosti a rivality, především z řad mladších návštěvníků stránek. Čím více se však okolo tohoto tématu „ vířila voda „ tím více jsem to sledoval a rozhodl jsem se přispět svým názorem i já. Zaskočilo mne to především u takových osobností, jako je třeba Scanix, kterého jsem měl a myslím si i že je, rybář parexel ans, nehledě na to jaký má na celou tuto věc názor. Pánové, prosím vás, co to tu blábolíte za nesmysli ? O jakém páčení čelisti to tu mluvíte ? Připadáte mi jako kdyby jste nikdy snad neměli v ruce okouna. Vždyť žádnou čelist nemá ! Čelist, tedy aspoň taková aby se dala páčit by měla být něco, co je na pevno spojeno s lebkou, nebo aspoň s horní čelistí, ale okoun ? . . . .a čelist ?? . . . to snad NE ??!!?? . . . Scanixi, vždyť teď tady na tom posledním tvém příspěvku úplně stejně držíš toho sumečka . . . . . ty bláho, vždyť to je zákrok na veterináře !!! . . . . .chlapi, neblázněte ! Naopak, držení všech okounovitých ryb za spodní čelist je jediný správný, k rybě NEJŠETRNĚJŠÍ a pro rybáře zároveň NEJBEZPEČNĚJŠÍ úchop !! Podívejte se na záběry z Ameriky ze závodu lovů okounů ( bassů ) kde má tento lov obrovskou tradici a je nesmírně populární. Tam nikdo nedrží okouna jinak ! A to jsou to profesionální lovci. Jako příklad potom uvádím fotky z katalogů světových firem, jako je např. Cormoran, nebo Pezon/Michel. Chce mi snad někdo z vás tvrdit, že by tak věhlasné firmy, které do výroby svých katalogů vrážejí 10ti, možná i statisíce EUR uveřejnili pro svojí prezentaci fotky, které by byli jakkoliv v rozporu s rybářskou etikou ??? . . . . nebo že rybáři kteří na nich jsou, jsou nějací amatéří a ignoranti, kteří nevědí čeho se dopouštějí ??? . . . . to si nedovedu vůbec představit !! Mnohem nešetrnější k rybě považuji držení za skřele, kde při nešetrném zacházení a neznalosti věci hrozí poškození žáber. Ale jak vidíte, i takových fotek je katalog plný, tak že když se to umí, tak i v těchto případech je po etické stránce vše v naprostém pořádku a rybě nic nehrozí. Ale jak myslíte, je to váš názor a já vám ho nechci nijak vyvracet, nebo vám ho brát. Jenom říkám, jak to vidím já. . . . . . zkuste o tom popřemýšlet ;-)

          Co vy na to ?

          Mějte se fajn, váš Bass

          Tento příspěvek byl editován 30.11.2013 22:07:25 uživatelem Bass.
          foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103369.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103370.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103371.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103372.jpg
          (0) (9) Komentáře k příspěvku: (15)Přidat komentář
          Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
          • Pondělí 9. prosince 2013 v 10:18

            jiris: Bass – taková fotka byla kdysi „vedle“ hledat se mi ji nechce, Scanix si ji zřejmě pamatuje, představ si vypáčenou čelist okouna kolem 40, tak ta fotka vypadala.

            A nepiš, že nejde vypáčit. Vypáčit jde opravdu všechno :)

          • Pátek 6. prosince 2013 v 19:36

            Bass: Pánové, všechny vás zdravím. Omlouvám se že reaguji tak pozdě, ale mám nějaké problémy s netem. Ty by měli ale ve středu být vyřešeny, tak tu potom budu, dle potřeby :-) Jiris – kámo nezlob se, ale nemůžu s tebou souhlasit, ba dokonce vůbec netuším o čem mluvíš. Ještě se mi nestalo, abych chytil okouna a ať už s ním dělal cokoliv, aby mu lezli oči z důlků. To jako fakt nevím, co máš na mysli. myslím si, že pár okounů už jsem v ruce držel a některý si opravdu užili svoje, když měli nástrahu příliš hluboko a chtěl jsem jim co nejméně ublížit při její vyprošťování, ale že by jim lezli oči z důlků, to jsem si teda nikdy nevšiml. To se na mne nezlob. :-) Naopak musím absolutně souhlasit s DaHem. Myslím Davide že si to vystihnul naprosto přesně. Rybí tlama je ohromně odolná a jen tak něco jí neublíží. Sám jsem se o tom přesvědčil ve Švédsku. Když jsem tam byl poprvé, tak jsem byl absolutně šokovanej tím, jak berou místní rybáři štiky gafem. Přišlo mi to naprosto brutální a k rybě více než bezohledné. Ale když nám potom vše vysvětlili a názorně ukázali jak se to má dělat, tak jsem změnil názor. Později nás už jenom uklidnilo, když jsme několikrát chytli štiky, které měli ve spodní čelisti dirku po gafu a byli více než ve skvělé kondici. A to samé platí o okounech. Když budete okouna držet za pysk a zacházet s ním tím nejnešetrnějším způsobem, tak pořád je to nic proti tomu, než když budete brát rybu do podběráku, nebo jí válet někde po břehu a nebo jí mačkat v rukou ( až jí lezou oči z důlků ) Zrovna tak musím souhlasit se Scanixem, že je třeba pracovat na naší mládeži a být jim vzorným příkladem. Sám na juniorovi vidím, jak k místním osobnostem vzhlíží a hodnotí i ty nejmenší drobnosti. Jistě, výchovný aspekt je velice důležitý, ale pozor – je třeba je učít správně, protože zlozvyků se člověk velice pracně zbavuje !!!!!

          • Úterý 3. prosince 2013 v 19:59

            corrvete: Bass ma pravdu !! Konečně to tady někdo těm všem rejpalům vysvětlil :)

          • Pondělí 2. prosince 2013 ve 13:40

            Scanix: Bass: v podstate bych to shrnul jako jiris, verim, ze ty a synator to treba delate dobre a rybku si podeprete, tak jak je to na Davidovo fotkach, ale vetsina lidi si z toho muze pak vzit blbej priklad. Ja osobne okyse beru do ruky, je fakt, ze jich nechtam desitky za vychazku a tak nejaky ten skrabanec o skrele ci ostny preziju. Jinak s tebou souhlasim, jen malinky rozdil, ze treba u mensich jedincu, kde je blanka kolem ust tenci a pri poskozeni od hacku pak vlivem vahy muze dojit k jejimu vetsimu odrzeni a to je pak naprd i bez dalsiho paceni. Chce to grif a premyslet, stejne jako u stik, kde jsem se hmat za celist musel take naucit, abych neublizil rybe ani sobe. At se dari a ber to tak, ze priklady tahnou a ne kazdy ma letite zkusenosti a premysli o tom, co dela.

          • zobrazit všechny komentáře (15)
          Sobota 30. listopadu 2013 ve 20:37® BoBo-Falknow
          BoBo-Falknow
          Datum lovu: 30.11. | Revír: U nás | Způsob lovu: Muškaření

          Z dnešního loučení se pstruhovkou.

          foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103368.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103367.jpg
          (0) (9) Komentáře k příspěvku: (2)Přidat komentář
          Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
          • Sobota 30. listopadu 2013 ve 22:26

            BoBo-Falknow: Je potřeba to položit na dno :)

          • Sobota 30. listopadu 2013 ve 21:14

            Scanix: To jsou poctive jig-nymfy ;)

          Sobota 30. listopadu 2013 v 18:28® Scanix
          Scanix
          Datum lovu: 30.11.2013 | Revír: mimopstruhovka | Způsob lovu: Přívlač

          Jeste par fotek navic ;-)

          foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103362.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103363.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103364.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103365.jpg
          Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
            Sobota 30. listopadu 2013 v 18:26® Scanix
            Scanix
            Datum lovu: 30.11.2013 | Revír: mimopstruhovka | Způsob lovu: Přívlač

            Dnesni posledni listopadovy den se pocasi celkem vydarilo a ja jsem vyrazil po obede a vydrzel az skoro do tmy. Prosel jsem o samote nekolik kilometru reky a prohazoval slibna mista vsim moznym. Povedlo se par candatku, pekna kudla a prekvapenim bylo nekolik sumiku, ktery snad aktivne lovili poter v pribrezni vegetaci, zrejme i je slunicko vylakalo k hostine. I kdyz rybky nebyly kladicky nikterak velke a obcas skrze ledovy prikrov nebylo kam nahodit, byl to moc prijemny lov ;-)

            foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103358.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103359.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103360.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103361.jpg
            Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
              Sobota 30. listopadu 2013 v 0:57® 13thFace
              13thFace
              Způsob lovu: Přívlač

              Je to asi 14 dni zpět :-) myslim ze je povedenej :-)

              foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103349.jpg
              (2) (11) Komentáře k příspěvku: (2)Přidat komentář
              Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
              • Sobota 14. prosince 2013 v 19:56

                13thFace: diky kluci :)

              • Pondělí 2. prosince 2013 ve 12:44

                HaD: Zase palce dolů kvůli držení? Chlapi chlapi. Chtělo by se to trochu vzdělat. Doporučuju: http://www.srs-vodnany.cz/

              Středa 27. listopadu 2013 v 18:09® Fishy
              Datum lovu: 27,11

              Letos asi naposled.. Od zera zachranil jen okounek..

              foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103307.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103308.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103309.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103310.jpg
              Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                Středa 27. listopadu 2013 v 15:07® Monty74
                Datum lovu: 21.11.2013 | Revír: Nedaleko od Mladé Boleslavi | Způsob lovu: Přívlač

                Byl jsem v nádherné přírodě nedaleko od Mladé Boleslavi cca 15. km. Ještě než jsem se dostal k započetí lovu se mi podařilo zapadnout autem v rozmáčené půdě u vody, k cestě to bylo cca 100m do kopečka, smůla, ale prdím na to, rybařina je přednější, nechal jsem auto na pospas živlům a šel rozbalit nádobíčko. Kochal jsem se okolní přírodou až do 16. hodiny když se na mě usmálo štěstí a zahlédl přijíždějící traktor lesáků s vlekem plného kukuřičného šrotu na doplnění krmýtek pro zvěř, neváhal jsem a požádal o vyproštění. Nebyli proti a ještě jsem dostal kýbl šrotu pro ryby. Ještě než odjeli obhlédli okolní stopy zvěře a k mému údivu mi zdělili, že se tu procházela větší rodinka divočáků, což mě pro noční lov dost znejistilo. Samozřejmě jsem měl auto daleko od sebe a nemohl jsem tak spát hned u vody, tak jak jsem plánoval, abych nechal pruty nahozený přes noc a mohl vyskočit z auta v případě záběru. Bohužel žádný záběr za celý den až do 20. hodiny nepřišel a vzhledem k tomu, že mi docházela baterie v čelové svítilně a zjištění, že nejsem tak velký hrdina abych celou noc seděl u vody s pocitem jestli kolem mě nechodějí divočáci, padlo rozhodnutí nanosit nádobí do auta těch 100m do kopečka a čtyřikrát než jsem vše odnesl. Kažtou štreku svíral v ruce mačetu pro případnou obranu. V autě sklopil sedačku vlezl do spacáku a s nohama na přístrojové desce se snažil spát, což bylo dost náročné a nepohodlné. Následující den jsem si užil plnými doušky. Se skutečně skvělým člověkem a dobrým přítelem Radimem a jeho kamarádem Martinem jsme se věnovali vláčení. Jak říkám, suprový a na počasí vydařený den. Mé zářezy na pažbě vytažených a následně puštěných štik, 4× ± 60cm, 1× 79cm, 1× 75cm, 4× bojových, ale nevytažených a několik jen tak lehkých záběrů. Za skvělý zážitek patří obrovský dík Radimovi.

                foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103301.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103302.jpg
                Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                  Středa 27. listopadu 2013 v 6:08® Petula
                  Petula
                  Datum lovu: 24.11. | Revír: někde na břehu | Způsob lovu: Klasická položená

                  věční a někdy i vděční společníci

                  foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103296.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103297.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103298.jpg
                  Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                    Pondělí 25. listopadu 2013 ve 20:51® Scanix
                    Scanix
                    Datum lovu: 25.11.2013 | Revír: mimopstruhovka | Způsob lovu: Přívlač

                    Dnes na kratko uprk po praci k vode, kosa jako prase, ruce zmrzle, tvare oslehane, ale bylo to fajn, protozel jsem nasel celkem slusne hejnko mensich okysu a cecek. Nekolik jsem jich premluvil k zaberu, ktery byl sice problem v tom vetru rozpoznat, ale neco obcas na hacku preci zustalo ;-)

                    foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103255.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103256.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103257.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103258.jpg
                    (0) (9) Komentáře k příspěvku: (9)Přidat komentář
                    Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                    • Pondělí 25. listopadu 2013 ve 23:41

                      jepice-zruseno: Scanix: Máš pravdu. Ale 2 cm vrstva ledu na sudu u záhonků mě zrovna moc nepotěšila.

                    • Pondělí 25. listopadu 2013 ve 21:53

                      Scanix: jepice: ona ta voda tak rychle nechladne, i kdyz ted to vezme rychlej spad. U nas mela dnes voda 7st. coz uz neni zrovna teplota na velkou aktivitu.

                    • Pondělí 25. listopadu 2013 ve 21:52

                      Scanix: David H.: ja prospal nedeli, navrat byl hodne pozdni a tak to stalo za prd pak :(

                    • Pondělí 25. listopadu 2013 ve 21:35

                      jepice-zruseno: Já byl taky, ale už se stmívalo, tak sem to šoup na potoce jenom na těžko na rolničku na rousnici. ale nějaký tloušti, plotice a okouni se chytili. Chrastili celkem statečně, na to že už začíná bejt kosa.

                    • zobrazit všechny komentáře (9)
                    Pondělí 25. listopadu 2013 v 9:01® Fishy
                    Datum lovu: 24.11

                    Nikdy bych neveril jak i takovahle kudlicka dokaze zahrat u srdicka.. =)

                    Tento příspěvek byl editován 25.11.2013 09:04:16 uživatelem Fishy.
                    foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103248.jpg
                    Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.