Chytej.cz

Z lovu

V diskuzi je 18.412 příspěvků, z toho 18412 jste ještě nečetlinejstarší z nich.

Chci vložit příspěvek.

Neděle 1. prosince 2013 v 9:22® Pospii
Pospii
Datum lovu: 30.11.2013 | Revír: Labe | Způsob lovu: Přívlač

Sobotní vláčka na Labi nic moc. šel jsem původně na óčka a chytl jsem jen jednoho. Při odchodu jsem dal většího smáčka a vedl ho agresivněji a kudla přišla téměř hned.

foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103377.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103378.jpg
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
    Neděle 1. prosince 2013 v 0:47® sidla
    sidla
    Způsob lovu: Přívlač

    nebyl jsem 4dny u vody, tak hodím na co nebyl čas. konečně jsem něco lapl aj na toho ďábla od Davida :-)

    foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103374.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103375.jpg
    (0) (13) Komentáře k příspěvku: (2)Přidat komentář
    Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
    • Pondělí 2. prosince 2013 ve 23:17

      sidla: no ale štikovky tutovky zatím pokulhávají :-D

    • Pondělí 2. prosince 2013 v 19:26

      HaD: No vidíš :)

    Sobota 30. listopadu 2013 ve 23:15® Bass jr.
    Bass jr.
    Datum lovu: 30.11. | Revír: Hracholusky | Způsob lovu: Přívlač

    . . . Na to že jsme si vyšli dneska až docela pozdě ( někdy okolo poledne ), tak docela kousali. za cca. hoďku nějakých 10 ryb a tátovi se u břehu vypnul krasavec kterému moc do 40 cm nechybělo. Krásná ryba !! škoda že nás potom vyhnal nesnesitelně ledový vítr. Tak uvidíme zítra :-)

    Tento příspěvek byl editován 30.11.2013 22:16:25 uživatelem Bass jr..
    foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103373.jpg
    (0) (10) Komentáře k příspěvku: (3)Přidat komentář
    Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
    • Sobota 7. prosince 2013 ve 22:11

      Bass: Scanix: Moc dobře si na to vzpomínám, jak jsme si tenkrát na veletrhu pokecali, ale víš jak to tam bylo. Chaos, stres a davy lidí, to nejsou podmínky na pokec s kamarádem. . . To že nám ale tenkrát nevyšla ta společná rybařina, to mě mrzí, . . . ale s tim něco vyvedeme, neboj ;-)
      - – – – zbytek v osobce :-)

    • Pondělí 2. prosince 2013 ve 14:35

      Scanix: To prejmenovani nicku dost lidem ukazalo, ze jablko nepada daleko od stromu. Tatku pozdravuj, je to uz snad 100let, co jsme se domlouvali na lov na Hrachach, kdyz jsem jeste studoval v Plzni ;)

    • Sobota 30. listopadu 2013 ve 23:36

      _Beny: Chytat takto velké pruhatce ve tvém věku, co bych za to tenkrát jako kluk dal...... :-). Ale ani dnes mi není přáno nějakého chytit :-D.

    Sobota 30. listopadu 2013 ve 23:05® Bass
    Bass
    Datum lovu: 30.11. | Revír: U nás | Způsob lovu: Přívlač

    Pánové, všechny vás srdečně zdravím. Především všechny moje známé a kamarády s kterými se potkávám dnes už především na výstavách. I po letech mi připomínáte moje články a především fotky krásných okounů, které vám utkvěli v paměti. Spousta z vás které jsem teď naposledy potkal v Praze, mne zastavovalo a ptali jste se jestli pořád dál chytám a s jakými úspěchy a nebo jestli jsem s rybařením skončil. Tak že všem vám moc děkuji za zachovanou přízeň. Rybařině se věnuji dál – řekl bych pořád stejně úspěšně a ani zdaleka jsem rybářské náčiní nepověsil na hřebík. Naopak, pilně jsem pracoval na tom abych syna zasvětil do všech tajů rybářského umu a jsem neskonale rád, že v něm mám dnes výborného parťáka. Rybařině zcela propadl a věřte, že si každou výpravu k vodě báječně užíváme. Za to jsem opravdu moc rád.

    Tolik tedy pro úvod, ale teď k věci. I když jsem se na poměrně dlouhou dobu odmlčel, rozhodl jsem se, ( nutno podotknout, že na popud HaDa . . . . . tedy pardon, DaHa :-) ) přispět svým názorem k tomu, jak mají někteří z vás problém s uchopováním okounů. Původně jsem si myslel, že to vše pramení z neznalosti a rivality, především z řad mladších návštěvníků stránek. Čím více se však okolo tohoto tématu „ vířila voda „ tím více jsem to sledoval a rozhodl jsem se přispět svým názorem i já. Zaskočilo mne to především u takových osobností, jako je třeba Scanix, kterého jsem měl a myslím si i že je, rybář parexel ans, nehledě na to jaký má na celou tuto věc názor. Pánové, prosím vás, co to tu blábolíte za nesmysli ? O jakém páčení čelisti to tu mluvíte ? Připadáte mi jako kdyby jste nikdy snad neměli v ruce okouna. Vždyť žádnou čelist nemá ! Čelist, tedy aspoň taková aby se dala páčit by měla být něco, co je na pevno spojeno s lebkou, nebo aspoň s horní čelistí, ale okoun ? . . . .a čelist ?? . . . to snad NE ??!!?? . . . Scanixi, vždyť teď tady na tom posledním tvém příspěvku úplně stejně držíš toho sumečka . . . . . ty bláho, vždyť to je zákrok na veterináře !!! . . . . .chlapi, neblázněte ! Naopak, držení všech okounovitých ryb za spodní čelist je jediný správný, k rybě NEJŠETRNĚJŠÍ a pro rybáře zároveň NEJBEZPEČNĚJŠÍ úchop !! Podívejte se na záběry z Ameriky ze závodu lovů okounů ( bassů ) kde má tento lov obrovskou tradici a je nesmírně populární. Tam nikdo nedrží okouna jinak ! A to jsou to profesionální lovci. Jako příklad potom uvádím fotky z katalogů světových firem, jako je např. Cormoran, nebo Pezon/Michel. Chce mi snad někdo z vás tvrdit, že by tak věhlasné firmy, které do výroby svých katalogů vrážejí 10ti, možná i statisíce EUR uveřejnili pro svojí prezentaci fotky, které by byli jakkoliv v rozporu s rybářskou etikou ??? . . . . nebo že rybáři kteří na nich jsou, jsou nějací amatéří a ignoranti, kteří nevědí čeho se dopouštějí ??? . . . . to si nedovedu vůbec představit !! Mnohem nešetrnější k rybě považuji držení za skřele, kde při nešetrném zacházení a neznalosti věci hrozí poškození žáber. Ale jak vidíte, i takových fotek je katalog plný, tak že když se to umí, tak i v těchto případech je po etické stránce vše v naprostém pořádku a rybě nic nehrozí. Ale jak myslíte, je to váš názor a já vám ho nechci nijak vyvracet, nebo vám ho brát. Jenom říkám, jak to vidím já. . . . . . zkuste o tom popřemýšlet ;-)

    Co vy na to ?

    Mějte se fajn, váš Bass

    Tento příspěvek byl editován 30.11.2013 22:07:25 uživatelem Bass.
    foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103369.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103370.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103371.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103372.jpg
    (0) (9) Komentáře k příspěvku: (15)Přidat komentář
    Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
    • Pondělí 9. prosince 2013 v 11:18

      jiris: Bass – taková fotka byla kdysi „vedle“ hledat se mi ji nechce, Scanix si ji zřejmě pamatuje, představ si vypáčenou čelist okouna kolem 40, tak ta fotka vypadala.

      A nepiš, že nejde vypáčit. Vypáčit jde opravdu všechno :)

    • Pátek 6. prosince 2013 ve 20:36

      Bass: Pánové, všechny vás zdravím. Omlouvám se že reaguji tak pozdě, ale mám nějaké problémy s netem. Ty by měli ale ve středu být vyřešeny, tak tu potom budu, dle potřeby :-) Jiris – kámo nezlob se, ale nemůžu s tebou souhlasit, ba dokonce vůbec netuším o čem mluvíš. Ještě se mi nestalo, abych chytil okouna a ať už s ním dělal cokoliv, aby mu lezli oči z důlků. To jako fakt nevím, co máš na mysli. myslím si, že pár okounů už jsem v ruce držel a některý si opravdu užili svoje, když měli nástrahu příliš hluboko a chtěl jsem jim co nejméně ublížit při její vyprošťování, ale že by jim lezli oči z důlků, to jsem si teda nikdy nevšiml. To se na mne nezlob. :-) Naopak musím absolutně souhlasit s DaHem. Myslím Davide že si to vystihnul naprosto přesně. Rybí tlama je ohromně odolná a jen tak něco jí neublíží. Sám jsem se o tom přesvědčil ve Švédsku. Když jsem tam byl poprvé, tak jsem byl absolutně šokovanej tím, jak berou místní rybáři štiky gafem. Přišlo mi to naprosto brutální a k rybě více než bezohledné. Ale když nám potom vše vysvětlili a názorně ukázali jak se to má dělat, tak jsem změnil názor. Později nás už jenom uklidnilo, když jsme několikrát chytli štiky, které měli ve spodní čelisti dirku po gafu a byli více než ve skvělé kondici. A to samé platí o okounech. Když budete okouna držet za pysk a zacházet s ním tím nejnešetrnějším způsobem, tak pořád je to nic proti tomu, než když budete brát rybu do podběráku, nebo jí válet někde po břehu a nebo jí mačkat v rukou ( až jí lezou oči z důlků ) Zrovna tak musím souhlasit se Scanixem, že je třeba pracovat na naší mládeži a být jim vzorným příkladem. Sám na juniorovi vidím, jak k místním osobnostem vzhlíží a hodnotí i ty nejmenší drobnosti. Jistě, výchovný aspekt je velice důležitý, ale pozor – je třeba je učít správně, protože zlozvyků se člověk velice pracně zbavuje !!!!!

    • Úterý 3. prosince 2013 ve 20:59

      corrvete: Bass ma pravdu !! Konečně to tady někdo těm všem rejpalům vysvětlil :)

    • Pondělí 2. prosince 2013 ve 14:40

      Scanix: Bass: v podstate bych to shrnul jako jiris, verim, ze ty a synator to treba delate dobre a rybku si podeprete, tak jak je to na Davidovo fotkach, ale vetsina lidi si z toho muze pak vzit blbej priklad. Ja osobne okyse beru do ruky, je fakt, ze jich nechtam desitky za vychazku a tak nejaky ten skrabanec o skrele ci ostny preziju. Jinak s tebou souhlasim, jen malinky rozdil, ze treba u mensich jedincu, kde je blanka kolem ust tenci a pri poskozeni od hacku pak vlivem vahy muze dojit k jejimu vetsimu odrzeni a to je pak naprd i bez dalsiho paceni. Chce to grif a premyslet, stejne jako u stik, kde jsem se hmat za celist musel take naucit, abych neublizil rybe ani sobe. At se dari a ber to tak, ze priklady tahnou a ne kazdy ma letite zkusenosti a premysli o tom, co dela.

    • zobrazit všechny komentáře (15)
    Sobota 30. listopadu 2013 ve 21:37® BoBo-Falknow
    BoBo-Falknow
    Datum lovu: 30.11. | Revír: U nás | Způsob lovu: Muškaření

    Z dnešního loučení se pstruhovkou.

    foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103367.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103368.jpg
    (0) (9) Komentáře k příspěvku: (2)Přidat komentář
    Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
    • Sobota 30. listopadu 2013 ve 23:26

      BoBo-Falknow: Je potřeba to položit na dno :)

    • Sobota 30. listopadu 2013 ve 22:14

      Scanix: To jsou poctive jig-nymfy ;)

    Sobota 30. listopadu 2013 v 19:28® Scanix
    Scanix
    Datum lovu: 30.11.2013 | Revír: mimopstruhovka | Způsob lovu: Přívlač

    Jeste par fotek navic ;-)

    foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103362.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103363.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103364.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103365.jpg
    Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
      Sobota 30. listopadu 2013 v 19:26® Scanix
      Scanix
      Datum lovu: 30.11.2013 | Revír: mimopstruhovka | Způsob lovu: Přívlač

      Dnesni posledni listopadovy den se pocasi celkem vydarilo a ja jsem vyrazil po obede a vydrzel az skoro do tmy. Prosel jsem o samote nekolik kilometru reky a prohazoval slibna mista vsim moznym. Povedlo se par candatku, pekna kudla a prekvapenim bylo nekolik sumiku, ktery snad aktivne lovili poter v pribrezni vegetaci, zrejme i je slunicko vylakalo k hostine. I kdyz rybky nebyly kladicky nikterak velke a obcas skrze ledovy prikrov nebylo kam nahodit, byl to moc prijemny lov ;-)

      foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103358.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103359.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103360.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103361.jpg
      Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
        Sobota 30. listopadu 2013 v 1:57® 13thFace
        13thFace
        Způsob lovu: Přívlač

        Je to asi 14 dni zpět :-) myslim ze je povedenej :-)

        foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103349.jpg
        (2) (11) Komentáře k příspěvku: (2)Přidat komentář
        Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
        • Sobota 14. prosince 2013 ve 20:56

          13thFace: diky kluci :)

        • Pondělí 2. prosince 2013 ve 13:44

          HaD: Zase palce dolů kvůli držení? Chlapi chlapi. Chtělo by se to trochu vzdělat. Doporučuju: http://www.srs-vodnany.cz/

        Středa 27. listopadu 2013 v 19:09® Fishy
        Datum lovu: 27,11

        Letos asi naposled.. Od zera zachranil jen okounek..

        foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103307.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103308.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103309.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103310.jpg
        Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
          Středa 27. listopadu 2013 v 16:07® Monty74
          Datum lovu: 21.11.2013 | Revír: Nedaleko od Mladé Boleslavi | Způsob lovu: Přívlač

          Byl jsem v nádherné přírodě nedaleko od Mladé Boleslavi cca 15. km. Ještě než jsem se dostal k započetí lovu se mi podařilo zapadnout autem v rozmáčené půdě u vody, k cestě to bylo cca 100m do kopečka, smůla, ale prdím na to, rybařina je přednější, nechal jsem auto na pospas živlům a šel rozbalit nádobíčko. Kochal jsem se okolní přírodou až do 16. hodiny když se na mě usmálo štěstí a zahlédl přijíždějící traktor lesáků s vlekem plného kukuřičného šrotu na doplnění krmýtek pro zvěř, neváhal jsem a požádal o vyproštění. Nebyli proti a ještě jsem dostal kýbl šrotu pro ryby. Ještě než odjeli obhlédli okolní stopy zvěře a k mému údivu mi zdělili, že se tu procházela větší rodinka divočáků, což mě pro noční lov dost znejistilo. Samozřejmě jsem měl auto daleko od sebe a nemohl jsem tak spát hned u vody, tak jak jsem plánoval, abych nechal pruty nahozený přes noc a mohl vyskočit z auta v případě záběru. Bohužel žádný záběr za celý den až do 20. hodiny nepřišel a vzhledem k tomu, že mi docházela baterie v čelové svítilně a zjištění, že nejsem tak velký hrdina abych celou noc seděl u vody s pocitem jestli kolem mě nechodějí divočáci, padlo rozhodnutí nanosit nádobí do auta těch 100m do kopečka a čtyřikrát než jsem vše odnesl. Kažtou štreku svíral v ruce mačetu pro případnou obranu. V autě sklopil sedačku vlezl do spacáku a s nohama na přístrojové desce se snažil spát, což bylo dost náročné a nepohodlné. Následující den jsem si užil plnými doušky. Se skutečně skvělým člověkem a dobrým přítelem Radimem a jeho kamarádem Martinem jsme se věnovali vláčení. Jak říkám, suprový a na počasí vydařený den. Mé zářezy na pažbě vytažených a následně puštěných štik, 4× ± 60cm, 1× 79cm, 1× 75cm, 4× bojových, ale nevytažených a několik jen tak lehkých záběrů. Za skvělý zážitek patří obrovský dík Radimovi.

          foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103301.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103302.jpg
          Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
            Středa 27. listopadu 2013 v 7:08® Petula
            Petula
            Datum lovu: 24.11. | Revír: někde na břehu | Způsob lovu: Klasická položená

            věční a někdy i vděční společníci

            foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103296.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103297.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103298.jpg
            Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
              Pondělí 25. listopadu 2013 ve 21:51® Scanix
              Scanix
              Datum lovu: 25.11.2013 | Revír: mimopstruhovka | Způsob lovu: Přívlač

              Dnes na kratko uprk po praci k vode, kosa jako prase, ruce zmrzle, tvare oslehane, ale bylo to fajn, protozel jsem nasel celkem slusne hejnko mensich okysu a cecek. Nekolik jsem jich premluvil k zaberu, ktery byl sice problem v tom vetru rozpoznat, ale neco obcas na hacku preci zustalo ;-)

              foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103255.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103256.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103257.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103258.jpg
              (0) (9) Komentáře k příspěvku: (9)Přidat komentář
              Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
              • Úterý 26. listopadu 2013 v 0:41

                jepice-zruseno: Scanix: Máš pravdu. Ale 2 cm vrstva ledu na sudu u záhonků mě zrovna moc nepotěšila.

              • Pondělí 25. listopadu 2013 ve 22:53

                Scanix: jepice: ona ta voda tak rychle nechladne, i kdyz ted to vezme rychlej spad. U nas mela dnes voda 7st. coz uz neni zrovna teplota na velkou aktivitu.

              • Pondělí 25. listopadu 2013 ve 22:52

                Scanix: David H.: ja prospal nedeli, navrat byl hodne pozdni a tak to stalo za prd pak :(

              • Pondělí 25. listopadu 2013 ve 22:35

                jepice-zruseno: Já byl taky, ale už se stmívalo, tak sem to šoup na potoce jenom na těžko na rolničku na rousnici. ale nějaký tloušti, plotice a okouni se chytili. Chrastili celkem statečně, na to že už začíná bejt kosa.

              • zobrazit všechny komentáře (9)
              Pondělí 25. listopadu 2013 v 10:01® Fishy
              Datum lovu: 24.11

              Nikdy bych neveril jak i takovahle kudlicka dokaze zahrat u srdicka.. =)

              Tento příspěvek byl editován 25.11.2013 09:04:16 uživatelem Fishy.
              foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103248.jpg
              Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                Neděle 24. listopadu 2013 ve 22:09® Shrek
                Shrek
                Datum lovu: 24.11.2013 | Revír: Ohře | Způsob lovu: Přívlač

                Dneska s kolegou objevování nových úseků na Ohři a test WFT šňůry pořízené na veletrhu. Od zera mě zachránila kudlička cca 35cm… Už se těšim na jaro a feeder na těchto úsecích…

                Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                  Neděle 24. listopadu 2013 ve 20:44® Bass jr.
                  Bass jr.
                  Datum lovu: 24.11. | Revír: Hracholusky | Způsob lovu: Přívlač

                  Dneska to bylo dobrý , hned na druhý nához tam byl tento krasavec 37cm a nějakejch 15 menších opravdu dobrá rybačka ;-)

                  foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103241.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103242.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103243.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103244.jpg
                  (2) (13) Komentáře k příspěvku: (15)Přidat komentář
                  Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                  • Sobota 30. listopadu 2013 ve 12:03

                    troutkiller: Pěknej macek:-))

                  • Středa 27. listopadu 2013 ve 23:54

                    Dodo: Krasavec,gratulace …z těch negativních reakcí si nic nedělěj,vše je ok ;-)

                  • Úterý 26. listopadu 2013 v 10:40

                    HaD: Synátor Standy Brávka alias Basse, který tu je za legendu :) http://www.chytej.cz/…uze/privlac/?…

                  • Úterý 26. listopadu 2013 v 1:02

                    sidla: Me by spis zajímalo čí je to ogara:-)pac to všeci vi a ja nevím kam ho zaradit

                  • zobrazit všechny komentáře (15)
                  Neděle 24. listopadu 2013 v 9:40® wasssil

                  wasssil>

                  foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103226.jpg
                  Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                    Neděle 24. listopadu 2013 v 9:34® wasssil
                    Datum lovu: 22/11 | Revír: Slapy | Způsob lovu: Přívlač

                    i pár dablů se povedlo ;-) ale zima teda hrozná..

                    Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                      Neděle 24. listopadu 2013 v 9:29® wasssil
                      Datum lovu: 22/11 | Revír: Slapy | Způsob lovu: Přívlač

                      Tak po počátečním neúspěchu a marnym hledání ryb jsme se s parťákem dočkali a nakonec nalezli parádní zátoku, která vydala během pár chvil nádherný rybky.. nejdřív šli smáčci, nakonec vedly zelený kopyta. :-) ve dvou cca 30 okounů za dvě hoďky, na závěr jedna kudla. céčko nic, ale spokojenost!!!

                      foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103222.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103223.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103224.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103225.jpg
                      Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                        Sobota 23. listopadu 2013 ve 22:45® s14sh

                        taky jeden za hřbet :-D

                        foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103221.jpg
                        (0) (1) Komentáře k příspěvku: (3)Přidat komentář
                        Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                        • Pondělí 25. listopadu 2013 v 10:57

                          Bigpista: Sorry, na první pohled jsem si nevšiml, jak máš tu síťku pod rybou namuchlanou.

                        • Neděle 24. listopadu 2013 v 11:12

                          s14sh: to je sitka podberaku :)

                        • Neděle 24. listopadu 2013 v 9:16

                          Bigpista: Chytit ho na feeder, tak stáču metr vysoko. Ale proč na tom hrubém betonu?

                        Sobota 23. listopadu 2013 ve 20:49® Scanix
                        Scanix
                        Datum lovu: 23.11.2013 | Revír: mimopstruhovka | Způsob lovu: Přívlač

                        Ale obcas se povesila stika za ocas, ci na nastraze skoncil podivny dravec :-)

                        foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103201.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103202.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103203.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103204.jpg
                        (0) (10) Komentáře k příspěvku: (5)Přidat komentář
                        Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                        • Neděle 1. prosince 2013 ve 21:28

                          kamos007: Tomu říkám dobře zarybněný revír :)

                        • Pondělí 25. listopadu 2013 v 19:56

                          HaD: Tyjo, docela dost ryb za svetr :)))

                        • Sobota 23. listopadu 2013 ve 21:37

                          kubas: Njn, ale aspoň někdy se ta vycházka podaří, což je aspoň trošku motivační… Já bych tu rybářskou sezónu zkrátil do konce října. Si už ani nepamatuju, kdy jsem po této době něco chytl :-).

                        • Sobota 23. listopadu 2013 ve 21:34

                          Scanix: Vsak se podivej, jak paberkuju od leta, tohle byla vyjimka, ver mi, zase zapadnu do rad beznych vlackaru, ba co hur, vybalim nacini na rohlik, uz se to krati :(

                        • zobrazit všechny komentáře (5)
                        Sobota 23. listopadu 2013 ve 20:47® Scanix
                        Scanix
                        Datum lovu: 23.11.2013 | Revír: mimopstruhovka | Způsob lovu: Přívlač

                        Ryb i fotek bylo moc :-)

                        foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103197.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103198.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103199.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103200.jpg
                        (0) (11) Komentáře k příspěvku: (2)Přidat komentář
                        Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                        • Pondělí 25. listopadu 2013 v 19:56

                          HaD: Krásný!

                        • Pondělí 25. listopadu 2013 v 9:01

                          Mysak1: A ja pořád že mi z těch gum padaj! A to se musí za čelo! Pěkný ryby i fota.

                        Sobota 23. listopadu 2013 ve 20:46® Scanix
                        Scanix
                        Datum lovu: 23.11.2013 | Revír: mimopstruhovka | Způsob lovu: Přívlač

                        Dnes jsem vyrazil po obede skoro po 14 dnech k vode, takze celkem natesen. Bohuzel nikdo z kolegu se nemohl pridat a tak jsem to pojal jako prochazku podel reky.,Mel jsem ale kliku, ve volbe mista, kdyz jsem na cca 500m reky nachytal neuveritelne mnozstvi ryb. Vydrzel jsem 4h hazet az skoro do tmy a stale to bralo, ani se mi nechtelo odejit. Z pocatku stiky, ktere byly paradne bojovne, nejvetsi neco pres 70, nejmensi tak 55, ale hlavne jsem jich dnes chytil vice jak za celou letosni sezonu. Pak jsem nasel misto, kde zobali candosi, sice zadni trofejaci, ale sli skoro na hod a mezi ne se obcas pripletl nejaky pekny okys. Pocty radeji nebudu prozrazovat, stejne jsem brzy ztratil prehled. Prekvapenim byl amur cca 70 (zmasen), kapr ±50 (pusten, uz jsem mel amura) a k tomu navic bolen 60+ a dva cejni 55+ za sako. Potahal jsem nejspis i mensiho fouse, ktery se ale vypnul, pokud to nebyl cejn nejak zamotany do snury, ale min 80 cisel slizu a kopance byly temer jasnou vizitkou. Takze po tom relativne dlouhem rybarskem pustu dnes naprosta spokojenost :-)

                        foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103193.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103194.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103195.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103196.jpg
                        Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                          Sobota 23. listopadu 2013 ve 20:01® lukino050505
                          lukino050505
                          Datum lovu: 2311.2013 | Revír: Berounka 1 | Způsob lovu: Klasická položená

                          Tak mě to dneska vůbec nefungovalo nepočítaje Lín asi 20 cm a Plotice 7 cm, ale měl jsem tam návštěvy viz foto

                          foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103190.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103191.jpg
                          Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                            Sobota 23. listopadu 2013 v 18:04® lukpf
                            lukpf
                            Datum lovu: 23.11.2013 | Revír: potok | Způsob lovu: Přívlač

                            Dneska se mi povedla nejhezčí ryba letošního roku (nemyslím velikostí :-D ), kříženec pstruha a sivena

                            foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103184.jpg
                            (0) (23) Komentáře k příspěvku: (2)Přidat komentář
                            Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                            • Neděle 24. listopadu 2013 ve 12:12

                              lukpf: jo byla to nádhera chytit…

                            • Neděle 24. listopadu 2013 v 10:50

                              wasssil: :)) barva odpovídá spíš štičímu hřbetu odněkud z brčálníku :) dobrej mix!

                            Sobota 23. listopadu 2013 v 0:12® jepice-zruseno
                            Datum lovu: 22.11.2013 | Revír: Potok | Způsob lovu: Plavaná

                            Když už u nás na potoce nejsou parmy, mám radost, že tam je hodně jejich menších příbuzných. Jinak samý menší tloušti a plotice. Ty velký tloušti jsou nějaký opatrný a neberou – snad jestli zaprší a trochu se to přikalí.

                            foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103179.jpg
                            Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                              Pátek 22. listopadu 2013 v 19:26® JirkaF
                              Datum lovu: 22.11.2013 | Revír: Východočeský | Způsob lovu: Přívlač

                              Tak knečně to na velký louži taky trochu ožilo.

                              foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103143.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103144.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103145.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103146.jpg
                              (0) (11) Komentáře k příspěvku: (2)Přidat komentář
                              Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                              • Sobota 23. listopadu 2013 ve 20:32

                                HaD: Parádní . A takovej podběrák chci taky :)

                              • Pátek 22. listopadu 2013 ve 22:11

                                _Beny: Super fotky! Pěkný ryby :-).

                              Pátek 22. listopadu 2013 v 18:55® Řízek
                              Řízek
                              Datum lovu: 22.11.2013 | Revír: Berounka | Způsob lovu: Přívlač

                              Dnešní vláčka ve znamení okounů.

                              foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103140.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103141.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103142.jpg
                              (0) (4) Komentáře k příspěvku: (1)Přidat komentář
                              Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                              • Pátek 22. listopadu 2013 ve 23:27

                                bjucek: Hezká práce na B

                              Čtvrtek 21. listopadu 2013 ve 20:55® Holajz2
                              Datum lovu: dnes | Revír: ten náš | Způsob lovu: Přívlač

                              Tak dnes znova u vody a ryby opravdu kousaly! Povedl se i jeden slušnější… :-)

                              foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103113.jpg
                              Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                                Čtvrtek 21. listopadu 2013 v 19:22® jepice-zruseno
                                Datum lovu: 21.11.2013 | Revír: Sázava | Způsob lovu: Plavaná

                                Dnešní výlet na Sázavu byl ve znamení menších tloušťů a červenopeřic.

                                foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103103.jpgfoto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103104.jpg
                                (0) (1) Komentáře k příspěvku: (2)Přidat komentář
                                Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
                                • Čtvrtek 21. listopadu 2013 ve 21:00

                                  jepice-zruseno: Dostal jsem ho loni k Vánocům – byl k sehnání za dostupnou cenu na loňským moderním rybáři. Myslím ale, že na českejch e-shopech se občas něco vyskytuje.

                                • Čtvrtek 21. listopadu 2013 ve 20:38

                                  Tom 11: centrepin je dovezený nebo už se to tu někde prodává ?

                                Středa 20. listopadu 2013 v 18:57® Holajz2
                                Datum lovu: dnes | Revír: ten náš | Způsob lovu: Přívlač

                                Tak zas jednou ryba na břehu… snad jsem to protrhl a začnou kousat! :-)

                                foto/diskuze/z_lovu/2013/th-img103061.jpg
                                Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.