Vyhledávání
Všeobecná diskuze
V diskuzi je 128.442 příspěvků, z toho 128442 jste ještě nečetli → nejstarší z nich.
Chci vložit příspěvek.
- Neděle 30. října 2011 v 7:02® Kazan
-
Nerodia> ono tady došlo trochu k nedorozumění, za komára za označovala pojmem plevelná ryba téměř vše co nebylo ušlechtilou. Třeba plotice, okoun atd. dnes kdy v řekách tyto ryby z různých důvodů chybí spoustě rybářů došlo, že se tyto naše původní rybky nedají označovat za plevel a že do našich řek a potoků neodmyslitelně patří. Pokud by se dnes mohlo mluvit o plevelné rybě, byl by to sumeček, razbora atd.
Tento příspěvek byl editován 30.10.2011 07:05:15 uživatelem Kazan.
Pokud potřebuješ sehnat rybky není nic jednoduššího než si skočit někam na výlov, kilo bílé ryby se pohybuje kolem dvaceti korun a pokud z rybníka budeš vybírat razbory, ještě budeš vítaným návštěvníkem.
Co se týká raků, myslím že drtivá většina rybářů je prostě od sebe nerozezná. Upřímně řečeno nedovedu si taky představit, kdyby ti tu lidi psali z koutu z celého Česka, že mají doma dva – tři raky ať si pro ně přijedeš. Podle mého by nebylo od věci, kdyby si se tu dohodl s Ospreyem a napsal nějaký článek o racích sem. Třeba o jejich rozpoznání, životních potřebách, potravě, nemocech atd. Věřím že spoustu lidí zde by to zajímalo. - Neděle 30. října 2011 v 5:53® Nerodia
-
1Mara> a ostatní. Na jednu stranu asi máte pravdu že ulouvená ryba se nemá předávat dál.Ale jak mi prosím vysvětlíte že po vylovu ,,nástražní ryby''vyvezete do lesa pro prasata. Samodřejmě že se nechají koupit ale jen v sezoně lovu dravých ryb a pak je utrum.Kdyby byly po celý rok tak Vás tady neotravuji. Na jednu stranu zde si stěžujete že Vám ryby žerou kormoráni ,potěr americký sumeček, naše raky likviduje račí mor z,,amerických raků'' myslivci a zemdělci také nadávají že mají prasat moc a na druhou stranu by jste hájily vše.Tak to asi žiji na jiné planetě. Ponikom jsem ale nechtěl aby mi ryby lovyl ,jenom jsem Vás požádal o to jestli by mi tyto ryby a raky nepomohl zjískat než skončejí v praseších žaludcích.A v tom je ten velký rozdíl kdybych chtěl nakoupit od Vás např.sumce kterého ulovíte na prut tak bych tomu rozuměl ale tak né. Kdyby byla možnost si tyto ryby nakoupit po celý rok pro tyto zvířata tak jsem ani nelezu protože asi vydíte jen tu svojí pravdu ale že někdo má i jiné koníčky a zájmy a snaží se ve volném čase dělat osvětu u dětí ( i široké veřejnosti) za Vás tak mu tady budete spílat.Tak hold si sedněte k vodě a nadávejte že je tam málo ryb a že je loví důchodci,odnášejí jiní rybáři,loví kormoráni,raky ničí račí mor ,až se vystekáte tak se možná někdo se zamyslí a dá mi za pravdu. Jinak sami používáte označení plevelné.Tady je jeden z mnoha důkazu: PLEVELNÉ RYBY ZAMOŘUJÍ NAŠE NÁDRŽE Kategorie: Všeobecné Co to je plevelná ryba, z jaké je čeledi, kterých ryb je u nás nejvíce a pár dalších postřehů se můžete dočíst v tomto článku: Českým vodním nádržím hrozí vláda plevelných ryb. "Podle výzkumů a prognóz, kterými se zabývají vědci z Biologického centra Akademie věd České republiky (AV ČR) v Českých Budějovicích, vodní nádrže v Čechách obsazuje jediná čeleď ryb.
Tento příspěvek byl editován 30.10.2011 09:58:05 administrátorem CeP. - Sobota 29. října 2011 ve 21:05® 1Mara
-
Alov> jj , asi takhle jsem to myslel

- Sobota 29. října 2011 ve 21:02® Alov
-
1Mara> & hraji> S tím chytáním ryb pro druhé je to samo pravda. V životě jsem nedal rybu krom rodičů nikomu a ani si od nikoho nevzal. To je proti mému přesvědčení. Kdo chytá, at si chytne. Kdo nechytá, at si koupí. V tomto naprostý souhlas.
- Sobota 29. října 2011 ve 21:01® Shrek
-
Mám slepice – jak jim mám upravit plevelnou rybu, aby si holky šmákly?

- Sobota 29. října 2011 ve 21:00® 1Mara
-
hraji> Proto jsem ti taky napsal , že to myslím ve srandě , dobře vím co jsi a jak napsal
Hlavně se mě líbí to až po 22té hodině 
- Sobota 29. října 2011 ve 20:58® hraji
-
Alov> pokud mu ty rybky chytneš sám, nic proti tomu nemám. Je tvoje právo ulovit rybu a pokud ti to předpis dovolí si ji ponechat. Zda ji sníš a nebo dáš hadovi je už jedno.
- Sobota 29. října 2011 ve 20:56® 1Mara
-
Alov> Ano máš pravdu , bavím se o tom , že ti za den třeba řekne deset lidí , přines mě plevelnou rybu pro slepice , mají hlad , tak jim tu rybu budeš nosit ? Pro svojí potřebu klidně , ale pro cizého ? Já bych jim nedal ani šupinu , ať si tu rybu chytne né ?

- Sobota 29. října 2011 ve 20:52® Alov
-
1Mara> Mařeno, mám doma hada. Kupuju mu myši a na spestření dostane občas nějakou na řece ulovenou pidirybku. Jsem špatný? Had má taky přece právo žít. A prasátko s kravičkou taky. A co teprv kačenka nebo kuřátko? Myslel si na to někdy?

- Sobota 29. října 2011 ve 20:52® hraji
-
1Mara> hele, já mu napsat to co cítím, myslím že jsem to napsal slušně a srozumitelně. A pokud se urazí, je to jen jeho problém.
- Sobota 29. října 2011 ve 20:47® 1Mara
-
osprey> Míro , takhle jsem to vůbec nemyslel , když si vemu rybku na výlovu jako nástražku , tak prosím , ale abych jí bral zbytečně pro dá se říct cizího rybáře , který stím bude krmit zvěř ? To né
Tento příspěvek byl editován 29.10.2011 21:48:32 uživatelem 1Mara.
To je to samé , jak lidi vyrabovaly u nás v Labi Parmy a krmili stím
slepice , asi tak nějak . Slepicím patří obilí , odjakživa 
- Sobota 29. října 2011 ve 20:36® osprey
-
1Mara> Spousta lidí bagruje na výlovech nástražní rybky, někteří je i prodávají dál.
My jsme tady se svým přístupem jen taková hromádka anomálních idnividuí

- Sobota 29. října 2011 ve 20:34® osprey
-
Nerodia> Nepřehlédnu. U nás (= okolí mého bydliště) v rybnících, jejichž výlovy jsem viděl, raci nejsou. Ulovil jsem porůznu raky do ruky na tekoucích vodách a jednoho na prut.
Zatím jsem držel tři druhy – říčního, kamenáče a pruhovaného. Ten je relativně hojný na Orlíku, žerou ho tam okouni.
- Sobota 29. října 2011 ve 20:34® 1Mara
-
Nerodia> Ale abych se tu jen nezkrýval za ostatní , též ti napíši můj názor , každej tvor si zaslouží žít , i když je mě to osobně proti srsti u určitých zvířat , ale abych pro někoho sháněl ryby,raky a plevelné ryby , jak ty to nazíváš , to po mě nechtěj a myslím si že takovej názor mají tady i skoro ostatní lidi. Právě proto ti nikdo neodepisuje .
Tento příspěvek byl editován 29.10.2011 21:35:39 uživatelem 1Mara. - Sobota 29. října 2011 ve 20:31® 1Mara
-
hraji> jj. já mu to nechtěl napsat , čekal jsem na tebe , věděl jsem že nesklameš

Myšleno ze srandy

- Sobota 29. října 2011 ve 20:28® hraji
-
Nerodia> napíšu ti svůj názor na to, co zde prezentuješ. Upozorňuji tě, že se ti nebude líbit. Doporučuji, abys jej četl po 22 hodině a ne v přítomnosti osob mladších 18 let. Člověk, který v dnešní době používá výraz plevelná ryba by neměl psát na rybářský server. Plevelná ryba je totiž největší nesmysl, jaký může člověk rozumný napsat. Osobně mám pocit, že plevelní jsou spíš někteří lidé. Přemýšlejte o tom, prosím.
- Sobota 29. října 2011 ve 20:09profil byl smazán
-
jersey> Vendulka je neskutečnej hafan

- Sobota 29. října 2011 ve 20:06® Nerodia
-
1Mara> Ne,jako krmivo pro tera.zvířata.
- Sobota 29. října 2011 v 19:55® 1Mara
-
Nerodia> By ses divil , kolik plotic ubývá . No ale k věci , to chceš jako do akvárka ty ryby ?
- Sobota 29. října 2011 v 19:53® olda
-
Nerodia> Plotici škrtni,ten zbytek je dobře.
- Sobota 29. října 2011 v 19:49® Nerodia
-
1Mara> to jsou podle mě např.plotice,americký sumeček, které nemají hospodářský význam a nejsou ani z ochranářského hlediska zajímavé.
- Sobota 29. října 2011 v 19:47® ART
-
skwor> Dík a to stačila 1 rotna
- Sobota 29. října 2011 v 19:30® Nerodia
-
osprey> máte pravdu že raci nejsou tak často vidět ,kdo je nehledá tak je snadno přehlédne.Nechají se také často najít i v odtocích z rybníků.
- Sobota 29. října 2011 v 19:26® 1Mara
-
Nerodia> Co je to plevelná ryba ?
- Sobota 29. října 2011 v 19:22® osprey
-
Nerodia> Chodíval jsem na výlovy poměrně často, letos jsem byl na jednom. Raka jsem na výlovu nikdy neviděl. To neznamená že v rybnících nejsou, ale že jsou jen v málokterém.
- Sobota 29. října 2011 v 19:17® Nerodia
-
Pozorují jak probíhají výlovy a stále se nenašel nikdo kdo by byl ochoten mi pomoci doplnit můj chov korýšů ( jedná se mi o zavlečené druhy co nepatří do naší přírody). Možná někomu to připadá že otravuji ale já se snažím na řadě přednášek pro děti ukázat raky a ( možná když ho seženu i kraba) a vysvětlit jejich nebezpečí pro naší přírodu. Kdo by byl i ochoten mi pomoci sehnat plevelné ryby do velikosti cca 10 cm jako krmivo pro tera.zvířata.
- Sobota 29. října 2011 v 16:46® olda
-
brčkař> Ahoj,ty mi chodíš na flek,a já že nemohu nic chytit.

- Sobota 29. října 2011 v 16:02® skwor
-
ART: Pěknej lov

- Sobota 29. října 2011 ve 14:31® ladamaj
-
sus1>tak potom kde

- Sobota 29. října 2011 ve 14:05® sus1
-
Alivio> Já vim,ono neni vlastně co řešit,ale zasmál jsem se.
