Chytej.cz
Výhodné sady na cílové ryby
smartCHYTEJ

Plavaná

V diskuzi je 6.627 příspěvků, z toho 6627 jste ještě nečetlinejstarší z nich.

Chci vložit příspěvek.

Přidání zápisu do diskuze
Pravidla pro přispění do diskuze

Redakce si vyhrazuje právo mazat či editovat příspěvky porušující tato pravidla:

  • Příspěvek nesmí obsahovat vulgarismy.
  • Každý příspěvek by se měl týkat tématu konkrétní diskuze.
  • Chcete-li se s kamarádem domluvit na ryby, použijte osobní zprávy.
  • Nepište do diskuze zprávy typu: "Máš osobku", "jak jdou", "je tu nějak mrtvo" apod. Chcete-li rozproudit diskuzi, buďte věcní.
  • Nenapadejte ostatní návštěvníky, každý má právo na názor.
Přihlášení

Momentálně nejste přihlášeni. Pokud jste zaregistrováni do Klubu Chytej.cz, vyplňte prosím své přihlašovací jméno (přezdívku) a heslo (do levé části formuláře). Pokud ještě registrováni nejste, můžete se zaregistrovat zde.
Pakliže chcete přispět anonymně, vyplňte do pravé části formuláře svou emailovou adresu a zvolte libovolnou přezdívku, pod kterou chcete vystupovat (nesmí však již být rezervována jiným registrovaným uživatelem).

Jsem registrovánPřispívám anonymně

Text příspěvku
Nepoužívejte prosím HTML značky. Odkazy, odstavce a seznamy se vytvářejí automaticky podle syntaxe Texy. Pro psaní smajlíků použijte zkratky a ikony.

Pokud již k příspěvku nechcete vložit fotografie, můžete jej rovnou odeslat.

Fotografie
K příspěvku můžete přiložit až 4 obrázky (akceptujeme formát JPEG, GIF a PNG). Obrázky automaticky zmenšujeme ještě před odesláním na server, takže neplatí již žádné velikostní omezení. Musíte však mít ve svém prohlížeči povolen Adobe Flash Player 10+. Popisky fotografií vložíte editací již vloženého příspěvku.

Foto vložíte kliknutím na následující ikonku. Pokud máte s nahráváním fotografií problém, můžete použít klasický způsob.

odeslat
Novinky CORMORAN
novější starší
Stránky:   221 220 219 ...
Pátek 19. prosince ve 22:06® jepice
Něco na dlouhé zimní večery…
Pátek 5. prosince v 18:52® hraji
hraji

Klobasa> z mého úhlu pohledu na rybaření je cílený lov kapr na třímetrový bič pitomost. Ale pokud se ti to líbí, je to tvoje volba. Já nepotřebuji lézt do vody, nemám problém chytat na břehu s porostem, a nemám potřebu dávat na bič návazce silnější než 0,13. O tom jsem psal.

Pátek 5. prosince v 17:52® tenodvody
tenodvody

Klobasa> já vím, že je to těžší, ale i kolega tady na to tahá parmy i kolem 50cm, převahu tady stejně dělá, cejnek malý, cejn, plotice, podoustev a Jelci, jasný, muže přijít kapr atd. ale snad se s tím když tak poperu a v případě upálení, použiji malí bezprotihrot. :-)

Pátek 5. prosince v 17:13® Klobasa

Byla to nejhezčí léta za celý život, většinou o prázdninách. Celé léto jen v trenkách a bílém tílku u vody s bidlem. Co jsem neznal, byl čas. Jen světlo a tma-domů a k vodě. Ryb bejvával dostatek, nebyl problém nachytat i dvacet kapříků za den. Když nešli kapříci, šli líni a jací kusové to bývaly, chytával jsem hrouzky, nebo okouny v potůčku, čísla rybiček přesahovaly i padesátku drobečků za den, sem tam kudlička spolkla žížalku. U dědy ve Strážnici, na Morávce nebo na Veličce celé prázdniny jen rybařina. Tolik ryb jako kdysi, před 25–30 lety ve školních letech už nikdy v životě neuvidím:-( Všechny možné rybí druhy a hlavně spousty ryb tenkrát. Přirovnal bych to k Zlatým úhořům, aneb jak jsem potkal ryby…spousty ryb. Jako když pan Prošek vyplácí šupinaté pod jezem. Trocha nostalgie z mládí.

Tento příspěvek byl editován 5.12.2014 17:17:12 uživatelem Klobasa.
Pátek 5. prosince v 16:34® Klobasa

hraji> Ano souhlas, měl jsem jen třímetr, násaďáky samozřejmě vyndáš. Šestimetr může, ale i nemusí být výhoda. Myslím tím manipulaci kolem zarostlých míst na řece, kde se schovává nejvíce ryb, protože sedět s šestimetrem na zakrmeném a vysekaném top carp fleku, slunit se a čekat, až tupoun přijede, to není rybačka dle mého gusta:-)) Chytával jsem je většinou na stojácích, v červených cvičebních trenkách po kolena u přítoku, který jsem si bosou nohou řádně rozbahníčkoval, a občas jsem tam byl až po krk:-)) Ale to bylo mládí. A i tam je snadno do padesátky povodíš. Ale když mě párkrát vycvičil pořádnej říční pepík, nebo jiná větší ryba, přidal jsem si radši navijáček a pár metrů vlasce navíc rozhodlo o úspěchu. A to se bavíš o jednom chyceném kapru?? Kdysi jsem jich takhle chytával spousty, ale samozřejmě ti větší se mnou moc nekamarádily:-))

Pátek 5. prosince v 11:46® hraji
hraji

Klobasa> nechci ti nijak brát tvé zkušenosti, ale na Labi chytám na bič ryby s kmenem 0,16 a návazcem 0,13 a chytám tam i cejny kolem půl metru, parmy a mám dokonce chyceného i kapra, mírového. Takže to, že chytám na bič, neznamená, že musím nutně přijít o velkou rybu, ale chce to použít přiměřený bič a přiměřené vybavení, chytat kapry s třímetrovým bičem je špatně.

Pátek 5. prosince v 7:54® Klobasa

tenodvody> Problém ale nastane, když ti na to skočí větší ryba. Rozfofruje to rychle od břehu a těžce se zastavuje, většinou ti zbytečně zdrhne s utrženým háčkem v hubě. Používával jsem od sedmi let dvacítku a to bývávala dle mého názoru kdysi dosti pevná. Jedině nasadit třicítku silon, což mě ani zamlada nelákalo. Chytával jsem s bičem odmalička nejraději a nachytal spousty ryb, nikdy né ale větší kusy. Později jsem tuto metodu vylepšil malým navijáčkem, tenkým vlascem a očky na prutu, a pak už se i velké ryby podívaly na břeh:-)

Čtvrtek 4. prosince ve 22:09® tenodvody
tenodvody

hraji> díky to bude ono :-)

Čtvrtek 4. prosince ve 21:20® hraji
hraji

tenodvody> podle popisu máš s největší pravděpodobností zájem o chytání na bič. Biče se dělají teleskopické, v délce od 2 metrů až po 11 metrů, a takové běžné chytání u břehu stačí cca pětimetrový bič, na chytání velkých ryb je lepší delší, osm metrů a víc. Levné a velmi odolné, ale těžké, jsou biče z laminátu, dražší, poněkud choulostivější ale výrazně lehčí, bývají biče z uhlíkových vláken. Na tomto odkazu si můžeš udělat základní přehled http://www.milorybarskepotreby.cz/pruty-bice/

Čtvrtek 4. prosince ve 21:12® tenodvody
tenodvody

Prosím pomoc, docela se mi začalo líbit takové to chytání na spláveček s prutem bez oček, pouze s přivázaným návazcem cca v délce prutu, jelikož se v tom nevyznám, kde se to dá pořídit, prý to není přímo několikadílný plavačák, ale teleskopický , v tomto se nevyznám,ale na jaro dobré moc děkuji.

Pátek 14. listopadu v 19:58® skwor
skwor

jepice> Tak kdyby ses ho pak zase za tu lidovku chtěl zbavit, tak na mě mysli. Fakt.

Pátek 14. listopadu v 19:03® jepice

Používá někdo na plavku Shimano Aero? Potkal jsem někde velikost 4010 GT s bojovkou za lidovku, ale možná to byla chyba kupovat. Čekal bych, že se dostaví japonská kvalita a jak tak koukám, vůle na klice není u shimana žádná novinka. Jinak chod je i po těch letech dost hladkej, těžko říct, jak dlouho to vydrží :-/

Neděle 2. listopadu ve 20:35® medved930
medved930

zkušenosti s prutem http://shop.top-carp.cz/…rp-float-13/ díky

Neděle 7. září v 19:45® monaster
monaster

Já kulovy plovatko zkoušel.nenahodis daleko a plasis ryby.víc se mi osvědčilo změřit hloubku a dát 30 olovo.větší hloubku aby kůrka byla na hladině.letos takle z 5 volených vycházek 9 ryb nej amur 75.s plovatkem zero

Tento příspěvek byl editován 7.9.2014 20:46:52 uživatelem monaster.
Úterý 2. září v 16:12® Dredaty
Dredaty

O víkendu jsem popravil svoji stařenku matchku, tak bych potřeboval nějaký tip na novou. U nás moc výběr nemám, tak poraďte, po čem se dívat. Teď jsem měl dragoňáckou 3,90, 2–12g myslím. Chtěl bych teď něco delšího a trochu přitvrdit. Takže 4,20 nebo 4,50 a tak 5–20g. Chytám hlavně na angličáky, ale občas potřebuju i velký ponor s pevným splávkem, proto delší prut. Cena tak do 3000. Napadá někoho něco?

Pondělí 25. srpna v 16:34® jepice

Na ouklejovém krmení Senzas 3000 Ablettes se uvádí: Dobře kalí vodu a vytváří dlouhotrvající mrak, který láká oukleje z velké vzdálenosti. Rozpracovat do kašovitého stavu. Profi-závodník s krátkým „cvkačkovým“ bičem (sponzorovaný firmou Senzas nápis na vezírku) předvádí na závodech, jak má vypadat kašovitý stav a jak správně kalit až na mraky. Potom se i s bičem na cvkačku krásně cvakne. http://www.jenpromuze.cz/…rske-soutezi

Neděle 10. srpna ve 13:06® zolik

včera jsem byl s tatou na jarmali na kaplickém rybníku a nasplávek jsem vytáh 4kapri ale na těžko tam berou víc tam jsem vytach 11 kapru a 2 líny takže radím najarmali pořadně tam za krmte a do 5 min mate kapra ale jsou tam malí kapři okolo 45

Středa 6. srpna v 10:03® old monkey

Draky> Dobrý nápad, zkusím to, ale jak jsem psal, uvidím jestli to splní účel.Za zkoušku to stojí.Dík.:-)

Úterý 5. srpna v 18:45® Draky
Draky

old monkey> Je to tak. :-)

Napadlo mě jěště prošít to jehlou a před a za dát zarážku. Malejma dírkama by snad kapalina nemusela více méně vytékat, ale jestli je v nich něco jiného než voda, tak bych to nezkoušel. :-)

Úterý 5. srpna v 18:10® old monkey

Draky> Již jsem o něčem takovém přemýšlel,ale tento problém není až tak aktuální abych se tím zabýval hlouběji. Jen jsem chtěl v nouzi trochu zaimprovizovat. Vždyť plovátka dostane dnes koupit a stojí pár kaček.

Úterý 5. srpna v 17:44® Draky
Draky

old monkey> Co to dát třeba do obvazu nebo punčochy? Případně si udělat síťku ze silonu, ale to už bude docela pracny. :-)

Úterý 5. srpna v 17:22® old monkey

jepice> jsou to kuličky z plastu které jsou ze tříčtvrtin naplněné vodou. Ty se v té době daly do mrazáku a poté se s nimi chladily nápoje. Nevím co je to za materiál.Již jsem zkoušel různé možnosti jak k nim přilepit nějaké ouško, ale vždy to skončilo nevalně. Jinak se s tím dá pěkně házet a na hladině to vypadá fakt jako bublina.:-|

Úterý 5. srpna v 8:40® jepice

old monkey> co to je zač? neznám ten materiál

Úterý 5. srpna v 8:14® old monkey

Ahoj. Při úklidu se mi dostaly do ruky plastové kuličky, které se kdysi dávaly do lednice na výrobu ledu.Šly by s toho vyrobit plovátka, ale má to"háček", totiž nenašel jsem lepidlo které by s tímto plastem kamarádilo.Může mi někdo poradit jaké lepidlo použít.Možná by pomohla tavná pistole?:-|

Sobota 2. srpna v 19:01® old monkey

olda> Souhlasím s Tebou, já jen reagoval na příspěvek níže,já si prak na zakrmování udělal sám a slouží dobře.Nejtěžší z výroby bylo zhotovení košíčku, ale jinak bez problému.:->

Sobota 2. srpna v 10:54® olda
olda

old monkey> Ale za našeho mládí se neprodávali.Když jsi chtěl střílet tak jsi udělal.Já uříz vydličku z keře,kousek kůže a čtverhranou gumu,nebo zavařovačku.

Sobota 2. srpna v 7:55® old monkey

Když takhle čtu Vaše příspěvky ohledně praku na dostřelování partiklu a nebo červů, tak si dobře vzpomínám na klukovská léta a prak jsem si vyrobil sám a slouží výborně už několik let. Chce to jen gumu, (koupím v modelářských potřebách) a kousek kulatinky, nejlíp z nějakého lehčího a pevného materiálu. No a potom již jen zavspomínat na klukovská léta a prak je za malou chvíli hotov.Vím, není po stránce estetiky nic moc, ale svůj účel splní na stopro. A prakticky za pár kaček.:-|

Pátek 1. srpna ve 21:54® Draky
Draky

timbab> no nejcastejc chytam tak na 10–15 metrech

Čtvrtek 31. července v 16:32® timbab
timbab

Draky> Na jakou vzdálenost?Partikl a červy, pokud je neslepíš, moc daleko nedostřelíš.

Čtvrtek 31. července ve 13:51® Bigpista
Bigpista

Draky> Mám tenhle. Dostřel supr, dobře se drží, v balení máš náhradní gumu. http://www.mivardi.cz/…omic-medium/

novější starší
Stránky:   221 220 219 ...